IKM Uke 48 <3

Men har de blitt helt negative da, før de har steget igjen?
For nå er de så og si Blenda igjen, her.

Setter pris på all hjelp, jeg.
:Heartred
Jeg har alltid to streker på ELtestene mine uansett hvor i syklusen jeg er... Men de har blitt svakere igjen, ja. Nå har jeg en sånn runde.... Irriterende. Men de er ikke like sterk som kontrollstreken eller sterkere enn den før selve EL.

Jeg har alltid to streker på ELtestene mine uansett hvor i syklusen jeg er... Men de har blitt svakere igjen, ja. Nå har jeg en sånn runde.... Irriterende. Men de er ikke like sterk som kontrollstreken eller sterkere enn den før selve EL.
Ah... for jeg har bare hatt streker opp mott dagen jeg fikk to like sterke streker, så dabbet det av.
Og på den siste jeg tok var det bare en strek.

Får i grunn bare fortsette å legge aksjer, tilfelle... så bommer jeg i hvert fall ikke helt.
Selv om jeg skulle likt å vite når den evt. er.
Så får vi bare vente og se hva som skjer.

Ah... for jeg har bare hatt streker opp mott dagen jeg fikk to like sterke streker, så dabbet det av.
Og på den siste jeg tok var det bare en strek.

Får i grunn bare fortsette å legge aksjer, tilfelle... så bommer jeg i hvert fall ikke helt.
Selv om jeg skulle likt å vite når den evt. er.
Så får vi bare vente og se hva som skjer.
Siden de har gått fra så sterk til så negativ, så vil jeg tro du sikkert har hatt EL. Det var bare at kontrollstreken på den positive testen din var så svak, så jeg så ikke med en gang at de var like sterk, de to strekene. Krysser fingrene for deg ❤️

Siden de har gått fra så sterk til så negativ, så vil jeg tro du sikkert har hatt EL. Det var bare at kontrollstreken på den positive testen din var så svak, så jeg så ikke med en gang at de var like sterk, de to strekene. Krysser fingrene for deg ❤️
Tusen takk!
Og jeg krysser alt jeg har for at dette er den PP'n som virkelig klaffer for deg.

Håper virkelig jeg hadde EL den 13.
For det første var det bursdagen til faren min, noe som hadde vært sykt gøy.
Kanskje litt rart... men likevel.
Kunne jo vært lykkebringende på noe vis.

For det andre var EL-testen HELT negativ i kveld.
I morges var det en supersvak strek.
Men nå var den blank.
Så er det egentlig noen vits å ta noen flere, da?
:shy:

Blir spennende å følge med videre på deres, også!
Gleder meg så masse til vi kan begynne med de HCG-prøvene, jeg.
Manifesterer at det tikker inn masse positive tester her inne.
:wav

Virker som EL faktisk var den 13 da ja :) Som flere nevnte er det vanskelig å vite sikkert uten å tempe (du kan jo evt vurdere til neste syklus om det ikke klaffer nå)

Virker som EL faktisk var den 13 da ja :) Som flere nevnte er det vanskelig å vite sikkert uten å tempe (du kan jo evt vurdere til neste syklus om det ikke klaffer nå)
Jeg hadde en dag, husker ikke om det var den 13. eller 14., hvor jeg var varmere enn jeg pleier.
Føltes nesten ut som det jeg innbiller meg er en svak hetetokt en kort stund.
:smiley-ashamed004
Vet ikke om det kan ha hatt noe å si, jeg.
Øker eller synker tempen ved EL?

Jeg er så takknemlig for all støtten deres, og alle svarene.

High EL-test i morres så da tipper jeg peak kommer i ettermiddag :smiley-bounce015 Temperaturen var rekordlav i morres, men lurer litt på om termometeret bugget for det peip etter veldig kort tid. Satser på at premom har rett med EL i morra og 1dpo på torsdag!

Fikk lurt med mannen en runde i går kveld selv om han tydeligvis var helt utkjørt :wacky: Jeg foreslo at i dag kan vi kanskje ha sex litt tidligere på dagen, for vi begge to er vanligvis veldig trøtte på kvelden, så det er plana i dag hvertfall! Sex på ettermiddag/tidligkveld! :smug:

Jeg hadde en dag, husker ikke om det var den 13. eller 14., hvor jeg var varmere enn jeg pleier.
Føltes nesten ut som det jeg innbiller meg er en svak hetetokt en kort stund.
:smiley-ashamed004
Vet ikke om det kan ha hatt noe å si, jeg.
Øker eller synker tempen ved EL?

Jeg er så takknemlig for all støtten deres, og alle svarene.

