IKM Uke 48 <3

Jeg er ikke akkurat pro, men jeg ville lagt inn den øverste.
Den nederste ser så hakkete og rar ut i kontrollstreken sin.
:confused005
Ja la den øverste inn, bestandig den som ser sterkest ut:p ja når du sier det så har nesten alle testen fra den ene pakken hatt masse hakk, mange små runde hakk.

Ja la den øverste inn, bestandig den som ser sterkest ut:p ja når du sier det så har nesten alle testen fra den ene pakken hatt masse hakk, mange små runde hakk.

Får du ny, hvis du klager på den?
:)

Personlig lever jeg helt normalt frem til positiv test, Men så er jeg ikke ute så ofte heller, men kan fint drikke 2-3 vinglass med ei venninne. Tror min svakhet er oster å spekemat:hungry::smiley-bounce022 Det kommer jeg til å savne når testen blir pos

Ja for min del er også oster og spekemat verre å holde seg unna enn alkohol. Spesielt spekemat, jeg hadde skikkelig savn de forrige svangerskapene og fikk daværende samboer til å ta med spekemat på fødestua til meg :hilarious:

Drikker ikke så mye jeg heller til vanlig, men er veldig glad i vin til god mat! Jeg er jo bare 2-3 dpo så noe direkte skade på embryo er det jo ikke da, men så det er sagt så har jeg holdt meg unna alkohol tidligere prøveperioder mellom EL og mens, og hadde nok også gjort det nå om det ikke var for julebordet.. Denne prøvinga kan fort dra ut i tid og et svangerskap er langt nok i seg selv, så dersom det uansett ikke gjør noe skade embryo (og jeg unngår skikkelig fyllekule) tenker jeg å kose meg med noen glass vin med god samvittighet :)

2 DPO i dag og i morgen har jeg faktisk jobbintervju. Rart å søke jobb og kanskje være gravid, men når en kul jobb dukker opp må man bare prøve.

I går kveld var magen litt merkelig. Da jeg var gravid sist hadde jeg ofte kynnere slik at livmoren kjentes litt ut som en liten ball. I går kunne jeg på høyre side kjenner forskjellen på høyre og venstre livmor. Mannen min kjente det også. Som en vannballong/ball på høyre side og mer som en ballong av luft på venstre side. Har dobbelt livmor, så litt spesielt. Men kan jo være blæra eller noen andre kroppsdeler jeg egentlig kjente.

2 DPO i dag og i morgen har jeg faktisk jobbintervju. Rart å søke jobb og kanskje være gravid, men når en kul jobb dukker opp må man bare prøve.

I går kveld var magen litt merkelig. Da jeg var gravid sist hadde jeg ofte kynnere slik at livmoren kjentes litt ut som en liten ball. I går kunne jeg på høyre side kjenner forskjellen på høyre og venstre livmor. Mannen min kjente det også. Som en vannballong/ball på høyre side og mer som en ballong av luft på venstre side. Har dobbelt livmor, så litt spesielt. Men kan jo være blæra eller noen andre kroppsdeler jeg egentlig kjente.

Så spennende, masse lykke til med jobbintervju i morgen!
:happy:

Skulle hatt et lite søkepanel på kroppen, for å kunne søke frem absolutt alt man lurer på.
Tenk så enkelt alt hadde vært... både på oss selv og barna.
:laughing002
Ja, til og med gubben!

jeg fikk ny jobb tidligere denne uka faktisk! Nå har jeg vært masterstudent inntil nå, så for min del er det megadigg å vite at jeg rekker å jobbe 6 mnd i en jobb før en evt permisjon. Føler litt på dårlig samvittighet, men hallo - det skal man ikke gjøre:-)
Krysser fingrene for både ny jobb og bebis<3

jeg fikk ny jobb tidligere denne uka faktisk! Nå har jeg vært masterstudent inntil nå, så for min del er det megadigg å vite at jeg rekker å jobbe 6 mnd i en jobb før en evt permisjon. Føler litt på dårlig samvittighet, men hallo - det skal man ikke gjøre:)

Oh - gratulerer med ny jobb!
:happy::Heartred

Lykke til på intervju i morgen :signs003

Fri i dag, og de har vært godt.. Fått handlet til helgen, gjort husarbeid og rukket å legge inn aksjer før ungene kom hjem fra skolen :smiley-angelic006:smiley-angelic006

Nå står rundstykkedeigen til heving, så vi skal kose oss med ferske rundstykker og varm sjokolade med krem til kvelds..

Så spennende, masse lykke til med jobbintervju i morgen!
:happy:

Skulle hatt et lite søkepanel på kroppen, for å kunne søke frem absolutt alt man lurer på.
Tenk så enkelt alt hadde vært... både på oss selv og barna.
:laughing002
Ja, til og med gubben!
Tusen takk. Haha, ja, enig! Hadde hatt betalingsvilje for noe slikt.

jeg fikk ny jobb tidligere denne uka faktisk! Nå har jeg vært masterstudent inntil nå, så for min del er det megadigg å vite at jeg rekker å jobbe 6 mnd i en jobb før en evt permisjon. Føler litt på dårlig samvittighet, men hallo - det skal man ikke gjøre:)
Så gøy - gratulerer så mye ☺️ Tusen takk. Nesten så jeg håper bare en av delene skjer for samvittigheten min, men håper jo aller mest på begge deler ❤️ vi kvinner må ikke holde oss selv tilbake og være så strenge med at vi ikke kan bytte jobb fordi vi går gravide.

