Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syens begge så negative ut, men den første var sterkere iallefall... Varierer hvilket tall det blir, lettere å bare bruke øynene synes jeg, hehe.Vis vedlegget 371047
Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
Nå ser jeg jo at den nederste hadde to like streker... Bare veldig svake. Det var litt rart. Tror jeg ville fortsatt å teste i noen dager til... Sett bortifra om du har andre tydelige symptomer på at EL har vært?Vis vedlegget 371047
Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
Nå ser jeg jo at den nederste hadde to like streker... Bare veldig svake. Det var litt rart. Tror jeg ville fortsatt å teste i noen dager til... Sett bortifra om du har andre tydelige symptomer på at EL har vært?
Da har vi lagt inn siste aksjer for denne PP Det skal ikke stå på det hvertfall da vi først la inn 7 dager på rad rundt når EL egentlig skulle komme, og nå har vi lagt inn 3 dager før, pluss EL dagen og dagen etter når den ble forsinket
Nå ser jeg jo at den nederste hadde to like streker... Bare veldig svake. Det var litt rart. Tror jeg ville fortsatt å teste i noen dager til... Sett bortifra om du har andre tydelige symptomer på at EL har vært?
Litt vanskelig å vite ja, men jeg synes det er rart at de stiger også blir svake igjen hvis du ikke har hatt EL, men det kan godt være jeg tar feil altsåJa, den økte noen dager, før den begynte å synke igjen.
Og i dag var den veldig svak. Skal ta noen dager til, for sikkerhets skyld.
Som skrevet i det andre svaret mitt, hadde jeg andre tegn også, som jeg ikke hadde forrige syklus.
Men det er jo så vanskelig å vite.