IKM Uke 48 <3

Har litt lyst til å teste igjen i kveld, selv... hvor mange timer bør det gå før det, etter siste tissing?

Og du... de er ikke like ømme hele tiden, disse puppene mine heller, altså.
Så det trenger ikke å ha noe å si.
:Heartred

Krysser alt for deg!
:smiley-angelic001
Usikker! Tror jeg venter 3-4 timer om det går :D Håper jeg havner i augustgruppa med deg :Heartred:notworthy

Har litt lyst til å teste igjen i kveld, selv... hvor mange timer bør det gå før det, etter siste tissing?

Og du... de er ikke like ømme hele tiden, disse puppene mine heller, altså.
Så det trenger ikke å ha noe å si.

Krysser alt for deg!
:smiley-angelic001

Det hadde garantert jeg gjort :hilarious: Har hørt 4 timer :happy:

Forresten... jeg vil anbefale RFSU.
For de andre fikk jeg ikke noe utslag på.
Kun RFSU sin, som jeg la ut bilde av her inne.

Har ikke våget meg på noen ClearBlue ennå.
Den skal jeg spare til strimmelen blir så sterk at jeg føler meg trygg nok på at det vil gi utslag på den digitale.
:happy:

Føler fallhøyden er rimelig stor her også gitt siden jeg har "alle" symptomer på graviditet, men det hadde jeg de forrige ppene også.. Føler på meg det sikkert ikke klaffa denne gangen heller og innstiller meg på pp4, så får jeg heller bare bli positivt overrasket. Vet jo at jeg kan bli gravid, men samboeren har ingen barn fra før så aner jo ingenting om svømmerne hans :wtf:

De 3-4 siste dagene nå har jeg hatt ekstremt mye utflod. Det har vært både melkehvitt og helt blankt. Har ikke testet etter el men tror jeg skal være ca 6 dpo. Jeg er fristet til å begynne å teste nå, men skal holde meg til neste søndag 28/11 :p

Min svigerinne annonserte i helga for familien at hun er gravid. Min første reaksjon var dessverre at jeg ble litt lei meg, da jeg er på pp7 og har hatt en følelse av at det skulle være min tur først.. Etter at det har sunket litt mer inn så er jeg veldig glad på deres vegne og gleder meg til å bli tante på nytt❤️ Hadde jo vært utrolig gøy om det klaffer denne måneden og vi kan få to små på samme alder i familien!!
Jeg skjønner den følelsen kjempegodt! Jeg reagerte på akkurat samme måte da jeg fikk vite at min svigerinne var gravid, og det til tross for at vi da ikke hadde begynt å prøve ennå..men jeg hadde lyst på en til, og mannen var ikke helt «der» ennå. Derfor var det litt sårt. De skulle få sin nr tre, og vi hadde bare én. Den såre følelsen gikk heldigvis fort over da:Heartred. Hadde nok vært vondere om vi ikke hadde barn.

Jeg var i dusjen nå og ble plutselig skikkelig svimmel, aldri opplevd før:oops: Kan dette være et tegn på noe tro, 8 dpo i dag

De 3-4 siste dagene nå har jeg hatt ekstremt mye utflod. Det har vært både melkehvitt og helt blankt. Har ikke testet etter el men tror jeg skal være ca 6 dpo. Jeg er fristet til å begynne å teste nå, men skal holde meg til neste søndag 28/11 :p

Min svigerinne annonserte i helga for familien at hun er gravid. Min første reaksjon var dessverre at jeg ble litt lei meg, da jeg er på pp7 og har hatt en følelse av at det skulle være min tur først.. Etter at det har sunket litt mer inn så er jeg veldig glad på deres vegne og gleder meg til å bli tante på nytt❤️ Hadde jo vært utrolig gøy om det klaffer denne måneden og vi kan få to små på samme alder i familien!!
Uff det er helt lov å kjenne både på sorg og glede i slike situasjoner! Kjenner meg veldig igjen da mange bekjente annonserer for tiden:Heartred

:angelic: Mannen er 40 og jeg er 35, så hvis vi skal ha siste må vi starte nå:angelic::hilarious: vi hr totalt 4 nå, jeg har en på 15 og ei på 10, han har en på 10 og så har vi en på 5mnd sammen:shy: ønsker jo at han skal ha en lekekamerat og ikke være attpåklatt helt aleine:angelic::oops:
Men så har vi og en liten som gjenspeiler harmonien i huset :Heartred
Det forstår jeg! Det blir nok bra for de to minste, å ha hverandre. Mannen er en skikkelig attpåklatt med en storebror som er 16 år eldre. Men han har også en lillebror som er to år yngre. Og de to har hatt masse glede av hverandre i alle de år. De har vært veldig viktig for hverandre også.

4 dpo og jeg startet på Lutinus for to dager siden og har blitt så kvalm. I kveld er det skikkelig ille. Nesten så det er verst etter middag. Skikkelig sånn gravidkvalme. Litt ømhet nedi der også pga det, men ikke veldig mye. Spent på utfallet av denne syklusen her.... Flere som har brukt Lutinus før her?

Jeg var i dusjen nå og ble plutselig skikkelig svimmel, aldri opplevd før:oops: Kan dette være et tegn på noe tro, 8 dpo i dag

Ikke umulig... kan du ha hatt et blodtrykksfall?

Veldig vanskelig å si, det kom plutselig og gikk over når jeg satte meg ned:confused: Fullt mulig jeg fyrer av en test i morgen selv om det bare er 9 DPO:p:p

Masse lykke til!
:smiley-angelic001:Heartred

Holdt meg i 4 timer uten å drikke så mye, men blenda test, kveld 9 dpo. Eventuelt 8 dpo om egget ikke slapp før lørdag. Fortsatt tidlig, og hvis det var en slags festesmerte igår med påfølgende festeblødning idag så kan det vel enda ta en dag eller to før testene plukker det opp. Men siden jeg ikke er øm i puppene lengre så er det vel usannsynlig at det blir noe spire denne perioden heller:(

Holdt meg i 4 timer uten å drikke så mye, men blenda test, kveld 9 dpo. Eventuelt 8 dpo om egget ikke slapp før lørdag. Fortsatt tidlig, og hvis det var en slags festesmerte igår med påfølgende festeblødning idag så kan det vel enda ta en dag eller to før testene plukker det opp. Men siden jeg ikke er øm i puppene lengre så er det vel usannsynlig at det blir noe spire denne perioden heller:(

Har lest at man ikke får positiv allerede samme dag som egget fester seg. At det gjerne tar et par dager.
Det er fortsatt håp!

Back
Topp