IKM Uke 48 <3

Nå har mannen min fått omgangssyke etter datteren vår fikk det på tirsdag og intervjuet mitt som skulle være i morgen blir utsatt på grunn av at intervjueren har blitt syk. Livet med barnehagebarn etter korona-nedstengning er heavy. Føler alle er syke hele tiden. Fordelen er at jeg kanskje vet mer om en eventuell graviditet er på vei før jeg er godt inni en eventuell rekrutteringsprosess ❤️
Masse god bedring :Heartpink Håper du holder deg frisk..

Halla folkens, i dag er det fredag! :happy093

Merker sjukdom her også ja! Spesielt på jobb der det er mange småbarnsforeldre. Fordelen med skolebarn er at de er sjeldnere sjuke, mine er hvertfall betraktelig mindre sjuke nå enn da de gikk i barnehagen!

I dag satte ff kryss, så da er jeg vel 3dpo i dag! Var litt usikker i går siden tempen ikke steg mer, men får vel stole på den. Fikk ikke lagt inn flere aksjer i går uansett, vi var begge helt utkjørt etter lange dager på jobb og hus og oppussing :hungover:

Vedlegg

• Screenshot_20211119-080204~2.png
    Screenshot_20211119-080204~2.png
    91,7 KB · Visninger: 59
Oppdaget plutselig at skolen hadde planleggingsdag i dag når jeg skulle til legen å snakke om uønsket hårvekst og graviditet:smiley-ashamed004 da ble det youtube på den langørede 6åringen. Håper ho ikke fikk med seg noe babysnakk:laughing002

veldig spent på Dagens el test! Må bare knipe igjenn noen timer

Halla folkens, i dag er det fredag! :happy093

Merker sjukdom her også ja! Spesielt på jobb der det er mange småbarnsforeldre. Fordelen med skolebarn er at de er sjeldnere sjuke, mine er hvertfall betraktelig mindre sjuke nå enn da de gikk i barnehagen!

I dag satte ff kryss, så da er jeg vel 3dpo i dag! Var litt usikker i går siden tempen ikke steg mer, men får vel stole på den. Fikk ikke lagt inn flere aksjer i går uansett, vi var begge helt utkjørt etter lange dager på jobb og hus og oppussing :hungover:
Her merkes mer sykdom etter skolestart, var lite siste året i bhg:yuck: :laughing002 Så deilig å få kryss da! Ser jo veldig rett ut da. Tar du el tester i tilegg eller bare temping? Ikke bare bare å ha energi til alt man skulle ønske etter lange dager.

Her merkes mer sykdom etter skolestart, var lite siste året i bhg:yuck: :laughing002 Så deilig å få kryss da! Ser jo veldig rett ut da. Tar du el tester i tilegg eller bare temping? Ikke bare bare å ha energi til alt man skulle ønske etter lange dager.

Har testet etter EL også ja, men de tre syklusene jeg har gjort det har EL variert mellom å komme 12t etter peak og 48t etter peak, så jeg føler ikke jeg ser noe mønster der ennå. Jeg har veldig kort peak, men heldigvis ser det ut som syklusen er relativt stabil, så vi bommet uansett ikke så hakkanes gale på EL om jeg ikke hadde testet. Denne gangen kom EL èn dag før premom foreslo ved syklusstart og to dager etter FF foreslo.

Håper virkelig på klaff for alle denne syklusen, så slipper vi styre med å lete etter EL osv mer :P

Har testet etter EL også ja, men de tre syklusene jeg har gjort det har EL variert mellom å komme 12t etter peak og 48t etter peak, så jeg føler ikke jeg ser noe mønster der ennå. Jeg har veldig kort peak, men heldigvis ser det ut som syklusen er relativt stabil, så vi bommet uansett ikke så hakkanes gale på EL om jeg ikke hadde testet. Denne gangen kom EL èn dag før premom foreslo ved syklusstart og to dager etter FF foreslo.

