Jaaa,test du ogsåÆæh!! Nå vil jeg nesten teste selv, føler vi har hatt ganske like symptomer! Hvordan symptomer har du idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa,test du ogsåÆæh!! Nå vil jeg nesten teste selv, føler vi har hatt ganske like symptomer! Hvordan symptomer har du idag?
Ser ut til at min manifestasjon i går virket for degSpennende! Håper det var festesmerter du hadde,og at du tester positivt i morgen
Hurraaaaaa!!!!8 DPO.
Jeg er så redd! Men så glad.
Men så redd for at det er fake... for at det skal gå galt.
Jeg vet ikke!
Vis vedlegget 371706
Åh, gratulerer såså mye! <3
Wee! Gratulerer så mye
Gi meg litt ekstra manifestasjon da. Kan manifestere at el var litt forsinket,så jeg har en sjanse
Ser ut til at min manifestasjon i går virket for deg
Mannen er 40 og jeg er 35, så hvis vi skal ha siste må vi starte nå vi hr totalt 4 nå, jeg har en på 15 og ei på 10, han har en på 10 og så har vi en på 5mnd sammen ønsker jo at han skal ha en lekekamerat og ikke være attpåklatt helt aleineDa er det sikkert bare helt normalt akkurat nå for deg. Imponert over alle som begynner prøving så fort etter fødsel! Jeg var ikke klar for det da.
Jeg sa jo at jeg hadde samme tegn når lillebror i huset satt! Gratulerer!!8 DPO.
Jeg vet ikke!
Vis vedlegget 371706
Gratulerer så mye8 DPO.
Jeg vet ikke!
Vis vedlegget 371706
Jeg sa jo at jeg hadde samme tegn når lillebror i huset satt! Gratulerer!!
Gratulerer så mye
Håper spiren klorer seg fast
Kjør på! Sett deg som første kvinne opp på gravid
Herregud, så spennende!Jeg MÅ holde meg til tirsdag/Onsdag morgen for mannen er på reise med fagforeningen… men var dum å testet med tidligtest og den har en svaaaaak skygge
Hvordan i all værden skal jeg kunne klare å holde meg til onsdag nå???
D er en svaaaak skygge, men sikkert bare jeg som ser den?Herregud, så spennende!
Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg...
Kan vi få se bilde av testen din?
D er en svaaaak skygge, men sikkert bare jeg som ser den?
Egentlig bare 3, men har en magefølelse på at EL var tidligere og at jeg er 5-6DPOJeg ser det samme som deg! Hvor mange dpo er du?
Blir spennende å se neste!
De 3-4 siste dagene nå har jeg hatt ekstremt mye utflod. Det har vært både melkehvitt og helt blankt. Har ikke testet etter el men tror jeg skal være ca 6 dpo. Jeg er fristet til å begynne å teste nå, men skal holde meg til neste søndag 28/11
Min svigerinne annonserte i helga for familien at hun er gravid. Min første reaksjon var dessverre at jeg ble litt lei meg, da jeg er på pp7 og har hatt en følelse av at det skulle være min tur først.. Etter at det har sunket litt mer inn så er jeg veldig glad på deres vegne og gleder meg til å bli tante på nytt Hadde jo vært utrolig gøy om det klaffer denne måneden og vi kan få to små på samme alder i familien!!