IKM Uke 48 <3

Ahaa, da tror jeg det er for tidlig til at det skal være et gravidsymptom... Ikke godt å vite hva det kan være. Har du ikke hatt det før eller legger du ekstra merke til det nå som du prøver? Vet ikke hvor lenge du har prøvd, men. Kanskje det bare er helt normalt for deg.
Er bare på 2PP etter graviditet fødsel for 5mnd siden, så mest sannsynlig bare ekstra oppmerksom nå:hilarious: men merker jeg er «tørrere» dær nede enn før el, så sikkert bare deto_O

Er bare på 2PP etter graviditet fødsel for 5mnd siden, så mest sannsynlig bare ekstra oppmerksom nå:hilarious: men merker jeg er «tørrere» dær nede enn før el, så sikkert bare deto_O
Da er det sikkert bare helt normalt akkurat nå for deg. Imponert over alle som begynner prøving så fort etter fødsel! Jeg var ikke klar for det da.

9 dpo, antydning til litt spotting ved morgenbesøket på do.. Håper det er festeblødning etter det kraftige stikket i høyre eggstokk igårkveld men kjente håpet dalte litt :oops:

2 dpo.. De vanlige mensmurringene der nede kjennes.. Men de vonde puppene jeg pleier å ha etter el er fraværende :bored:

dagene i dpo-land går såååå tregt! :whacky011

5 DPO og lurer på om jeg har fått soppinfeksjon. Tror egentlig jeg har hatt det omtrent siden eggløsning, så er nok ikke et gravidesymptom. Håper bare ikke det ødelegger sjansene ❤️ Noen som har hatt sopp og likevel blitt gravid?
Mener jeg har lest at det ikke skal ha noe å si, lurte på det samme selv helt i starten av prøvingen :joyful:

Angrer plutselig veldig på at jeg ikke kjøpte meg en tidligtest før helga :confused::hilarious: #testetrang
Tror ikke jeg har kommet langt nok til å teste engang :hilarious:

8 DPO.
:nailbiting:
Jeg er så redd! Men så glad.
Men så redd for at det er fake... for at det skal gå galt.
Jeg vet ikke!
:wideyed:
upload_2021-11-21_10-40-26.png

Gratulerer så mye, ingen tvil her. Håper det blir terminspire ❤️

Tusen takk! :Heartred Sitter her med klump i halsen... første gratulasjonen.
Alt blir så mye mer virkelig.
Ja, håper virkelig det hele klorer seg fast og blir værende helt til august.
:smiley-angelic001:Heartred

Ææh!! Nå vil jeg nesten teste selv, føler vi har hatt ganske like symptomer! Hvordan symptomer har du idag?

Jeg våknet av veldig ømme pupper.
Hadde en del murring i magen i går, men det er ganske rolig i dag egentlig.
Bortsett fra at den virker litt 'spent', som i ikke avslappet.

Gleder meg til dere andre også tester.
Masse lykke til!
:Heartbigred
Må det bli skikkelig babyboom i August 2022!
:smiley-angelic001

Jeg våknet av veldig ømme pupper.
Hadde en del murring i magen i går, men det er ganske rolig i dag egentlig.
Bortsett fra at den virker litt 'spent', som i ikke avslappet.

Gleder meg til dere andre også tester.
Masse lykke til!
:Heartbigred
Må det bli skikkelig babyboom i August 2022!
:smiley-angelic001
Åh, gratulerer såså mye! <3

Back
Topp