IKM Uke 48 <3

Og her sitter jeg da, 4dpo, med tett nese og manifisterer at det og er et godt tegn.
Har det hele tiden i bakhodet at jeg ikke har prøvd lenge (PP2 nå) og at jeg er 40 år, noe som kan gjøre at jeg må prøve lenger enn jeg trengte da jeg fikk mine 3 fra tidligere forhold.
Men jeg velger å være optimistisk til det motsatte evt. blir bevist.
:hilarious:
Pleier ikke å være tett i nesen og har ingen andre forkjølelsessymptomer, så jeg tenker at dette er et godt tegn.

https://www.kk.no/mamma/6-merkelige-tegn-pa-graviditet/63648980

:laughing025

Jeg var tett i nesen i alle mine tre svangerskap, så kanskje et tidlig og godt tegn :smiley-angelic001

er enda ikke i dpo-land, så kan ikke begynne å lete med lupe etter tegn :smiley-angry026

Jeg var tett i nesen i alle mine tre svangerskap, så kanskje et tidlig og godt tegn :smiley-angelic001

er enda ikke i dpo-land, så kan ikke begynne å lete med lupe etter tegn :smiley-angry026

Jeg er jo bare 4 dpo, så bør vel egentlig ikke lete, jeg heller.
Men så gøy at du var det... da velger jeg å fortsette manifisteringen og tenke at jepp, der satt'n.
:smiley-angelic001
Skuffet blir man jo uansett, om det ikke stemmer.
Så det skader ikke sånnsett.

Jeg er jo bare 4 dpo, så bør vel egentlig ikke lete, jeg heller.
Men så gøy at du var det... da velger jeg å fortsette manifisteringen og tenke at jepp, der satt'n.
Skuffet blir man jo uansett, om det ikke stemmer.
Så det skader ikke sånnsett.
Tenker vi må leve i håpet…. Og så blir man godt kjent med kroppen sin og alle rariteter:p
Det er så mye jeg glemt fra da jeg prøvde på mellomste for 14 år siden:confused005 (minsten var ikke planlagt:smiley-ashamed005)

Tenker vi må leve i håpet…. Og så blir man godt kjent med kroppen sin og alle rariteter:p
Det er så mye jeg glemt fra da jeg prøvde på mellomste for 14 år siden:confused005 (minsten var ikke planlagt:smiley-ashamed005)
Er litt sånn i samme båt, her.
Yngste min er snart 11.
Så føler på en måte at jeg gjør alt for første gang igjen.
Kroppen er jo ikke den samme som da, uansett.

Enig, vi lever i håpet.
Plutselig sitter vi der med sprengt blære, forslåtte ribbein og en mage som gjør at vi ikke rekker ned til føttene våre, igjen.

Må si jeg er spent på om kroppen min kan bli gravid igjen.. eller om den har bestemt seg for at jeg er for gammel :smiley-ashamed005

Må si jeg er spent på om kroppen min kan bli gravid igjen.. eller om den har bestemt seg for at jeg er for gammel :smiley-ashamed005

Jeg har vært litt inne på tanken, kjent på frykten.
Men på legetimen i dag sa legen min at som 40-åring skal det fortsatt være gode muligheter.
Så jeg heier på den!
:Heartred

Og her sitter jeg da, 4dpo, med tett nese og manifisterer at det og er et godt tegn.
Har det hele tiden i bakhodet at jeg ikke har prøvd lenge (PP2 nå) og at jeg er 40 år, noe som kan gjøre at jeg må prøve lenger enn jeg trengte da jeg fikk mine 3 fra tidligere forhold.
Men jeg velger å være optimistisk til det motsatte evt. blir bevist.
Pleier ikke å være tett i nesen og har ingen andre forkjølelsessymptomer, så jeg tenker at dette er et godt tegn.

https://www.kk.no/mamma/6-merkelige-tegn-pa-graviditet/63648980

:laughing025
Ja tett nese er et tegn for meg og, var tett hele det forrige svangerskapet mitt som varte i 19 uker. Og på dagen etter aborten var jeg ikke tett lenger og ikke vært siden.

Har et håp om å klare å vente til ikm med å teste, blir så skuffa over blanke tester og nedfor. Har fått positiv test både 10dpo, 14dpo og 17dpo. Så vet at det kan la vente på seg.

Men det er sååå vanskelig å la vær når man vet det er en mulighet for å få positiv test. Nesten så jeg vurderer å få mannen til å gjemme alle testene:hilarious:

Har blitt lett gravid tidligere, så håper jo på at kroppen min fremdeles er villig :dance011

Samme her.
Veldig lett!
Så det er vanskelig å ikke håpe at det samme vil gjelde nå.