Lykke til på intervju i morgen :signs003
Tusen takk ❤️

Hva sier dere, damer… I følge app og bv er al i morgen… La jo inn aksjer i formiddag.. Men hadde dere lagt inn noen i kveld også, dersom det var mulig? Og i morgen?

Hva sier dere, damer… I følge app og bv er al i morgen… La jo inn aksjer i formiddag.. Men hadde dere lagt inn noen i kveld også, dersom det var mulig? Og i morgen?

I teorien skal det vel være godt innafor:-) men om man har lyst og mulighet så er det jo bare en bonus med en ekstra gang eller to:-)

Siden dette er andre pp, og vi ble gravid med første barnet på første forsøk - så er jeg ikke så god på disse tegnene:p I dag er eggløsning i følge flow-appen, og hadde myye eggløsningsslim i dag. Hvor mange dager pleier dere å ha el-slim før eggløsning, eller er det i seg selv tegn på el?
Fikk lagt inn aksjer i går, men mannen jobber vekk denne uka - typisk - og kommer hjem i morgen kveld. Ahh, denne ventingen altså! Vil være 14dpo med positiv test N Å:hilarious:

Jeg heier på daglig sex.
Helst morgen og kveld, dersom det lar seg gjøre.
I hvert fall de fertile dagene.

Så pøk på!
:smiley-bounce015

Sukk... jeg savner cheerleader-emojien fra NM.

Siden dette er andre pp, og vi ble gravid med første barnet på første forsøk - så er jeg ikke så god på disse tegnene:p I dag er eggløsning i følge flow-appen, og hadde myye eggløsningsslim i dag. Hvor mange dager pleier dere å ha el-slim før eggløsning, eller er det i seg selv tegn på el?
Fikk lagt inn aksjer i går, men mannen jobber vekk denne uka - typisk - og kommer hjem i morgen kveld. Ahh, denne ventingen altså! Vil være 14dpo med positiv test N Å:hilarious:

Denne syklusen hadde jeg eggløsningsslim bare på EL-dagen.

Signerer den... hater å vente.
:wacky:

Jeg heier på daglig sex.
Helst morgen og kveld, dersom det lar seg gjøre.
I hvert fall de fertile dagene.

Så pøk på!
:smiley-bounce015

Sukk... jeg savner cheerleader-emojien fra NM.
:sex Tror nok mannen må til pers i kveld også :laughing002

Er mange smileyer jeg savner fra nm også.. sniker blant annet..

:downtown Men hva i alle dager er det denne driver med? Ser nesten ut som pupper som rister… :laughing005

I kveld er jeg så støl i magen, ass.
Har nettopp vært på musikkøvelse hvor jeg spiller tverrfløyte, så det kan like gjerne være derfor.
Men jeg pleier ikke å være det.
Ser jo nesten ut som jeg er 4 mnd på vei i tillegg.
Den ballongmagen.
:arghh:

:sex Tror nok mannen må til pers i kveld også :laughing002

Er mange smileyer jeg savner fra nm også.. sniker blant annet..

:downtown Men hva i alle dager er det denne driver med? Ser nesten ut som pupper som rister… :laughing005

You go, girl!
Shake that boobies!
:downtown

Men hvorfor heter den DOWNTOWN?!
:laughing001

Nå har mannen min fått omgangssyke etter datteren vår fikk det på tirsdag og intervjuet mitt som skulle være i morgen blir utsatt på grunn av at intervjueren har blitt syk. Livet med barnehagebarn etter korona-nedstengning er heavy. Føler alle er syke hele tiden. Fordelen er at jeg kanskje vet mer om en eventuell graviditet er på vei før jeg er godt inni en eventuell rekrutteringsprosess ❤️

Nå har mannen min fått omgangssyke etter datteren vår fikk det på tirsdag og intervjuet mitt som skulle være i morgen blir utsatt på grunn av at intervjueren har blitt syk. Livet med barnehagebarn etter korona-nedstengning er heavy. Føler alle er syke hele tiden. Fordelen er at jeg kanskje vet mer om en eventuell graviditet er på vei før jeg er godt inni en eventuell rekrutteringsprosess ❤️

Snakket med ei som jobber i barnehage... hun sa det samme som deg.
At etter de åpnet igjen, var det mye mer sykdom enn før.
Mye fordi folk sendte barna i barnehagen før de ble helt friske, sånn at det bare gikk runde etter runde med smitte.

Masse god bedring til både mann og barn.
Håper du klarer å holde deg frisk, midt oppi det hele!
:Heartred

Back
Topp