Håper virkelig på klaff for alle denne syklusen, så slipper vi styre med å lete etter EL osv mer :p
Okei:joyful: ja min varierer å noe med peak å når el kommer etter tempingen. Jaa håper virkelig det klaffer nå:angelic: ❤️

7 dpo, puppene er enda litt ømmere idag. Mye utflod igår, var veldig kvalm og supersvimmel. Litt svimmel idag også, men litt mindre kvalm. Aldri kjent så mye symptomer så tidlig før, skjønner ingenting, blir ekstra superskuffa om det ikke er noe :arghh:

7 dpo, puppene er enda litt ømmere idag. Mye utflod igår, var veldig kvalm og supersvimmel. Litt svimmel idag også, men litt mindre kvalm. Aldri kjent så mye symptomer så tidlig før, skjønner ingenting, blir ekstra superskuffa om det ikke er noe :arghh:

Jeg føler så med deg... og jeg er bare på min 2. pp.

6 dpo i dag.
Har vondt i puppa... og håper det er et godt tegn.
Verking/ murring i magen.
Trøtt.
Og med tanke på alle aksjene...
Jeg og kommer til å bli dritskuffet om det ikke er noe.

Skulle ønske vi kunne begynt å teste snart, at man kunne få riktig resultat enda tidligere.
For å vente til IKM er jo helt håpløst for meg, i hvert fall.

Man vil bare ha svar.
Og når man ønsker noe så sterkt er måneden mellom hvert forsøk umenneskelig lang.

Krysser alt for oss alle!
Babyboom i august 2022.
:smiley-angelic001

Last edited:
Masse god bedring :Heartpink Håper du holder deg frisk..
Tusen takk. Noen timer etterpå startet det for meg også. Fy søren så tøft med barn når begge har omgangssyke. Hun hadde heldigvis vært frisk i 48-timer og kunne leveres av besteforeldre i barnehagen. Ikke fått i meg progesteron eller metformin i dag heller, men håper det går fint at jeg potensielt kun tar det i kveld hvis jeg føler meg bedre da ☺️

Last edited:
Tusen takk. Noen timer etterpå startet det for meg også. Fy søren så tøft med barn når begge har omgangssyke. Hun hadde heldigvis vært frisk i 48-timer og kunne leveres av besteforeldre i barnehagen. Ikke fått i meg progesteron eller metformin i dag heller, men håper det går fint at jeg potensielt kun tar det i kveld hvis jeg føler meg bedre da ☺️
Uff… omgangen er tøff… masse god bedring :hug013

Jeg kan strykes fra lista, el lar virkelig vente på seg:grumpy: men kommer nokk til å snike litt her inne!:joyful:

Troooor det berømte el-slimet er på plass.. Hvor lenge før el pleier det å komme?
Aner ikke... sånn egentlig.
Men jeg hadde bare en dag med det, og det var samme dag som EL var i følge testene.
Er jo så forskjellig fra person til person.

Jeg MÅ spørre om noen av dere har noen erfaring med dette, for jeg skjønner meg IKKE på magen min i dag.
Det kjennes ut som jeg strammer den hele tiden, ikke som i flat... for den ER ikke strammet.
Men det føles sånn.
Og den er øm, fra navlen og ned.

Kan ikke huske å ha vært sånn før.
Minner litt om en blanding av mensesmerter og svake rier.
:bored:

:anyone

Jeg MÅ spørre om noen av dere har noen erfaring med dette, for jeg skjønner meg IKKE på magen min i dag.
Det kjennes ut som jeg strammer den hele tiden, ikke som i flat... for den ER ikke strammet.
Men det føles sånn.
Og den er øm, fra navlen og ned.

Kan ikke huske å ha vært sånn før.
Minner litt om en blanding av mensesmerter og svake rier.
:bored:

:anyone
Når var EL? Kan det være festesmerter?

Back
Topp