IKM Uke 48 <3

Screenshot_20211112_193037.jpg

Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
:happy:

Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
o_O

Vis vedlegget 371047

Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.

Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
o_O
Hvis testene dine fortsetter å stige, så kan det de ut til at du får el snart :D. Har du noen andre kroppslige tegn? El-slim eller eggløsningssmerter? Når verdien er over 1, så regnes testen som positiv:woot:, så det ut til at du nærmer deg da!

Hvis testene dine fortsetter å stige, så kan det de ut til at du får el snart :D. Har du noen andre kroppslige tegn? El-slim eller eggløsningssmerter? Når verdien er over 1, så regnes testen som positiv:woot:, så det ut til at du nærmer deg da!

Åh, så gøy!
:woot:
Jeg er sååå glad du spør... for jeg er så utrolig stolt av utfloden min i dag!
Forrige syklus så jeg ikke noe som lignet engang på det jeg har hatt i dag.
Helt perfekt eggehvite, som jeg kunne strekke laaangt mellom fingrene mine.
Jeg ble så glad, da jeg så det.
:woot:
Har hatt litt stikninger/ småvondt i den ene siden av magen i dag, men det varte ikke lenge i det hele tatt.
Nå er alt helt fint igjen.

Æsj altså... CD 14 og aldeles ingenting som skjer. Trodde det var i gang, da testen var litt sterkere for to dager siden, men neida... Lenge siden jeg har hatt sen eggløsning, og denne gangen har jeg brukt letrozol i tillegg. To dager til mannen reiser bort for tre dager. Håper det holder at vi kjører på før han drar da.

Æsj altså... CD 14 og aldeles ingenting som skjer. Trodde det var i gang, da testen var litt sterkere for to dager siden, men neida... Lenge siden jeg har hatt sen eggløsning, og denne gangen har jeg brukt letrozol i tillegg. To dager til mannen reiser bort for tre dager. Håper det holder at vi kjører på før han drar da.

Åh, så frustrerende det må være, når de må reise bort sånn midt i... heier masse på egget ditt, at det løsner i tide.
Og at det klaffer skikkelig, denne gangen!
:smiley-angelic001

God morgen fininger :dance018

Våknet 45 min før vekkerklokken i dag. Stresser litt med alt som skal gjøres i dag. Hele familien skal ut døren kl 07:30. Mellomste skal spille håndballkamp kl 9 (grisetidlig):schocked028
Så er det rett videre i konfirmasjon til sønnen til et vennepar.

God morgen fininger :dance018

Våknet 45 min før vekkerklokken i dag. Stresser litt med alt som skal gjøres i dag. Hele familien skal ut døren kl 07:30. Mellomste skal spille håndballkamp kl 9 (grisetidlig):schocked028
Så er det rett videre i konfirmasjon til sønnen til et vennepar.
God morgen :) Og lykke til med travel dag :)

Her skal vi slappe av og kose oss i kulda, blir nok en tur ut for å tenne bål og grille pølser med kidsa :)

God morgen :) Og lykke til med travel dag :)

Her skal vi slappe av og kose oss i kulda, blir nok en tur ut for å tenne bål og grille pølser med kidsa :)
Høres koselig ut og som en dag jeg vil ha. Her skal vi prøve å få orden på boden og rydde og sortere. Det rommet som gjenstår mest å få orden på etter vi flyttet i nytt hus i mai.

Screenshot_20211113_114023.jpg
Screenshot_20211113_114004_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Grattis med Peak, liksom.
Skjønner ikke dette, jeg.
Skulle ikke de tallene bli mye høyere?

Skal ta en i ettermiddag også.
Siden den høyeste var i går ettermiddag.

:dontknow

Høres koselig ut og som en dag jeg vil ha. Her skal vi prøve å få orden på boden og rydde og sortere. Det rommet som gjenstår mest å få orden på etter vi flyttet i nytt hus i mai.
Godt å få orden på ting og :) Har en del slike ting jeg skulle gjort jeg og, men må vente til jeg får «ånden» over meg. Hadde en senabort i september og må ta de gode dagene når de kommer, i dag er en god dag ❤️

Vis vedlegget 371091 Vis vedlegget 371092

Blir mye spørsmål fra meg her, merker jeg.
Men dette er så nytt og ukjent for meg.
upload_2021-11-13_12-10-0-png.371096

:confused005

upload_2021-11-13_12-10-45-png.371097
Skjønner du har spørsmål ja, det blir dessverre for avansert for meg :hilarious: Jeg har kjøpt meg en pakke med clearblue el test, det funka når jeg fikk min nummer to for snart 6 år siden :)

Blitt litt stigning her! Kanskje el kommer tidligere:joyful: hvilken tidligtest likere dere best?
21F07234-03A7-4757-A249-48E5C4A7C113.png

Last edited:
Vis vedlegget 371091 Vis vedlegget 371092

Jeg fikk også en high dagen før (eller to?) peak forrige syklus. Jeg ville fortsette å testet minst to ganger pr dag noen dager fremover så ser du om testene holder seg høy eller synker. Tror ikke den må være over 1 for positiv, men den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Fortsatt såvidt synlig strek på el-test her i morres. Begynte å teste på morgen pga jeg drikker så mye ila arbeidsdagen at jeg fikk veldig utvannet ettermiddagsurin. Forrige syklus begynte den å stige denne syklusdagen, så jeg tror jeg skal begynne med to testerdaglig fra i morra og heller bare prøve å drikke litt mindre :)

Jeg fikk også en high dagen før (eller to?) peak forrige syklus. Jeg ville fortsette å testet minst to ganger pr dag noen dager fremover så ser du om testene holder seg høy eller synker. Tror ikke den må være over 1 for positiv, men den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Tok en nå, og den var veldig bleik egentlig.
Kanskje jeg har hatt eggløsning allerede, da.
Skal ta nye i morgen.

Takk.

Hei! Jeg slenger meg med på denne gruppa:Heartpink

Emmine - 29 - PP1 - B0 - EL 19.11 - IKM 04.12

Ser ut som mine et par-tre dager før peak!

Jeg har bare kjøpt babyplan hittil, men bare fått negativt resultat så jeg liker dem egentlig ikke (men det er vel ikke testen sin feil :hilarious:)
Pleier ikke å få 40 før dagen før peak, så håper det er noe. Har i tilegg mye el slim, men Man vet jo aldri. Med min flaks kommer den ikke før til vanlig tid:laughing002 Nei det er kanskje ikke testen sin feil:laughing002:laughing002 har å brukt babyplan, men litt lyst til å teste noe annet denne runden, kanskje den blir pos da:laughing001

Back
Topp