IKM Uke 48 <3

Når i syklusen får man eggløsningsslim i forhold til eggløsning? Fikk i går kveld på dag 9 :scratch

Når i syklusen får man eggløsningsslim i forhold til eggløsning? Fikk i går kveld på dag 9 :scratch
Varierer nok veldig fra person til person. Jeg kan ha det i 1-2 uker før eggløsning, men nå har jeg PCO og lange sykluser. Min erfaring er i hvert fall at hvis det blir mye utflod på papiret også etter jeg har tørket meg, så nærmer det seg.

Hælle måne, så spennende da, dere!
2.dag med EL-tester... Aldri gjort det før.
:woot:
Forventer ikke EL før om ca 10 dager jeg, altså.
Men det er gøy, da.
Screenshot_20211110_072850_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Håper dere kan hjelpe meg med å tyde disse testene etter hvert.
For jeg er så redd for å ikke se når jeg har EL.
Vi legger uansett inn daglige aksjer, så jeg går nok ikke glipp av den.
Men vil jo vite når den er, likevel.
:hilarious:
Mest for å betrygge meg selv med at den faktisk ER, at kroppen er i gang etter spiraluttak.

Hvis du fortsetter å legge inn i premom vil du nok få peak 1-2 dager før EL. Da er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Om du i tillegg temper så vil du få en temperaturstigning dagen etter EL, så det kan jo virke mer som en bekreftelse enn el-testene på at eggløsning faktisk har vært :) Imponerende at dere klarer å legge inn aksjer hver dag! :hilarious:

Hvis du fortsetter å legge inn i premom vil du nok få peak 1-2 dager før EL. Da er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Om du i tillegg temper så vil du få en temperaturstigning dagen etter EL, så det kan jo virke mer som en bekreftelse enn el-testene på at eggløsning faktisk har vært :) Imponerende at dere klarer å legge inn aksjer hver dag! :hilarious:

Tusen takk! Blir skikkelig spennende å se.
:happy:

Vi bare er sånn... er mer det at det er vanskelig å la vær.:angelic::hilarious:
Hender det er en dag eller to uten aksjer, innimellom. Men da har vi slokna av utmattelse, eller noe.
:laughing002

Tusen takk! Blir skikkelig spennende å se.

Vi bare er sånn... er mer det at det er vanskelig å la vær.:angelic::hilarious:
Hender det er en dag eller to uten aksjer, innimellom. Men da har vi slokna av utmattelse, eller noe.
:laughing002

Var da voldsomt hvor personlig jeg skulle bli, da.
Er bare så digg å ha et sted hvor jeg kan bare plapre fritt i vei.
Så værsågod, for å være så heldige, liksom
:angelic:
:laughing005

Da var jeg også i gang med el-tester! Har aldri opplevd en så blenda el-test før noensinne :hilarious: Men vi er i gang!

Okey... så har jeg begynt å tisse og duppe sånne pinner.
Og jeg ser de strekene. Hadde økt litt i dag, fra i går.
Men kjære vene.
Hva er det de testene egentlig ser etter, og hvordan sier; "Hey, nå er egget ditt i ferd med å løsne... hopp i høyet"!
:wideyed:

Okey... så har jeg begynt å tisse og duppe sånne pinner.
Og jeg ser de strekene. Hadde økt litt i dag, fra i går.
Men kjære vene.
Hva er det de testene egentlig ser etter, og hvordan sier; "Hey, nå er egget ditt i ferd med å løsne... hopp i høyet"!

Glem det... jeg googlet.
Denna teknologien, altså.

Jeg vet, jeg vet... dette er tidlig.
Og det er sikkert derfor det ikke finnes en tråd for denne uken ennå.
Men er det greit om jeg oppretter en, gjør jeg gjerne det.
Tenker det kanskje er flere enn meg som sitter med TR på besøk, og trenger en tråd å skravle litt i.

Du skriver deg inn slik:

Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM

Eksempel:
FruMartinsen - 40 - PP2 - B4 - EL 19/11- IKM 4/12

28. november

Pionb- 33 - pp4 - B 2- EL13/11 ikm 28/11

29. november
Cornelialill - 30 - PP12 - B2 - EL 15.11 - IKM 29.11
Trondheimsjenta - 25 - PP6 - B1 - EL 13/14.11 - IKM 29.11
Eppie - 37 - PP3 - B3 - EL 16.11 - IKM 29.11

30. november
...Baby one more time - 26 - PP3(PP2 etter SA) - B2 - EL 16/11 eller 18/11 - IKM 30/11 eller 2/12
Caccy- 29- PP(mistet telling) - B2 - EL 15.11 - IKM 30.11
Sapientia - 30 - pp3 - B2 - EL 14-15/11 - 28-30/11.