Temperaturen er lav før EL og stiger på 1dpo :) Noen opplever at den er ekstra lav på EL-dagen, men jeg har ikke merka noe til det tidligere. Her er et bilde jeg fant på nett (ikke mitt) der du ser det ganske tydelig
upload_2021-11-16_9-54-14.png

Temperaturen er lav før EL og stiger på 1dpo :) Noen opplever at den er ekstra lav på EL-dagen, men jeg har ikke merka noe til det tidligere. Her er et bilde jeg fant på nett (ikke mitt) der du ser det ganske tydelig Vis vedlegget 371293

Kult!
Enda et godt tegn da, kanskje.
Spennende å lære så mye nytt!
:happy:

High EL-test i morres så da tipper jeg peak kommer i ettermiddag :smiley-bounce015 Temperaturen var rekordlav i morres, men lurer litt på om termometeret bugget for det peip etter veldig kort tid. Satser på at premom har rett med EL i morra og 1dpo på torsdag!

Fikk lurt med mannen en runde i går kveld selv om han tydeligvis var helt utkjørt :wacky: Jeg foreslo at i dag kan vi kanskje ha sex litt tidligere på dagen, for vi begge to er vanligvis veldig trøtte på kvelden, så det er plana i dag hvertfall! Sex på ettermiddag/tidligkveld! :smug:
Vi forsøker også å få til mer på ettermiddag av samme grunn som dere, det funket veldig fint denne runden:p:D

Fikk lurt mannen på en runde i går kveld :smiley-angelic006
Regner med der blir lagt aksjer hver dag denne uken:smiley-angelic006

Måtte vi alle treffe gullegget med gullsperm og at livmoren vår tar villig i mot :gen053

Ble lurt når jeg trodde el nermer seg av både test å noe som lignet på el slim:pompus: Men pleier bestandig å få pos på CD 21, så blir spennende å se i morgen!
B15972A1-E985-47C3-8F58-024188C467C5.png

Ble lurt når jeg trodde el nermer seg av både test å noe som lignet på el slim:pompus: Men pleier bestandig å få pos på CD 21, så blir spennende å se i morgen!
Vis vedlegget 371309

jeg ble skikkelig lurt av EL denne perioden.:dead: Fikk high på El testene (de såg så positive ut også) på dag 12,14 ,16, før jeg landa på dag 25 med skikkelige positive el tester, El slim noen dager før og økning i temp. Kan ikke huske å ha hatt EL så sent før :woot:Så nå må jeg ha hatt EL ellers så dåner jeg :joyful: fikk lagt inn aksjer på alle gangene jeg trodde jeg hadde positiv el test :playful: så får vi bare se hva det blir til. Prøve å få lagt inn i dag også siden EL er i dag.

CD 18 - oj oj oj, nå begynner det å skje noe her! Mannen er selvfølgelig bortreist, men kommer hjem i morgenkveld, så kanskje det holder!! Testen kan enda bli sterkere, så jeg krysser fingrene for supersperm! :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211116_160743_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    633,3 KB · Visninger: 54
  • Screenshot_20211116_160716_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211116_160716_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    332,1 KB · Visninger: 62
CD 18 - oj oj oj, nå begynner det å skje noe her! Mannen er selvfølgelig bortreist, men kommer hjem i morgenkveld, så kanskje det holder!! Testen kan enda bli sterkere, så jeg krysser fingrene for supersperm! :hilarious:

Håper han rekker å komme hjem i tide!

Jeg forventa peak i ettermiddag, men testen var ca lik nå som den i morres o_O Har ikke mange testene igjen, så får vente til i morra tidlig med den neste.

jeg ble skikkelig lurt av EL denne perioden.:dead: Fikk high på El testene (de såg så positive ut også) på dag 12,14 ,16, før jeg landa på dag 25 med skikkelige positive el tester, El slim noen dager før og økning i temp. Kan ikke huske å ha hatt EL så sent før :woot:Så nå må jeg ha hatt EL ellers så dåner jeg :joyful: fikk lagt inn aksjer på alle gangene jeg trodde jeg hadde positiv el test :playful: så får vi bare se hva det blir til. Prøve å få lagt inn i dag også siden EL er i dag.
Ånei, det er jo enda kjipere å bli lurt så mange dager:bag: sattser på at el har vært nå da:angelic: kanskje kroppen bare prøvde men ikke helt klarte? kunne ønske det kom frem en bobble hvor det sto klart å tydelig eggløsning en plass på kroppen:laughing002 legg inn i dag å i morgen så er dere hvertfall godt sikra :laughing002:joyful:

Hvor mange dpo tenker dere å begynne testingen?
Jeg prøver å bygge opp tålmodigheten og forberede meg psykisk på at jeg MINST skal vente til en eller annen dpo, men vet at IKM ikke er realistisk for meg.
:hilarious:

Hvor mange dpo tenker dere å begynne testingen?
Jeg prøver å bygge opp tålmodigheten og forberede meg psykisk på at jeg MINST skal vente til en eller annen dpo, men vet at IKM ikke er realistisk for meg.
:hilarious:

Tenkte å vente til 13 DPO (IKM :hilarious:), kanskje 14/15 DPO om tanta ikke har kommet. Er 1DPO i dag. Blir to laaange uker. :confused: Sååå, ikke mye hjelp å få her. :hilarious: Håper bare jeg klarer å følge planen, og ikke blir påvirket når dere andre begynner å teste :p

Back
Topp