Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis testene dine fortsetter å stige, så kan det de ut til at du får el snart . Har du noen andre kroppslige tegn? El-slim eller eggløsningssmerter? Når verdien er over 1, så regnes testen som positiv, så det ut til at du nærmer deg da!Vis vedlegget 371047
Disse to er begge fra i dag.
Kult å se så stor forskjell bare siden i morges.
Men hvor høye er tallene når man faktisk har eggløsning da? Nå var jo strekene helt like, faktisk.
Hvis testene dine fortsetter å stige, så kan det de ut til at du får el snart . Har du noen andre kroppslige tegn? El-slim eller eggløsningssmerter? Når verdien er over 1, så regnes testen som positiv, så det ut til at du nærmer deg da!
Æsj altså... CD 14 og aldeles ingenting som skjer. Trodde det var i gang, da testen var litt sterkere for to dager siden, men neida... Lenge siden jeg har hatt sen eggløsning, og denne gangen har jeg brukt letrozol i tillegg. To dager til mannen reiser bort for tre dager. Håper det holder at vi kjører på før han drar da.
God morgen Og lykke til med travel dagGod morgen fininger
Våknet 45 min før vekkerklokken i dag. Stresser litt med alt som skal gjøres i dag. Hele familien skal ut døren kl 07:30. Mellomste skal spille håndballkamp kl 9 (grisetidlig)
Så er det rett videre i konfirmasjon til sønnen til et vennepar.
Høres koselig ut og som en dag jeg vil ha. Her skal vi prøve å få orden på boden og rydde og sortere. Det rommet som gjenstår mest å få orden på etter vi flyttet i nytt hus i mai.God morgen Og lykke til med travel dag
Her skal vi slappe av og kose oss i kulda, blir nok en tur ut for å tenne bål og grille pølser med kidsa
Godt å få orden på ting og Har en del slike ting jeg skulle gjort jeg og, men må vente til jeg får «ånden» over meg. Hadde en senabort i september og må ta de gode dagene når de kommer, i dag er en god dagHøres koselig ut og som en dag jeg vil ha. Her skal vi prøve å få orden på boden og rydde og sortere. Det rommet som gjenstår mest å få orden på etter vi flyttet i nytt hus i mai.
Vis vedlegget 371091 Vis vedlegget 371092
Grattis med Peak, liksom.
Skjønner ikke dette, jeg.
Skulle ikke de tallene bli mye høyere?
Skal ta en i ettermiddag også.
Siden den høyeste var i går ettermiddag.
Skjønner du har spørsmål ja, det blir dessverre for avansert for meg Jeg har kjøpt meg en pakke med clearblue el test, det funka når jeg fikk min nummer to for snart 6 år sidenBlir mye spørsmål fra meg her, merker jeg.
Men dette er så nytt og ukjent for meg.
Vis vedlegget 371091 Vis vedlegget 371092
Grattis med Peak, liksom.
Skjønner ikke dette, jeg.
Skulle ikke de tallene bli mye høyere?
Skal ta en i ettermiddag også.
Siden den høyeste var i går ettermiddag.
Blitt litt stigning her! Kanskje el kommer tidligere hvilken tidligtest likere dere best?
Vis vedlegget 371102
Jeg fikk også en high dagen før (eller to?) peak forrige syklus. Jeg ville fortsette å testet minst to ganger pr dag noen dager fremover så ser du om testene holder seg høy eller synker. Tror ikke den må være over 1 for positiv, men den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
Uff, ja, det forstår jeg godt! Ta vare på de gode dagene.Godt å få orden på ting og Har en del slike ting jeg skulle gjort jeg og, men må vente til jeg får «ånden» over meg. Hadde en senabort i september og må ta de gode dagene når de kommer, i dag er en god dag
Pleier ikke å få 40 før dagen før peak, så håper det er noe. Har i tilegg mye el slim, men Man vet jo aldri. Med min flaks kommer den ikke før til vanlig tid Nei det er kanskje ikke testen sin feil har å brukt babyplan, men litt lyst til å teste noe annet denne runden, kanskje den blir pos daSer ut som mine et par-tre dager før peak!
Jeg har bare kjøpt babyplan hittil, men bare fått negativt resultat så jeg liker dem egentlig ikke (men det er vel ikke testen sin feil )