IKM Uke 48 <3

Litt vanskelig å vite ja, men jeg synes det er rart at de stiger også blir svake igjen hvis du ikke har hatt EL, men det kan godt være jeg tar feil altså:rolleyes:

Jeg tenkte som deg.
Begynte å synke allerede dagen etter EL-slimet.
Så jeg håper jo det er tilfelle.
:wideyed:
Men har en 10-pakning til med tester, så kan jo bare fortsette noen dager til.
Tror jeg skal ta dem på ettermiddagen da, og ikke morgenen. Har lest litt om det, også.
Og bare sørge for at jeg ikke har tisset på 4 timer først, og ikke drukket for mye.

Ja, den økte noen dager, før den begynte å synke igjen.
Og i dag var den veldig svak. Skal ta noen dager til, for sikkerhets skyld.
Som skrevet i det andre svaret mitt, hadde jeg andre tegn også, som jeg ikke hadde forrige syklus.

Men det er jo så vanskelig å vite.
:(
Leste det andre svaret ditt også. Jeg aner ikke altså. Var kanskje litt uklart bilde. Ta utgangspunkt i at EL var da, så ser du hva som skjer ;) Har bare aldri opplevd å få så svake tester når jeg har EL, men det er jo så forskjellig. Legger ved bilde av testene fra forrige syklus, så kan du se hvordan de var. Men det skjedde ingenting da!

Vedlegg

• IMG_20211014_210734.jpg
    IMG_20211014_210734.jpg
    1,7 MB · Visninger: 64
  • IMG_20211016_002453.jpg
    IMG_20211016_002453.jpg
    585,9 KB · Visninger: 56
Jeg tenkte som deg.
Begynte å synke allerede dagen etter EL-slimet.
Så jeg håper jo det er tilfelle.
:wideyed:
Men har en 10-pakning til med tester, så kan jo bare fortsette noen dager til.
Tror jeg skal ta dem på ettermiddagen da, og ikke morgenen. Har lest litt om det, også.
Og bare sørge for at jeg ikke har tisset på 4 timer først, og ikke drukket for mye.
Her tar jeg dem alltid på kvelden.

Har opplevd at testene har steget litt, forstå synke og stige igjen frem til EL. Ikke meningen å ødelegge håpet og gleden din, men synd om du skulle gå glipp av en senere eggløsning. ❤️ Men godt mulig det stemmer at du har hatt EL altså, jeg er ingen ekspert! Har bare 12 mnd erfaring med testing nå da :hilarious::facepalm::wacky:

Her tar jeg dem alltid på kvelden.

Har opplevd at testene har steget litt, forstå synke og stige igjen frem til EL. Ikke meningen å ødelegge håpet og gleden din, men synd om du skulle gå glipp av en senere eggløsning. ❤️ Men godt mulig det stemmer at du har hatt EL altså, jeg er ingen ekspert! Har bare 12 mnd erfaring med testing nå da :hilarious::facepalm::wacky:

Men har de blitt helt negative da, før de har steget igjen?
For nå er de så og si Blenda igjen, her.

Setter pris på all hjelp, jeg.
:Heartred

I morgen starter, i følge bv sin eggløsningskalkulator og div apper, min fruktbare periode…. Kjenner jo det jobbes nedi der, så får vi håpe gullegget slipper og gullspermen finner veien :hilarious:
:sign17:sign19

Sa akkurat til mannen at han måtte gjøre seg klar for innsats denne uken :hilarious: Han blir jo bare lykkelig av sånt, han:laughing001

Skal snart ut døren og lunsje med en venninne og handle litt julegaver :greet008 Er snart i havn med gavene…
Hvordan ligger dere an?

Sa akkurat til mannen at han måtte gjøre seg klar for innsats denne uken :hilarious: Han blir jo bare lykkelig av sånt, han:laughing001

Skal snart ut døren og lunsje med en venninne og handle litt julegaver :greet008 Er snart i havn med gavene…
Hvordan ligger dere an?
Jeg har ikke begynt å tenke på gaver en gang:facepalm: Godt noen er i rute!

Hvordan ligger dere an?
Jeg er litt over halvveis med gavene, kjenner det skal bli godt å bli ferdig å bare nye førjulstiden :hilarious:

Hvordan ligger dere an?

Vi er i gang.
Har endelig fått skrevet ned hva alle 5 barna skal få, og handlet inn noe av det.
Så gjelder det å få hanket inn ønsker fra foreldrene våre, det pleier ofte å være det vanskeligste.
:smiley-ashamed004
Men nå har dem i det minste sluttet med de teite svarene, etter at jeg lagde en mobbe-parodi-video av dem et år.
"Vi har alt vi trenger vi, jenta mi".
"Vi ønsker oss snille barn".

Ho-ho-ho-NOT!
:arghh:
Gjøre handlerunden så sabla vanskelig for oss, liksom.

