IKM Uke 48 <3

Minner om denne siden, for de som ønsker å se på den:
www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator

Dette er min.
upload_2021-11-17_16-20-32.png

Så nå har jeg gomlet i meg en hel avokado, etter å ha lest dette:
Avokado er en fantastisk god kilde til vitamin-E. Solide studier viser at vitamin-E kan øke tykkelsen på livmorslimhinnen og hjelpe med å få egget til å feste seg i livmoren. Avokado er også en god kilde til folat.

Minner om denne siden, for de som ønsker å se på den:
www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator

Dette er min.
Vis vedlegget 371424

Så nå har jeg gomlet i meg en hel avokado, etter å ha lest dette:
Avokado er en fantastisk god kilde til vitamin-E. Solide studier viser at vitamin-E kan øke tykkelsen på livmorslimhinnen og hjelpe med å få egget til å feste seg i livmoren. Avokado er også en god kilde til folat.
Må lære meg til å like avokado da :sick009

Heihei alle flotte damer! Nå kjenner jeg at el er på vei,og jeg blir så stressa:sorry:. Kommer så mange tanker: «Tør vi å få et barn til. Vil vi virkelig ha er barn til? Tenk om noe går galt? Tenk om, tenk om….» Huff..ikke så lett. Noen andre som har det sånn også? :Heartbigred

Heihei alle flotte damer! Nå kjenner jeg at el er på vei,og jeg blir så stressa:sorry:. Kommer så mange tanker: «Tør vi å få et barn til. Vil vi virkelig ha er barn til? Tenk om noe går galt? Tenk om, tenk om….» Huff..ikke så lett. Noen andre som har det sånn også? :Heartbigred

Har ikke akkurat de tankene... går mer i "Hva om jeg ikke får det til, eller hva om jeg plutselig kommer i supertidlig overgangsalder"... etc.
Prøver å erstatte de tankene med noen mer positive.

Tenker det er helt naturlig, jeg.
Hormonene gjør i hvert fall at jeg overtenker ekstra mye, enkelte dager gjennom syklusen.
Vil tro det gjelder flere enn bare oss.

Er ikke noe godt, men tror det viktigste er å finne sine metoder som kan gjøre at man finner roen.
Man har aldri noen garanti for noe her i livet, så hvorfor bekymre seg unødig?
Og er vi så heldige at vi blir gravide, blir vi jo fulgt opp.
Tenk om det går helt fint?
:Heartbigred

Det er mange ”tenk om“ man skal gå gjennom i livet… :Heartbigred

Jeg tror alle fra tid til annen er innom slike tanker. Bekymringer for tenk om… trikset er å ikke miste hodet og la dumme tanker ta overhånd :Heartpink

5 dpo og puppene er enda ømmere, mye utflod og bittelitt murringer. Har en rar, men god følelse inni meg :hilarious: Korsryggen har krangla ekstra mye de siste dagene men det har hengt igjen etter jeg hadde corona for 3 uker siden så tror akkurat det er tilfeldig :p

5 dpo og puppene er enda ømmere, mye utflod og bittelitt murringer. Har en rar, men god følelse inni meg :hilarious: Korsryggen har krangla ekstra mye de siste dagene men det har hengt igjen etter jeg hadde corona for 3 uker siden så tror akkurat det er tilfeldig :p

Dette er så spennende, ass!
Kjenner til den rare følelsen du beskriver.
Hjelpes... dagene til vi kan teste går sååå sakte.
:hilarious:

Dette er så spennende, ass!
Kjenner til den rare følelsen du beskriver.
Hjelpes... dagene til vi kan teste går sååå sakte.
Jepp, spent hvor lenge jeg klarer å vente! Får se hvordan symptomene utvikler seg. Testa ikke en eneste gang forrige runde siden jeg hadde så liten tro på at det gikk:hilarious:

4 DPO, kjenner foreløpig ingen symptomer, siste PP når jeg ble gravid så fikk jeg ekstremt ømme pupper ca 4 dager før IKM så jeg skal kjenne ekstra godt etter det denne gangen også:rolleyes:

Har ikke akkurat de tankene... går mer i "Hva om jeg ikke får det til, eller hva om jeg plutselig kommer i supertidlig overgangsalder"... etc.
Prøver å erstatte de tankene med noen mer positive.

Tenker det er helt naturlig, jeg.
Hormonene gjør i hvert fall at jeg overtenker ekstra mye, enkelte dager gjennom syklusen.
Vil tro det gjelder flere enn bare oss.

Er ikke noe godt, men tror det viktigste er å finne sine metoder som kan gjøre at man finner roen.
Man har aldri noen garanti for noe her i livet, så hvorfor bekymre seg unødig?
Og er vi så heldige at vi blir gravide, blir vi jo fulgt opp.
Tenk om det går helt fint?
:Heartbigred
Ja,alt av følelser styres veldig av syklusen. Jeg vet at jeg bør øve på å bytte ut bekymringstankene..lett å tviholde på de vonde tankene-som om man har mer kontroll dersom noe skulle skjedd da:p. Hjernen er rar!! Liker veldig godt tanken: «Hva om det går bra». :HeartbigredTakk!

Her har jeg iallfall tolket el-symptomene riktig. Eneste testen jeg har tatt denne syklusen,og med det har jeg el i natt/ imorgen eller fredag.

Vedlegg

• AF8C96AA-E2D0-450A-8300-755E04C82ED8.png
    AF8C96AA-E2D0-450A-8300-755E04C82ED8.png
    1,5 MB · Visninger: 57
Positiv El test i kveld!! Hurra!
Håper mannen kommer hjem snart:love7

Vedlegg

• FB82461B-28EA-4323-8E64-25CDFFB473A3.jpeg
    FB82461B-28EA-4323-8E64-25CDFFB473A3.jpeg
    843,7 KB · Visninger: 55
Positiv El test i kveld!! Hurra!
Håper mannen kommer hjem snart:love7

Send bilde av en pupp, så kommer han løpende sikkert!
:smiley-bounce015

Mye rart man leser på nett for tiden.
:smiley-ashamed005

Jeg jobbet senvakt i går og mannen hadde lagt seg da jeg kom hjem… Jeg bare: Du vet at du må til pers i kveld, sant? Du får ikke sove før jobben er gjort :hilarious:

stakkars mann :smiley-bounce022

Jeg jobbet senvakt i går og mannen hadde lagt seg da jeg kom hjem… Jeg bare: Du vet at du må til pers i kveld, sant? Du får ikke sove før jobben er gjort :hilarious:

stakkars mann :smiley-bounce022

Ja, huffameg... er så synd på disse mannfolka våre, atte.

Back
Topp