IKM Uke 48 <3

….og jeg bare…. Denne pp melder jeg meg HELT ut og gidder ikke teste før tr er for sen,… også sitter jeg her 3 dpo med negativ g-test :facepalm::dance018

Åh, gratulerer såså mye! <3

Tusen takk!
:Heartbigred

Wee! Gratulerer så mye :love017

Tusen takk!
:Heartbigred

Gi meg litt ekstra manifestasjon da:Heartbigred. Kan manifestere at el var litt forsinket:p,så jeg har en sjanse:happy:

Jaaa! :Heartbigred Det skal jeg gjøre!
Manifesterer at EL var senere enn du trudde.

Ser ut til at min manifestasjon i går virket for deg:Heartred

Åh... jeg vil ha dere med meg over i August 22!
Fine damene, hele gjengen!
:love7

Da er det sikkert bare helt normalt akkurat nå for deg. Imponert over alle som begynner prøving så fort etter fødsel! Jeg var ikke klar for det da.
:angelic: Mannen er 40 og jeg er 35, så hvis vi skal ha siste må vi starte nå:angelic::hilarious: vi hr totalt 4 nå, jeg har en på 15 og ei på 10, han har en på 10 og så har vi en på 5mnd sammen:shy: ønsker jo at han skal ha en lekekamerat og ikke være attpåklatt helt aleine:angelic::oops:
Men så har vi og en liten som gjenspeiler harmonien i huset :Heartred

Kjør på! Sett deg som første kvinne opp på gravid :love7

Da gjør jeg det, også legger jeg til at jeg testet positivt 8 dpo.
Kanskje neste kan gjøre det også, så vi ser i listen hvor tidlig alle får positivt?

Bare en tanke.
:happy:

Jeg MÅ holde meg til tirsdag/Onsdag morgen for mannen er på reise med fagforeningen… men var dum å testet med tidligtest og den har en svaaaaak skygge:banghead:

Hvordan i all værden skal jeg kunne klare å holde meg til onsdag nå??? :rolleyes:

Jeg MÅ holde meg til tirsdag/Onsdag morgen for mannen er på reise med fagforeningen… men var dum å testet med tidligtest og den har en svaaaaak skygge:banghead:

Hvordan i all værden skal jeg kunne klare å holde meg til onsdag nå??? :rolleyes:
Herregud, så spennende!
Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg...:hilarious:

Kan vi få se bilde av testen din? :woot:

Herregud, så spennende!
Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg...:hilarious:

Kan vi få se bilde av testen din? :woot:
D er en svaaaak skygge, men sikkert bare jeg som ser den? :angelic:

Vedlegg

• BC33F633-C082-4E31-855A-45D071BCCD9D.jpeg
    BC33F633-C082-4E31-855A-45D071BCCD9D.jpeg
    959,5 KB · Visninger: 85
  • FEA1F437-934C-49AC-8AA7-FF702B9112E7.png
    FEA1F437-934C-49AC-8AA7-FF702B9112E7.png
    5,9 MB · Visninger: 88
De 3-4 siste dagene nå har jeg hatt ekstremt mye utflod. Det har vært både melkehvitt og helt blankt. Har ikke testet etter el men tror jeg skal være ca 6 dpo. Jeg er fristet til å begynne å teste nå, men skal holde meg til neste søndag 28/11 :p

Min svigerinne annonserte i helga for familien at hun er gravid. Min første reaksjon var dessverre at jeg ble litt lei meg, da jeg er på pp7 og har hatt en følelse av at det skulle være min tur først.. Etter at det har sunket litt mer inn så er jeg veldig glad på deres vegne og gleder meg til å bli tante på nytt❤️ Hadde jo vært utrolig gøy om det klaffer denne måneden og vi kan få to små på samme alder i familien!!

De 3-4 siste dagene nå har jeg hatt ekstremt mye utflod. Det har vært både melkehvitt og helt blankt. Har ikke testet etter el men tror jeg skal være ca 6 dpo. Jeg er fristet til å begynne å teste nå, men skal holde meg til neste søndag 28/11 :p

Min svigerinne annonserte i helga for familien at hun er gravid. Min første reaksjon var dessverre at jeg ble litt lei meg, da jeg er på pp7 og har hatt en følelse av at det skulle være min tur først.. Etter at det har sunket litt mer inn så er jeg veldig glad på deres vegne og gleder meg til å bli tante på nytt❤️ Hadde jo vært utrolig gøy om det klaffer denne måneden og vi kan få to små på samme alder i familien!!

Jeg forstår deg SÅ godt! Det er sårt, alt sånt.
Og det er lov å føle på det du beskriver.
Krysser alt jeg har for at det klaffer for deg også nå, så dere kan følge hverandre.
:Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp