IKM Uke 48 <3

Av og til gjør premom sånn hos meg også...dvs i går var den jo null for jeg så den omtrent ikke, men om man skimter den uten å myse så er den jo ofte rundt 0,10-0,20 eller noe sånt. Syns egentlig premom tuller mest når jeg har high av en eller annen grunn, men da bare tar jeg bilder i litt ulike vinkler helt til den skjønner at den må legge inn et tall :) (og sletter de som er feil etterhvert hvis ikke kan premom plutselig ta de med i tolkinga og da blir det kluss igjen)

Tenkte å ta en ny, for sikkerhets skyld.
Hvor lenge bør jeg vente?
Har ikke vært på do siden kvart over sju, ca.
Ikke drukket noe annet enn en kopp te.
:)

Langhelg! En av fordelene ved å jobbe turnus :smiley-bounce015

Skikkelig ruskevær ute.. Blåser og regnet pisker på ruten.
Skal bake boller som jeg skal ha med i konfirmasjon nå i helgen :bounce

Tenkte å ta en ny, for sikkerhets skyld.
Hvor lenge bør jeg vente?
Har ikke vært på do siden kvart over sju, ca.
Ikke drukket noe annet enn en kopp te.

Litt usikker, men mener å ha hørt minst 2 timer, så nå burde nok hvertfall gå fint! Evt ta opp den forrige fra søpla og prøve å ta bilde av den på nytt først?

Litt usikker, men mener å ha hørt minst 2 timer, så nå burde nok hvertfall gå fint! Evt ta opp den forrige fra søpla og prøve å ta bilde av den på nytt først?

Så det er ikke som med graviditetstester, at den ikke skal leses av etter en viss tid?

Langhelg! En av fordelene ved å jobbe turnus :smiley-bounce015

Skikkelig ruskevær ute.. Blåser og regnet pisker på ruten.
Skal bake boller som jeg skal ha med i konfirmasjon nå i helgen :bounce

Her også! Skikkelig høstvær! Jeg sover lett, så våkna av regnet alt for tidlig i morres. I tillegg har den ene naboen en presenning over deler av huset som blafrer og bråker noe helt sinnsykt når det blåser sånn som nå! Skjønner ikke hvorfor han ikke tar den ned, den gjør jo ingen nytte når den har halvveis løsna og bare blafrer rundt hushjørnet uansett :arghh:

Ellers er det jo litt koselig også da, torsdag er roligdag hos oss uten noen fritidsaktiviteter, så da kan vi sitte inne med levende lys og fyr i peisen og noe varmt å drikke hele gjengen :)

Jeg kan bare tas vekk fra lista, vi får ikke prøvd denne måneden :wtf:

Tror endelig det begynner å skje noe! Ikke helt i mål enda da, men etter 0,19 på premom i over en uke så tar jeg dette positivt:rolleyes:

Vedlegg

• B19C65FF-6490-461F-BC97-8AFD78E5A683.jpeg
    B19C65FF-6490-461F-BC97-8AFD78E5A683.jpeg
    299,7 KB · Visninger: 70
Ble ikke noe sterkere i kveld, den eltesten. Svakere enn svakest... Pliiiis bli sterkere i løpet av helga!!

Vedlegg

• IMG_20211111_195212.jpg
    IMG_20211111_195212.jpg
    1,5 MB · Visninger: 60
Da har jeg endelig fått positiv EL test, rart hvor glad man blir når den endelig kommer:rolleyes::p Så jeg kan flytte inn i gruppa her

trønderen98- 23 - PP3 - B1 - EL 13/11- IKM 29/11

ble litt usikker på om jeg skal regne PP1 eller PP3 nå når det er 3 totalt, men jeg ble gravid sist PP:confused:

Aaaaargh!
:arghh:
Hva er problemet til premom!?
Jeg ser streken, men den forbanna appen klarer ikke å gjøre den enkle jobben sin, den sier den er 0.
DEN ER IKKE DET!
:banghead:
Bare legg den på lista og kom med et tall, liksom.
Hvor vanskelig er det?
:bored:
Men klarer vel å se på testen når den er positiv selv, om ikke appen kan stole på?
For seriøst, denne burde den klare å legge inn, ikke sant?
IMG_20211112_073538.jpg