1. desember
FølgerDrømmen- 28 - PP10 - B0 - EL 17/11- IKM 1/12

2. desember
...Baby one more time - 26 - PP3(PP2 etter SA) - B2 - EL 16/11 eller 18/11 - IKM 30/11 eller 2/12
Visu: 36-pp3-b2-EL 19.11-IKM 02.12
enoT - 38 - PP5(tror jeg) - B1- EL 20/11 - IKM 2/12

3. desember
Amilie - 39 - PP3 - B4 - EL 19/11 - IKM 3/12
Nicoline90 - 31 - PP8 - B2 - EL 19/11 - IKM 03/12
Høstblomst - 25 - PP2 - B2 - EL 18.11 - IKM 3.12
Karogalaro - 33år - B3 - PP5 - EL 23.11 - IKM 03.12

4. desember
FruMartinsen - 40 - PP2 - B4 - EL 19/11- IKM 4/12

5. desember
Søskendrøm2022 - 30 - PP4 - B2 - EL 22.11 - IKM 05. 12
Snart_vår_tur_igjen - 32 - pp3 - b2 - el 20-11 - ikm 5/12

GRAVID:woot:

TR:shifty:

KJEMISK :(

Jeg har aldri gjort dette før, så si fra om jeg gjør noe feil.
:Heartbigred
Marsmamman - 31 - PP1 - B3 - EL 19.11 - IKM 03.12

Hei! Jeg henger litt med dere også jeg, hører egentlig til gruppe 47, men EL er forsinket etter SA..så da regner jeg med å kan flytte over hit etterhvert:rolleyes: hatt 7 dager på rad med blinkende smilefjes på CB og testet med trips i tillegg så jeg skjønner ikke helt hva som skjer:oops:

CD 12, ser ut som det holder på å skje noe snart nå! Håper det blir før søndag, for på søndag kveld reiser mannen bort og blir borte til onsdag! Hvis det blir som det pleier, så går det akkurat! Men for en periode. Vi er så utrolig lite motiverte for sex akkurat for øyeblikket at det er ikke bra. Det tar virkelig på å drive aktiv prøving over ett år.... Håper snart vi slipper det her mer!

Vedlegg

• IMG_20211110_230555.jpg
    IMG_20211110_230555.jpg
    1,8 MB · Visninger: 51
  • Screenshot_20211110_231419_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211110_231419_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    309,4 KB · Visninger: 52
:coffee2
Hei, hei, heeeei...!
:shifty:
I dag prøvde Premom seg på å si at testen min ble 0... som i NULL!
Hallo, liksom.
Snurp inn den dritten din, du'a... detta ække jeg våken nok til!
Så jeg valgte å legge den inn SJÆL.
For jeg så da for pokker den streken, jeg.
Så hvor sterk den var, også.
Så jeg slang den inn på linja, der fargen var lik.
Ikke at den var så himla sterk, men RETT SKAL VÆRRA RETT!
:rulez

Hei! Jeg henger litt med dere også jeg, hører egentlig til gruppe 47, men EL er forsinket etter SA..så da regner jeg med å kan flytte over hit etterhvert:rolleyes: hatt 7 dager på rad med blinkende smilefjes på CB og testet med trips i tillegg så jeg skjønner ikke helt hva som skjer:oops:

Kjenner igjen frustrasjonen når man bare går og venter! Kroppen kan jo tulle litt etter en SA.. Temper du i tillegg? Du er uansett velkommen til å henge her, krysser fingrene for at EL plutselig kommer!

:coffee2
Hei, hei, heeeei...!
:shifty:
I dag prøvde Premom seg på å si at testen min ble 0... som i NULL!
Hallo, liksom.
Snurp inn den dritten din, du'a... detta ække jeg våken nok til!
Så jeg valgte å legge den inn SJÆL.
For jeg så da for pokker den streken, jeg.
Så hvor sterk den var, også.
Så jeg slang den inn på linja, der fargen var lik.
Ikke at den var så himla sterk, men RETT SKAL VÆRRA RETT!
:rulez

Av og til gjør premom sånn hos meg også...dvs i går var den jo null for jeg så den omtrent ikke, men om man skimter den uten å myse så er den jo ofte rundt 0,10-0,20 eller noe sånt. Syns egentlig premom tuller mest når jeg har high av en eller annen grunn, men da bare tar jeg bilder i litt ulike vinkler helt til den skjønner at den må legge inn et tall :) (og sletter de som er feil etterhvert hvis ikke kan premom plutselig ta de med i tolkinga og da blir det kluss igjen)

Av og til gjør premom sånn hos meg også...dvs i går var den jo null for jeg så den omtrent ikke, men om man skimter den uten å myse så er den jo ofte rundt 0,10-0,20 eller noe sånt. Syns egentlig premom tuller mest når jeg har high av en eller annen grunn, men da bare tar jeg bilder i litt ulike vinkler helt til den skjønner at den må legge inn et tall :) (og sletter de som er feil etterhvert hvis ikke kan premom plutselig ta de med i tolkinga og da blir det kluss igjen)

Ah... det skal jeg prøve neste gang.
Takk for tipset!
Kan godt hende jeg la inn for høyt tall, da.
Bare fulgte den fargen som var på skjermen og la den inn på den streken jeg syntes lignet mest.
Har noen dager til forventet EL, da... så håper jo det ikke blir for mye kluss, om jeg gjør det riktig heretter.
Får bare pøkæ på hele uken som kommer, for å være sikret.

Kjenner igjen frustrasjonen når man bare går og venter! Kroppen kan jo tulle litt etter en SA.. Temper du i tillegg? Du er uansett velkommen til å henge her, krysser fingrene for at EL plutselig kommer!
Jeg temper ikke dessverre.. vi har lagt inn askjer 7bdager på rad, men i går orker jeg ikke når det virker som EL ikke kommer uansett:oops:

Back
Topp