IKM Uke 48 <3

Ikke sikker på syklusen da det er andre syklus etter fødsel i juni. MEN tror jeg skal ha IKM 4.12, så følger bare hva appen min sier:hilarious:

Maritri86-35-PP2-B4-EL19.11-IKM 4.12

Da har jeg faktisk gått inn i DPO land:rolleyes: 1 dpo i dag, jeg tenker alltid at jeg ikke skal teste før IKM hehe, sist PP greide jeg å holde meg til 10 dpo, men ble da skuffet fordi jeg faktisk ikke fikk positiv før 13 dpo.. så jeg skal vente til jeg er hvertfall 12-13 dpo:rolleyes:

Jeg venter ikke EL før neste helg… må begnne å ” “planlegge“ når vi skal få lagt inn aksjer :hilarious: Har arbeidshelg neste helg og mange aktiviteter på ungene.. Men skal nok få lokket mannen:sex

Appene er uenige, venter el enten onsdag eller torsdag. Testene er fortsatt low med såvidt synlig strek, men har bare 7 stk igjen så jeg håper den ikke drøyer lengre enn torsdag! Mulig jeg noterte cd1 en dag før tiden, for jeg hadde veldig lett blødning og den kom ikke igang før på kvelden, men får bare følge med!

I dag har jeg planer om å få med familien ut på tur med kakao og grille pølser eller noe sånt! Nydelig vær her så får bare nyte før regnet kommer tilbake neste uke :p

Mannen og yngste er på fotballcup, de to eldste ungdommene sover enda..
Jeg har satt på en maskin med klær smiley-chores003 og ryddet kjøkkenet :smiley-chores004

I går var vi ute av døren kl 07:30 og ikke hjemme før kl 22. Håndballkamp og konfirmasjon. Vært noen intense dager i det siste, så godt mulig jeg bare daffer her hjemme. Har litt julegaver å pakke også…

Lurer på om jeg faktisk er 2 dpo idag, tror EL kanskje var på fredag! Tappen ble helt lukket igår, var veldig åpen onsdag og torsdag, og ble litt mer lukket på fredag. Nå er den veldig høy og bakovervendt, når den nesten ikke. Ikke hatt veldig mye EL-smerter denne runden. EL-slim tirsdag og onsdag, veldig vannete på torsdag og fredagen var den også veldig vannete. Etter dette har den vært mer sticky så alle tegn viser til at EL sannsynligvis var fredag/natt til lørdag :happy: Beklager TMI :hilarious:

Ble lagt aksjer dagen før da, har blitt lite tid i helga så får håpe det holder :angelic: EL på cd10 isåfall :rolleyes:

Cd 10 her i dag, skal begynne å teste el i kveld. Føler meg glad og spent :) Har sex annenhver dag inntil videre og kjører nok på med hver dag rundt el som antagelig er torsdag-fredag :love7

Flere enn meg som synes disse DPO-dagene går utroooolig saaaakte, eller?
:wideyed::wacky:
Særlig jeg klarer å vente med å teste til IKM-dagen.
Spesielt når jeg ikke vet helt sikkert når den er.
:hilarious:

CD 15 og fortsatt ikke positiv test... Men håper det jeg kjenner på er tegn på at den kommer snart. Mannen reiste bort i dag og kommer ikke hjem før onsdag. Så i dag ble det en kjapp en mens fireåringen lå på stua og fikk se på paden. :hilarious: :wacky:

Vis vedlegget 371047

Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
:happy:

Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
o_O
Nå ser jeg jo at den nederste hadde to like streker... Bare veldig svake. Det var litt rart. Tror jeg ville fortsatt å teste i noen dager til... Sett bortifra om du har andre tydelige symptomer på at EL har vært? :)

Nå ser jeg jo at den nederste hadde to like streker... Bare veldig svake. Det var litt rart. Tror jeg ville fortsatt å teste i noen dager til... Sett bortifra om du har andre tydelige symptomer på at EL har vært? :)

Jeg hadde eggløsningsslim samme dagen som jeg fikk den sterkeste.
Da var streken minst like strek som teststreken.
Det var håndfaste ting.
Stikninger i magen og sånn, hadde jeg også, men det trenger jo ikke å ha noe å si.

Nå ble jeg litt nervøs, her... du mener at jeg kanskje ikke har hatt EL i det hele tatt?
:(
De steg opp mot fredag, og etter det har de bare blitt svakere.

Jeg ble så glad da jeg så det eggløsningsslimet, samtidig som testen var det jeg mente var sterk.

Da har vi lagt inn siste aksjer for denne PP:hilarious: Det skal ikke stå på det hvertfall da vi først la inn 7 dager på rad rundt når EL egentlig skulle komme, og nå har vi lagt inn 3 dager før, pluss EL dagen og dagen etter når den ble forsinket:rolleyes::rolleyes:

Da har vi lagt inn siste aksjer for denne PP:hilarious: Det skal ikke stå på det hvertfall da vi først la inn 7 dager på rad rundt når EL egentlig skulle komme, og nå har vi lagt inn 3 dager før, pluss EL dagen og dagen etter når den ble forsinket:rolleyes::rolleyes:

Er ikke ofte jeg engasjerer meg i sexlivet til folk, eller deler mitt eget.
Men hallo, liksom.

HEIA, SEX!
:dance011

"Varje daaa, om du vil" ...
(Kan ikke svensk, men akkurat den må leses som svensk.)

Kremt.
Takk for seg.
:greet015

Melder meg inn her da jeg tror el er noe forsinket. Svake el tester de siste dagene. Men aksjelegging skal det ikke stå på om jeg har misset el av en eller annen grunn :p Fortsetter å teste «sånn halvveis» etter el samt fortsetter med mye aksjelegging:D :sign17

Elenamor - 23 - B1 - P7 - EL 15-16/11 - IKM 29/11

Jeg som tenkte å få lagt inn litt aksjer i morgen formiddag før seinvakt. Men har en unge som er sjuk og kan ikke gå på skolen :schocked028

Men ja! Heia sex! :taunt005

Ja, den økte noen dager, før den begynte å synke igjen.
Og i dag var den veldig svak. Skal ta noen dager til, for sikkerhets skyld.
Som skrevet i det andre svaret mitt, hadde jeg andre tegn også, som jeg ikke hadde forrige syklus.

Men det er jo så vanskelig å vite.

Ja, den økte noen dager, før den begynte å synke igjen.
Og i dag var den veldig svak. Skal ta noen dager til, for sikkerhets skyld.
Som skrevet i det andre svaret mitt, hadde jeg andre tegn også, som jeg ikke hadde forrige syklus.

Men det er jo så vanskelig å vite.
Litt vanskelig å vite ja, men jeg synes det er rart at de stiger også blir svake igjen hvis du ikke har hatt EL, men det kan godt være jeg tar feil altså:rolleyes:

Back
Topp