IKM Uke 48 <3

Må spørre hær om flere sin erfaring:hilarious:

Tykkkere melkehvit utflod, men ikke helt kremete. Betyr d el er nå, har vært eller hvordan er det? Skal egentlig ha EL i dag:bookworm: men har ikke de (unnskyld detaljer:bag:) kåte toktene som jeg hadde forrige mnd når jeg var helt sikker på EL var. Var værst med kåthet på onsdag:pompus:

Tykkkere melkehvit utflod, men ikke helt kremete. Betyr d el er nå, har vært eller hvordan er det? Skal egentlig ha EL i dag:bookworm: men har ikke de (unnskyld detaljer:bag:) kåte toktene som jeg hadde forrige mnd når jeg var helt sikker på EL var. Var værst med kåthet på onsdag:pompus:
Melkehvit utflod er vel ikke det vanligste kjennetegnet på eggløsning. Det er mer blankt og klissete og glatt. Lukter det noe av utfloden?

En liten runde i høyet ble det i dag, men el var mest sannsynlig på torsdag,eller i går. Sånn er det når begge har lyst på barn, men er redde grunnet tidligere prematur fødsel :Heartred. Det ble med andre ord en laber prøveperiode på oss. Hvis egget slapp i går kveld,så er det kanskje en øøøørliten sjanse,men skal vel mye til å bli gravid når man har sex etter eggløsning. Temperaturgrafen hjelper meg ikke så mye med å tolke når el kan ha vært denne runden heller :facepalm:

Jaja..jeg blir nå her inne og følger dere,og kommer sikkert til å lete etter symptomer åkke som :hilarious:.

Vedlegg

• 6D73B555-28C3-4850-AE01-9AA659456EB8.png
    6D73B555-28C3-4850-AE01-9AA659456EB8.png
    556,7 KB · Visninger: 49
Håper noen her inne snart begynner å teste forresten! Elsker å logge meg inn her om morgenen for å tolke testene som har blitt lagt ut:happy::pompus:

Håper noen her inne snart begynner å teste forresten! Elsker å logge meg inn her om morgenen for å tolke testene som har blitt lagt ut:happy::pompus:
Jeg vurderer å begynne på tirsdag når jeg er 7 DPO. Har mange tester fra Amazon, så hvorfor ikke skape litt spenning i hverdagen!

Jeg smalt på en i dag, 7 dpo.
Men den var selvfølgelig blenda.
:banghead::wtf:

Jeg vet ikke hvilken dpo jeg er, hadde el smerter i Høyre eggstokk på onsdagskveld og så hadde jrg skikkelige el smerter nesten hele dagen i går først i Venstre eggstokk og så i hele nedre del av magen. Lurer på hva det skal bety, kanskje jeg har sluppet to egg og det blir tvillinger? :love7

Eggløsningstesten ble positiv onsdagskveld, og da skulle i følge clearblue jeg ha mine 48 mest fruktbare timer etterpå. Får bare krysse fingrene.

Jeg fikk masse melkehvit «lotionaktig» utflod veldig tidlig da jeg var gravid sist :smiley-bounce015

Det begynte 4dpo! Har skrevet ned alle de tidligere symptomene mine:happy:,så bare å spørre ;)

Så bra!
:woot:
Fikk du ømme pupper?
Hvor tidlig da isåfall?
Pleier ikke å få det før nærmere TR, men har det litt nå.
Har svingt litt med den utfloden etter EL, bare vært noen dager med melkehvit, og noe få med nesten ikke noe.

Redd for å få for høye forhåpninger... :wideyed:

Jeg har ikke kjent på noe som har gitt meg tro på denne PP enda, men sist PP når jeg ble gravid så fikk jeg ikke symptomer før 3-4 dager før positiv test så det er vell enda håp:D 7 dpo i dag og tenker å ta første test 12dpo

Det som er litt gøy denne måneden, i forhold til forrige, er at det virker som mannen er mer optimistisk og.
Spurte i går om han kunne kjøpe med en øl eller to til meg.
"Uten alkohol da, eller?"
:Heartbigred
Mulig han bare husket at jeg var veldig nøye på det forrige dpo-periode. Men synes det uansett var veldig kos at han tenkte på det.

Så bra!
:woot:
Fikk du ømme pupper?
Hvor tidlig da isåfall?
Pleier ikke å få det før nærmere TR, men har det litt nå.
Har svingt litt med den utfloden etter EL, bare vært noen dager med melkehvit, og noe få med nesten ikke noe.

Redd for å få for høye forhåpninger... :wideyed:
Har skrevet at jeg fikk ømme bryster 3dpo, men ømme brystvorter allerede 1dpo. Jeg pleier å få ømme brystvorter rett etter eggløsning,så var sikkert det samme den gang. På 9dpo forsvant både ømme bryster og brystvorter,før det kom tilbake 11dpo.

Mulig at de «gravid ømme brystene» da altså kom 11dpo, og at ømheten før det skyldtes vanlige hormonelle endringer etter el.

Det jeg husker best av tidlige symptomer var stikninger i magen og at jeg var så varm! Varmen begynte 2dpo:happy:. Stikningene var der helt fra 1dpo,men kjente et skikkelig stikk 4dpo-mulig det var da egget festet seg. Ta dpo-dagene med en klype salt. Mulig el var en dag tidligere også,slik at alt kan forskyves med en dag.

Back
Topp