Egentlig bare 3, men har en magefølelse på at EL var tidligere og at jeg er 5-6DPO
hvis du å ser MÅ jeg jo teste i morgen og
Jeg zoomet inn, og kunne lett se en svak skygge der.
Så er superspent på dine vegne nå de neste dagene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig bare 3, men har en magefølelse på at EL var tidligere og at jeg er 5-6DPO
hvis du å ser MÅ jeg jo teste i morgen og
D er en svaaaak skygge, men sikkert bare jeg som ser den?
Typisk!Kjørte ned på bensinstasjonen for å kjøpe test, så var de tomme....
Drister meg til å gratulere8 DPO.
Jeg er så redd! Men så glad.
Men så redd for at det er fake... for at det skal gå galt.
Jeg vet ikke!
Vis vedlegget 371706
Typisk!
...og nå kom panikken... hva om den er falsk positiv?!
Tenk om den er negativ i morgen?!
Det er en RFSU-test.
Hvis det har noe å si.
Hjelpes...
Drister meg til å gratulere
Den er jo så tydelig, tviler på at den er falsk positiv
RFSU har aldri gitt meg falsk positiv...og nå kom panikken... hva om den er falsk positiv?!
Det er en RFSU-test.
Hvis det har noe å si.
Hjelpes...
RFSU har aldri gitt meg falsk positiv
Det kan jeg aldri tenke meg den er...og nå kom panikken... hva om den er falsk positiv?!
Det er en RFSU-test.
Hvis det har noe å si.
Hjelpes...
Men en så tydelig strek? Viss den er falsk burde rfsu miste retten til å produsere HCG tester.. den er jo veldig tydelig! Det må jo være babystrek...og nå kom panikken... hva om den er falsk positiv?!
Det er en RFSU-test.
Hvis det har noe å si.
Hjelpes...
Men en så tydelig strek? Viss den er falsk burde rfsu miste retten til å produsere HCG tester.. den er jo veldig tydelig! Det må jo være babystrek
8 DPO.
Jeg er så redd! Men så glad.
Men så redd for at det er fake... for at det skal gå galt.
Jeg vet ikke!
Vis vedlegget 371706
Tuuusen takk!Åi se der ja, denne ser jo veldig positiv ut! Drister meg til å gratulerer herfra og
Testa etter jobb, 45 minutter etter jeg tissa sist og har drukket masse på jobb hele dagen Selvfølgelig blenda. Men samboeren sto nærmest og skrapte på døra når jeg testa fordi han var så nysgjerrig, det har aldri skjedd før! Var visst fordi han har på følelsen av at jeg er gravid Dét har han aldri sagt før, siden juni når jeg tok ut spiralen. Fallhøyden blir ekstra stor når jeg selv har hatt en følelse… Får prøve å holde meg fra å drikke så mye resten av kvelden så kanskje jeg tester ikveld!
Bekymrer meg litt for at de ømme puppene er borte igjen da… er sånn av-og-på ømme. Men det trenger kanskje ikke å ha så mye å si. Hatt bittelitt mer lyyysebrunt utflod siden i morges, men ikke mer enn det. Fortsatt en følelse av å være «våt» eller fuktig nedentil med en del utflod, men den varierer veldig i mengde den også, det har den gjort siden 1 dpo.
Dette ble langt, sorry, må bare få ut tankene
Testen jeg hadde skygge på var 3 timer etter jeg tissa sist, så vil tro om du ikke drikker så voldsomt og tisser etter 3 timer vil det nok gi resultat på en test?Har litt lyst til å teste igjen i kveld, selv... hvor mange timer bør det gå før det, etter siste tissing?
Og du... de er ikke like ømme hele tiden, disse puppene mine heller, altså.
Så det trenger ikke å ha noe å si.
Krysser alt for deg!