IKM Uke 48 <3

Har skrevet at jeg fikk ømme bryster 3dpo, men ømme brystvorter allerede 1dpo. Jeg pleier å få ømme brystvorter rett etter eggløsning,så var sikkert det samme den gang. På 9dpo forsvant både ømme bryster og brystvorter,før det kom tilbake 11dpo.

Mulig at de «gravid ømme brystene» da altså kom 11dpo, og at ømheten før det skyldtes vanlige hormonelle endringer etter el.

Det jeg husker best av tidlige symptomer var stikninger i magen og at jeg var så varm! Varmen begynte 2dpo:happy:. Stikningene var der helt fra 1dpo,men kjente et skikkelig stikk 4dpo-mulig det var da egget festet seg. Ta dpo-dagene med en klype salt. Mulig el var en dag tidligere også,slik at alt kan forskyves med en dag.

Oooh... Høres litt ut som meg denne gangen.
Hadde noen dager, husker ikke når, hvor jeg var kjempevarm. Spesielt en dag, hvor jeg fikk panikk og trudde det var hetetokter på gang. :hilarious:

Dette er tredje pp og i begge tidligere har jeg kjent tusen symptomer fra 1dpo, både strekking i livmor, ligamentsmerter ved nys/rask bevegelse, kvalme, ømme bryster og generelt "cramps" så denne pp gidder jeg ikke å tolke noe som helst som positivt :p Er tydeligvis bare sånn kroppen min er i dpo-tiden! Skikkelig luremus :hilarious:

Tok det ganske med ro på julebordet i går, ble to glass vin hele kvelden, selv om jeg vet det ikke har noe å si før et evt befruktet egg fester seg. Var gøy å danse og kose deg i edru-ish tilstand også :)

Håper alle får en flott lørdag!

Dette er tredje pp og i begge tidligere har jeg kjent tusen symptomer fra 1dpo, både strekking i livmor, ligamentsmerter ved nys/rask bevegelse, kvalme, ømme bryster og generelt "cramps" så denne pp gidder jeg ikke å tolke noe som helst som positivt :p Er tydeligvis bare sånn kroppen min er i dpo-tiden! Skikkelig luremus :hilarious:

Tok det ganske med ro på julebordet i går, ble to glass vin hele kvelden, selv om jeg vet det ikke har noe å si før et evt befruktet egg fester seg. Var gøy å danse og kose deg i edru-ish tilstand også :)

Håper alle får en flott lørdag!

Jeg prøver å tenke på samme måten... for det var skikkelig luremus-kropp sist pp hos meg, også.
:hilarious: Men så er det jo annerledes denne gangen, likevel.
Og da KAN det jo hende. :wacky:

Jeg og tenker at det ikke har noe å si med alkoholen så tidlig, men det føles så mye bedre å la vær/ ta det rolig, sånn TILFELLE det skulle vise seg å være noe. :joyful:

Så hyggelig å se at du koste deg! Godt å komme seg ut litt og få noe annet å tenke på, også.:Heartred

Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut noe så tidlig, for jeg synes det er litt flaut å teste så tidlig.
Men det føles litt godt, rent mentalt. Selv om det ikke skriker "Jeg er positiv" mot meg.
Blir nesten som at jeg vender meg til de blenda testene, selv om jeg vet jeg ikke gjør det.
Pytt, pytt.
Greit med litt spenning i hverdagen.
:hilarious:

7 DPO
upload_2021-11-20_15-38-0.png

Hadde ikke forventet noe annet, altså.
:wacky:

Jeg har vært gravid 3 ganger. Første gang for 5 år siden. Og en exu og en MA. Da jeg hadde MA, frøs og frøs og frøs jeg veldig mye. Og jeg har hatt stikkinger i magen og mild mensmurring og ømme pupper og veldig trøtt og sliten og lett for å gråte. Det er vel det i starten. Så kommer kvalmen rundt uke 6....

Jeg har vært gravid 3 ganger. Første gang for 5 år siden. Og en exu og en MA. Da jeg hadde MA, frøs og frøs og frøs jeg veldig mye. Og jeg har hatt stikkinger i magen og mild mensmurring og ømme pupper og veldig trøtt og sliten og lett for å gråte. Det er vel det i starten. Så kommer kvalmen rundt uke 6....