Har et håp om å klare å vente til ikm med å teste, blir så skuffa over blanke tester og nedfor. Har fått positiv test både 10dpo, 14dpo og 17dpo. Så vet at det kan la vente på seg.

Men det er sååå vanskelig å la vær når man vet det er en mulighet for å få positiv test. Nesten så jeg vurderer å få mannen til å gjemme alle testene:hilarious:

Oh... det kan være en god ide, faktisk!
Men kjenner jeg meg selv rett, drar jeg bare og skaffer flere, om han ikke gir meg dem når jeg angrer.

Skulle hatt positiv i dag, den er så negativ som ALDRI før:spitoutdummy:
CFB638F8-E951-4350-9D73-C050E5E7EB86.png

Skulle hatt positiv i dag, den er så negativ som ALDRI før:spitoutdummy:
Vis vedlegget 371409

Kan det være at du, som meg, gikk glipp av peaken på cd18/19? Ser du bare tester en gang daglig. Jeg mistenker at jeg hadde peak rundt kl 12, altså mellom mine to tester i går, så det var begynt å gå ned igjen da jeg tok test nr 2 på ettermiddagen.

Tredje syklus med el-tester for min del. Første gang kom peak rett før EL og temperaturøkning, mens gangen etter tok det nesten to døgn etter peak før temperaturen steg, Denne gangen skjedde det tydeligvis rett etter igjen. Vanskelig å bli klok på hvis man kun forholder seg til tester og ikke måler temperatur i tillegg føler jeg :dontknow

Selvsagt!
:Heartred
Klippet fra nettet: Sædcellene kan leve i egglederen i opptil 5-7 døgn og vente på egget.
Dette vet du sikkert fra før, men det vil jo si at dere er innafor det!
Vi ber om et mirakel :hug013 Sædceller kan jo leve lenge i egglederene og vente på egget :joyful:

Tiden vil vise, men kommer nok ikke til å teste så ofte som vanlig i dpo-tiden;) håper heller at egget slipper sent slik at vi rekker aksjer på fredag:angelic::signs003

Kan det være at du, som meg, gikk glipp av peaken på cd18/19? Ser du bare tester en gang daglig. Jeg mistenker at jeg hadde peak rundt kl 12, altså mellom mine to tester i går, så det var begynt å gå ned igjen da jeg tok test nr 2 på ettermiddagen.

Tredje syklus med el-tester for min del. Første gang kom peak rett før EL og temperaturøkning, mens gangen etter tok det nesten to døgn etter peak før temperaturen steg, Denne gangen skjedde det tydeligvis rett etter igjen. Vanskelig å bli klok på hvis man kun forholder seg til tester og ikke måler temperatur i tillegg føler jeg :dontknow
Ja Jeg vet egentlig ikke.. lovt å håpe da:angelic: har testet med digital å, men den har å vært neg. Pleier vanligvis å ha positiv el test 3 dager på rad med peak på dag 2. Ja det er litt vanskelig å forholde seg til syns jeg å! har nesten bestandig temphopp på peak dagen, men ikke tempet denne runden pga feber. Men fortsetter og teste noen dager til

Melder meg inn her siden EL er i dag. Har ikke troa denne mnd siden aksjer ble lagt 4 dager siden:arghh: har ikke mulighet for flere heller.. men lov å håpe på et mirakel?:angelic:

Muumimamma - b2 - el 17.11 - ikm 29.11
Da er vi helt likt faktisk! EL i dag og siste aksjelegging var søndag. Blir i kveld også, men. Så krysser fingrene!!

upload_2021-11-17_14-38-44.png

Først i dag kom den lille tassen her, da.
Grapefruktkjerne-ekstrakt.
Ikke vet jeg når den skal tas eller hvorfor, jeg bare leste at det skulle være bra.
Noen som har noe peiling på dette?
Er sannsynligvis 4 dpo i dag, er det da noen vits å ta nå, eller bør jeg vente til en neste syklus som forhåpentligvis blir avlyst på grunn av spire i magen?
:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 371418

Ikke vet jeg når den skal tas eller hvorfor, jeg bare leste at det skulle være bra.
Er sannsynligvis 4 dpo i dag, er det da noen vits å ta nå, eller bør jeg vente til en neste syklus som forhåpentligvis blir avlyst på grunn av spire i magen?

PS: Drakk et glass grapefruktjuice dagene før EL, om det har noe å si.
:greet015

Vis vedlegget 371418

Skal tas før eggløsning for å øke mengden el-slim. Så må nok spare den til neste syklus (som vi selvfølgelig håper ikke kommer)

Back
Topp