Det kan jo være d da, håper for deg
Herlighet, så spennende! Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo være d da, håper for deg
Melkehvit utflod er vel ikke det vanligste kjennetegnet på eggløsning. Det er mer blankt og klissete og glatt. Lukter det noe av utfloden?Må spørre hær om flere sin erfaring
Tykkkere melkehvit utflod, men ikke helt kremete. Betyr d el er nå, har vært eller hvordan er det? Skal egentlig ha EL i dag men har ikke de (unnskyld detaljer) kåte toktene som jeg hadde forrige mnd når jeg var helt sikker på EL var. Var værst med kåthet på onsdag
Nope, ikke noe illeluktende eller noe kan el ha vært tidligere?Melkehvit utflod er vel ikke det vanligste kjennetegnet på eggløsning. Det er mer blankt og klissete og glatt. Lukter det noe av utfloden?
Jeg vurderer å begynne på tirsdag når jeg er 7 DPO. Har mange tester fra Amazon, så hvorfor ikke skape litt spenning i hverdagen!Håper noen her inne snart begynner å teste forresten! Elsker å logge meg inn her om morgenen for å tolke testene som har blitt lagt ut
Håper noen her inne snart begynner å teste forresten! Elsker å logge meg inn her om morgenen for å tolke testene som har blitt lagt ut
Jeg smalt på en i dag, 7 dpo.
Men den var selvfølgelig blenda.
Spennende! Håper det var festesmerter du hadde,og at du tester positivt i morgen
Jeg fikk masse melkehvit «lotionaktig» utflod veldig tidlig da jeg var gravid sistMå spørre hær om flere sin erfaring
Tykkkere melkehvit utflod, men ikke helt kremete. Betyr d el er nå, har vært eller hvordan er det? Skal egentlig ha EL i dag men har ikke de (unnskyld detaljer) kåte toktene som jeg hadde forrige mnd når jeg var helt sikker på EL var. Var værst med kåthet på onsdag
Jeg fikk masse melkehvit «lotionaktig» utflod veldig tidlig da jeg var gravid sist
Det begynte 4dpo! Har skrevet ned alle de tidligere symptomene mine,så bare å spørreHvor tidlig, daaaa...?
Hmm, kanskje? Vet at man kan få melkehvit utflod når man er blitt gravid.... Men når hadde du mensen sist da?Nope, ikke noe illeluktende eller noe kan el ha vært tidligere?
Det begynte 4dpo! Har skrevet ned alle de tidligere symptomene mine,så bare å spørre
Har skrevet at jeg fikk ømme bryster 3dpo, men ømme brystvorter allerede 1dpo. Jeg pleier å få ømme brystvorter rett etter eggløsning,så var sikkert det samme den gang. På 9dpo forsvant både ømme bryster og brystvorter,før det kom tilbake 11dpo.Så bra!
Fikk du ømme pupper?
Hvor tidlig da isåfall?
Pleier ikke å få det før nærmere TR, men har det litt nå.
Har svingt litt med den utfloden etter EL, bare vært noen dager med melkehvit, og noe få med nesten ikke noe.
Redd for å få for høye forhåpninger...