Jeg hadde en blighted ovum i sommer frøs også skikkelig tidlig og ble fort kvalm, men det skulle vært tvillinger da:confused: Når jeg ble gravid med datteren min fikk jeg ingen symptomer før uke 7 :playful:

Rart hvor forskjellig det kan være :playful:

8 dpo! Kom et skarpt stikk på jobb for litt siden, varte bare i et sekund men var såpass at jeg skvatt til. Kjentes ut som et nålestikk fra innsiden :bored: Hadde mista ømheten i puppene når jeg sto opp men kjenner det er på vei tilbake nå. Sykt vondt i korsryggen men det har jeg hatt siden corona så tror ikke det har noe med saken å gjøre. Føler jeg har fått sterkere luktesans også men i hodet mitt er jeg gravid så mye mulig det er innbilning:hilarious:

Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut noe så tidlig, for jeg synes det er litt flaut å teste så tidlig.
Men det føles litt godt, rent mentalt. Selv om det ikke skriker "Jeg er positiv" mot meg.
Blir nesten som at jeg vender meg til de blenda testene, selv om jeg vet jeg ikke gjør det.
Pytt, pytt.
Greit med litt spenning i hverdagen.
:hilarious:

7 DPO
Vis vedlegget 371652

Hadde ikke forventet noe annet, altså.
:wacky:
Godt mulig jeg har utvikla streksyn, men jeg ser noe på den nederst!!!! :D

Godt mulig jeg har utvikla streksyn, men jeg ser noe på den nederst!!!! :D
Gjør du? :wideyed: Jeg og syntes jeg gjorde det, men feide det litt vekk, siden det var så vanskelig å se.
Åh, som jeg håper du har rett! :smiley-angelic001:Heartred

Gjør du? :wideyed: Jeg og syntes jeg gjorde det, men feide det litt vekk, siden det var så vanskelig å se.
Åh, som jeg håper du har rett! :smiley-angelic001:Heartred
Ja det er noe der, ser ikke noe på den øverste. Krysser fingrene!!

Jeg hadde en blighted ovum i sommer frøs også skikkelig tidlig og ble fort kvalm, men det skulle vært tvillinger da:confused: Når jeg ble gravid med datteren min fikk jeg ingen symptomer før uke 7 :playful:

Rart hvor forskjellig det kan være :playful:
Hvordan vet du at det skulle vært tvillinger? Det var vel en slags BO her også, men det ble to uker med venting og kontroll for å være sikker på at det ikke ble noe. Vet ikke hva det var de så på skjermen, men liv var det ikke. Hcg steg som om det skulle vært tvillinger... Det stusset de veldig på.

3 dpo! Og jeg sitter hjemme alene med oppgaveskriving hele helga og synes synd i meg selv. Kjente et ørlite stikk i dag. Vet ikke hva det kunne vært så tidlig i prosessen, men.

Sorry alt gnålet fra meg om dagen, altså... men det stikker og herjer så fælt i disse puppa mine i kveld at jeg blir sprø.
Og magen verker, helt ned til ballongknuta.
:wtf:
Er ikke dette noe mer enn vanlige syklusgreier, kommer jeg til å bli grinete.

Takk for seg.
:greet015

Så spennende at testingen er i gang! :dance018Blir nok ikke noen test før fredag her, da er jeg 10dpo.

Spottinga er såvidt i gang allerede da.. :( Utrolig kjedelig å måtte bruke så mye truseinnlegg! Blir jo egentlig kun uka mellom mens er over og EL kommer at jeg ikke blør eller spotter ila syklusen :sorry:

6. nov startet denne syklusen, mensen kom 4 dager før tiden. Er nå på dag 2dpo tror jeg
Ahaa, da tror jeg det er for tidlig til at det skal være et gravidsymptom... Ikke godt å vite hva det kan være. Har du ikke hatt det før eller legger du ekstra merke til det nå som du prøver? Vet ikke hvor lenge du har prøvd, men. Kanskje det bare er helt normalt for deg.

Hvordan vet du at det skulle vært tvillinger? Det var vel en slags BO her også, men det ble to uker med venting og kontroll for å være sikker på at det ikke ble noe. Vet ikke hva det var de så på skjermen, men liv var det ikke. Hcg steg som om det skulle vært tvillinger... Det stusset de veldig på.

Det var 2 fostersekker :playful:

Jeg ventet 1 uke, å det føltes lenge å vente :banghead:

Back
Topp