Ja la den øverste inn, bestandig den som ser sterkest utJeg er ikke akkurat pro, men jeg ville lagt inn den øverste.
Den nederste ser så hakkete og rar ut i kontrollstreken sin.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja la den øverste inn, bestandig den som ser sterkest utJeg er ikke akkurat pro, men jeg ville lagt inn den øverste.
Den nederste ser så hakkete og rar ut i kontrollstreken sin.
![]()
Ja la den øverste inn, bestandig den som ser sterkest utja når du sier det så har nesten alle testen fra den ene pakken hatt masse hakk, mange små runde hakk.
Personlig lever jeg helt normalt frem til positiv test, Men så er jeg ikke ute så ofte heller, men kan fint drikke 2-3 vinglass med ei venninne. Tror min svakhet er oster å spekematDet kommer jeg til å savne når testen blir pos

2 DPO i dag og i morgen har jeg faktisk jobbintervju. Rart å søke jobb og kanskje være gravid, men når en kul jobb dukker opp må man bare prøve.
I går kveld var magen litt merkelig. Da jeg var gravid sist hadde jeg ofte kynnere slik at livmoren kjentes litt ut som en liten ball. I går kunne jeg på høyre side kjenner forskjellen på høyre og venstre livmor. Mannen min kjente det også. Som en vannballong/ball på høyre side og mer som en ballong av luft på venstre side. Har dobbelt livmor, så litt spesielt. Men kan jo være blæra eller noen andre kroppsdeler jeg egentlig kjente.

2 DPO i dag og i morgen har jeg faktisk jobbintervju. Rart å søke jobb og kanskje være gravid, men når en kul jobb dukker opp må man bare prøve.
I går kveld var magen litt merkelig. Da jeg var gravid sist hadde jeg ofte kynnere slik at livmoren kjentes litt ut som en liten ball. I går kunne jeg på høyre side kjenner forskjellen på høyre og venstre livmor. Mannen min kjente det også. Som en vannballong/ball på høyre side og mer som en ballong av luft på venstre side. Har dobbelt livmor, så litt spesielt. Men kan jo være blæra eller noen andre kroppsdeler jeg egentlig kjente.
jeg fikk ny jobb tidligere denne uka faktisk! Nå har jeg vært masterstudent inntil nå, så for min del er det megadigg å vite at jeg rekker å jobbe 6 mnd i en jobb før en evt permisjon. Føler litt på dårlig samvittighet, men hallo - det skal man ikke gjøre
Krysser fingrene for både ny jobb og bebis<3

Lykke til på intervju i morgen2 DPO i dag og i morgen har jeg faktisk jobbintervju. Rart å søke jobb og kanskje være gravid, men når en kul jobb dukker opp må man bare prøve.

Tusen takk. Haha, ja, enig! Hadde hatt betalingsvilje for noe slikt.Så spennende, masse lykke til med jobbintervju i morgen!
Skulle hatt et lite søkepanel på kroppen, for å kunne søke frem absolutt alt man lurer på.
Tenk så enkelt alt hadde vært... både på oss selv og barna.
Ja, til og med gubben!
Så gøy - gratulerer så myejeg fikk ny jobb tidligere denne uka faktisk! Nå har jeg vært masterstudent inntil nå, så for min del er det megadigg å vite at jeg rekker å jobbe 6 mnd i en jobb før en evt permisjon. Føler litt på dårlig samvittighet, men hallo - det skal man ikke gjøre
Krysser fingrene for både ny jobb og bebis<3
Tusen takkLykke til på intervju i morgen![]()
Hva sier dere, damer… I følge app og bv er al i morgen… La jo inn aksjer i formiddag.. Men hadde dere lagt inn noen i kveld også, dersom det var mulig? Og i morgen?

Hva sier dere, damer… I følge app og bv er al i morgen… La jo inn aksjer i formiddag.. Men hadde dere lagt inn noen i kveld også, dersom det var mulig? Og i morgen?

Siden dette er andre pp, og vi ble gravid med første barnet på første forsøk - så er jeg ikke så god på disse tegneneI dag er eggløsning i følge flow-appen, og hadde myye eggløsningsslim i dag. Hvor mange dager pleier dere å ha el-slim før eggløsning, eller er det i seg selv tegn på el?
Fikk lagt inn aksjer i går, men mannen jobber vekk denne uka - typisk - og kommer hjem i morgen kveld. Ahh, denne ventingen altså! Vil være 14dpo med positiv test N Å![]()

Jeg heier på daglig sex.
Helst morgen og kveld, dersom det lar seg gjøre.
I hvert fall de fertile dagene.
Så pøk på!
Sukk... jeg savner cheerleader-emojien fra NM.
Tror nok mannen må til pers i kveld også 
Men hva i alle dager er det denne driver med? Ser nesten ut som pupper som rister… 

Tror nok mannen må til pers i kveld også
Er mange smileyer jeg savner fra nm også.. sniker blant annet..
Men hva i alle dager er det denne driver med? Ser nesten ut som pupper som rister…
![]()

Nå har mannen min fått omgangssyke etter datteren vår fikk det på tirsdag og intervjuet mitt som skulle være i morgen blir utsatt på grunn av at intervjueren har blitt syk. Livet med barnehagebarn etter korona-nedstengning er heavy. Føler alle er syke hele tiden. Fordelen er at jeg kanskje vet mer om en eventuell graviditet er på vei før jeg er godt inni en eventuell rekrutteringsprosess![]()