Også mannen, da... jeg bare: "Hva vil du ha, for nå skal du BARE tenke på deg... ikke finne noe som JEG og blir glad for".
Han er en stjerne på å finne på ting til meg, men jeg får jo redaktør til jul. Altså grundig gjennomgang av bokmanuset mitt.
Så det er viktig at vi finner noe som er skikkelig HAN.
"Eh... vet ikke, jeg". Så nå er det han som er vrang, nå.
:meh:

Har vært hos legen nå. Var så stressa for at det ikke har klaffet ennå (ja jeg vet det er tidlig i prøvinga ennå..) og nevnte blødninger og spotting mellom EL og mens og frykt for progesteronmangel, men jeg ble egentlig ikke så veldig mye klokere. Legen sa det kunne henge igjen litt hormoner fra p-pillebruk over mange år, og at livmora driver og bygger seg opp igjen med slimhinner osv. Jeg har jo barn fra før som det har klaffa med en gang, så i utgangspunktet bør det gå nå også. Sist jeg var innom for et par mnd siden tok hun blodprøver, og disse så visst helt fine ut. Leste også litt om bakteriell vaginose her inne, men legen hadde ikke hørt at det skulle ha noe å si mtp fertilitet, men anbefalte meg å ta kontakt med privat gynekolog og sjekke litt grundigere. Legen skjønte at jeg var stressa pga alder, og var ganske klar på at jeg ikke burde vente lengre enn et halvår før jeg kom tilbake og da skulle hun henvise med en gang. Vet jo at hun ikke er gynekolog så skjønner jo at hun ikke er ekspert på tema, men hun er klar over at ting kan gå litt treigt i det offentlige helsevesenet og ville derfor henvise med en gang det ble aktuelt.

Jeg har time til privat gyn om 2 uker (som muligens må flyttes pga mens, spørs når EL kommer..), så tenkte å be han ta en litt grundigere sjekk og evt test for bakteriell vaginose.

Fortsatt svake EL-tester og lav temperatur. Premom sier eggløsning på onsdag og FF sier eggløsning på torsdag. Lurer på om jeg skal svi av en ny test i ettermiddag/kveld, men jeg har bare 6 stk igjen i pakken.. Hvis el kommer onsdag burde peak være i dag eller i morgen og da burde jeg jo merket en stigning snart!

Ellers har jeg kjøpt et par julegaver, men er langt fra ferdig! Har et mål om å bli ferdig ila november så jeg kan slappe litt mer av i desember :)

Var hos gynekologen i dag og hadde et veldig modent egg og fin slimhinne. Eggløsning i løpet av dagen eller i morgen, så jeg kan flyttes fra eggløsning på søndag til tirsdag.

Legger ved bilde av eggposen og slimhinnen for eventuelt interesserte

Vedlegg

• 92E271F9-41D0-4B79-A1B5-7453D27D06F5.jpeg
    92E271F9-41D0-4B79-A1B5-7453D27D06F5.jpeg
    246,3 KB · Visninger: 72
Var hos gynekologen i dag og hadde et veldig modent egg og fin slimhinne. Eggløsning i løpet av dagen eller i morgen, så jeg kan flyttes fra eggløsning på søndag til tirsdag.

Bare for å være sikker, skal både EL og IKM flyttes eller bare EL, sånn at det blir sånn her:

Søskendrøm2022 - 30 - PP4 - B2 - EL 16.11 - IKM 05. 12

?

Blir ikke noe temping denne runden:laughing002 femte dag med 39 i feber:sad015 er så spent på om el kommer til vanlig tid eller ikke. Den skal komme på fredag

Krysser fingrene for full klaff:D:D:D

Blir ikke noe temping denne runden:laughing002 femte dag med 39 i feber:sad015 er så spent på om el kommer til vanlig tid eller ikke. Den skal komme på fredag

Uff, da... Masse god bedring! :Heartred

Håper virkelig jeg hadde EL den 13.
For det første var det bursdagen til faren min, noe som hadde vært sykt gøy.
Kanskje litt rart... men likevel.
Kunne jo vært lykkebringende på noe vis.

For det andre var EL-testen HELT negativ i kveld.
I morges var det en supersvak strek.
Men nå var den blank.
Så er det egentlig noen vits å ta noen flere, da?
:shy:

Blir spennende å følge med videre på deres, også!
Gleder meg så masse til vi kan begynne med de HCG-prøvene, jeg.
Manifesterer at det tikker inn masse positive tester her inne.
:wav

Håper virkelig jeg hadde EL den 13.
For det første var det bursdagen til faren min, noe som hadde vært sykt gøy.
Kanskje litt rart... men likevel.
Kunne jo vært lykkebringende på noe vis.

For det andre var EL-testen HELT negativ i kveld.
I morges var det en supersvak strek.
Men nå var den blank.
Så er det egentlig noen vits å ta noen flere, da?
:shy:

Blir spennende å følge med videre på deres, også!
Gleder meg så masse til vi kan begynne med de HCG-prøvene, jeg.
Manifesterer at det tikker inn masse positive tester her inne.
:wav

Nå har jeg aldri testet etter EL, men er ganske sikker på at EL din var den 13 mtp hva du skriver :joyful:

3 dpo, har fått en svær kvise og puppene ble ømme over natta. Aldri skjedd så tidlig før men er jo uansett for tidlig til å være babyrelatert :p

Back
Topp