Last edited:
La det inn selv igjen, for det funka ikke å endre vinkler eller noe.
Bare håper jeg gjør det riktig.
Jeg mener, folk klarer jo å lese av testene uten app, også...
Så da ser jeg jo om den blir sterkere i det minste.
:confused004
Screenshot_20211112_074850.jpg

Regner med EL er i morgen her, cd10 idag. Lagt inn aksjer igår, rekker nok ikke idag men får kjøre på en runde på lørdag så skal vi hvertfall være godt sikret, bedre enn de forrige pp’ene der det har vært mye kluss og stress og press med plikt-aksjer! Hååper det sitter denne måneden :nailbiting:

Aaaaargh!
:arghh:
Hva er problemet til premom!?
Jeg ser streken, men den forbanna appen klarer ikke å gjøre den enkle jobben sin, den sier den er 0.
DEN ER IKKE DET!
:banghead:
Bare legg den på lista og kom med et tall, liksom.
Hvor vanskelig er det?
:bored:
Men klarer vel å se på testen når den er positiv selv, om ikke appen kan stole på?
For seriøst, denne burde den klare å legge inn, ikke sant? Vis vedlegget 370988

Jeg ser du legger inn testene under fanen easy@home, er det den type tester du bruker også? Jeg legger mine tester under "others" siden det er av merket babyplan. Se vedlagt bilde

Men som du sier, det viktigste er at du selv ser økningen. Den er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så tester du igjen noen dager til for å bekrefte at den synker igjen.

I dag fikk jeg 0,17, men de tre første gangene påsto den at det var 0. Har du godt nok lys på badet? Jeg bruker reservebadet for tiden siden jeg ikke er så gira på kids skal valse inn midt i testinga, og her er det litt dårligere lys desverre så jeg får ofte 0 i premom når jeg bruker det badet

Vedlegg

• Screenshot_20211112-084954~2.png
    Screenshot_20211112-084954~2.png
    630,9 KB · Visninger: 60
Last edited:
Våknet med tidenes såreste hals og tette bihuler:meh: 2 år siden forrige runde:blackeye håper virkelig ikke det utsetter el noe, bare en liten uke igjenn nå:notworthy

Våknet med tidenes såreste hals og tette bihuler:meh: 2 år siden forrige runde:blackeye håper virkelig ikke det utsetter el noe, bare en liten uke igjenn nå:notworthy

Å nei! Håper det ikke har noe å si. Jeg ble gravid under tidenes influensa og høy feber med yngstemann her (ikke noe moro sex, men må man så må man når det klaffer med EL...:hilarious:) og det gikk tydeligvis helt greit!

God bedring!

Jeg ser du legger inn testene under fanen easy@home, er det den type tester du bruker også? Jeg legger mine tester under "others" siden det er av merket babyplan. Se vedlagt bilde

Men som du sier, det viktigste er at du selv ser økningen. Den er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så tester du igjen noen dager til for å bekrefte at den synker igjen.

I dag fikk jeg 0,17, men de tre første gangene påsto den at det var 0. Har du godt nok lys på badet? Jeg bruker reservebadet for tiden siden jeg ikke er så gira på kids skal valse inn midt i testinga, og her er det litt dårligere lys desverre så jeg får ofte 0 i premom når jeg bruker det badet

Ah... visste ikke at det var en greie!
Men da skal jeg og legge inn under "Other".
Ja, er ganske godt med lys. Spesielt når jeg skrur på sminkelyset i speilet.
Men jeg ser jo streken godt, så det er litt rart.

Takk for tips!
:happy:

Tok det lagrede bildet fra i morges og la inn under Others, og det gikk mye lettere.
Fikk 0.46.
Igjen; takk!
:Heartbigred

Å nei! Håper det ikke har noe å si. Jeg ble gravid under tidenes influensa og høy feber med yngstemann her (ikke noe moro sex, men må man så må man når det klaffer med EL...:hilarious:) og det gikk tydeligvis helt greit!

God bedring!
Satser på at det går her å da:laughing002 tusen takk❤️

Har kjøpt grapefruktjuice og jod, i dag.
D-vitamindråper.

Har bestilt grapefruktekstrakt, men det har ikke kommet ennå.

Leste at man kan ta hosesaft for å få mer og bedre eggløsningsslim.
Noen som vet noe om når man skal ta det og hvor mye?
Jeg har riktig type i kjøleskapet, så tenkte å prøve.
Vet ikke når eggløsning kommer, men jeg tipper på om en uke ca.
:dontknow

Back
Topp