IKM Uke 48 <3

Her kommer det en del klaging!

Sååå lei....
18.okt: trakk to visdomstenner, tannverk til 24 okt.
Natt til 25 oktober:falsk krupp på Frøkna -> forkjølelse
28 okt: jeg blir forkjøla, blir bedre 30, for så å få bronkitt 31 oktober...
Legebesøk 2.oktober, nye astmamedisin (hjelper, halleluja)
I dag: bihulebetennelse!!!!
Føler med deg… Har vært både tannverk og falsk krupp/forkjølelse på meg selv den siste mnd…

Masse god bedring :Heartred

Kjenner meg igjen. Drømmer selv så vanvittig mye rart!
:hilarious:
Kanskje det var underbevisstheten din som minnet deg på at du må rydde unna alle spor?
I tillegg til at du selvfølgelig må være sanndrømt, for dette kommer jo til å skje snart!
:smiley-bounce012
Får bare satse på at du klarer å åpne forpakningene fremover.:laughing001

For meg er det en gjenganger å ikke klare å ringe... drømte for ikke lenge siden at noen ungdommer gikk gjennom isen og falt i vannet. Skulle ringe ambulanse.
Men hei, jeg klarer ALDRI å ringe, i drømmene mine.
:dead::hilarious:
Det sliter jeg også med… Får fader meg ikke til å ringe :salutlaughing6

Ble en tur på IKEA i formiddag.. Angrer alltid på det… Aaaalt for mange folk der :whacky011
Men fikk unna litt julegaver da…

Fikk tatt helgehandelen og gjort endel husarbeid i ettermiddag :smiley-chores020
Tacosuppe til middag, det liker ungene godt :gen014

Nettopp øvelseskjørt 16 åringen til en venninne. ute blåser det og regner trollkjerringer. Sjarmen med å bo på vestlandet :taunt005

God morgen!

2 av 3 unger våken… 16 åringen har ranglet i natt, så han får sove litt til… Mannen skal it noen ærender i formiddag. Bl annet kjøpe ledning til en lampe jeg kjøpte på IKEA i går.. Gleder meg til å få den opp.

Ja det var utrolig kjedelig og trist, var ca 4+5
Men magefølelsen min fortalte meg det fra start, at noe ikke stemte…

Får håpe g-testene blir negative snart så vi kan sette i gang med ny PP :D
Da var det nok en såkalt kjemisk :/ Det er skikkelig kjipt. Man rekker å kjenne på så mye håp og glede og legge planer og alt. Det er så skuffende. Har vært gjennom det mange ganger. Får positiv test nesten hver syklus, men kommer ikke til uke 5 en gang...

Ikke helt stabile sykluser enda, så har et vindu på 2-3 dager, midt mellom uke 47 og 48. Så jeg henger litt i begge grupper jeg, håper det er greit. ^^,

Sapientia - 30 - pp3 - B2 - EL 14-15/11 - 28-30/11.

Tenker å teste etter EL denne perioden også, prøvde for første gang sist pp, og tror jeg fant dato for EL. Så blir spennende å se denne perioden. Håper vi klarer litt flere aksjer i tiden rundt EL denne gangen, forrige gang kom EL midt mellom min høstferie og mannens jobbreise, så fikk aksjer kun 5 dager før og på selve EL-dagen.

Ikke helt stabile sykluser enda, så har et vindu på 2-3 dager, midt mellom uke 47 og 48. Så jeg henger litt i begge grupper jeg, håper det er greit. ^^,
Sapientia - 30 - pp3 - B2 - EL 14-15/11 - 28-30/11.

Tenker å teste etter EL denne perioden også, prøvde for første gang sist pp, og tror jeg fant dato for EL. Så blir spennende å se denne perioden. Håper vi klarer litt flere aksjer i tiden rundt EL denne gangen, forrige gang kom EL midt mellom min høstferie og mannens jobbreise, så fikk aksjer kun 5 dager før og på selve EL-dagen.

Selvfølgelig er det greit!
Skrev deg opp under 30/11, jeg. Så må du bare si fra om noe skal endres, underveis.

Ikke lett når ting kræsjer med El, nei. Men Godt man har noen dager som fertil utenom den ene dagen.
:Heartred
Ellers hadde jeg blitt superstresset!

Will do! :D Jeg skal faktisk bort helgen 12-14, så håper EL kommer 15 eller noe. Må prøve å legge inn aksjer fredag før jeg drar og søndag når jeg er hjemme igjen, for å være på den sikre siden. :D Heldigvis har ikke jeg en mann som syntes det er vanskelig å prestere under "press", han er bare glad til for dette prosjektet mitt (vårt baby-prosjekt, mitt prosjekt med testing-timing osv.) Mer action på han! :hilarious::hilarious:

Will do! :D Jeg skal faktisk bort helgen 12-14, så håper EL kommer 15 eller noe. Må prøve å legge inn aksjer fredag før jeg drar og søndag når jeg er hjemme igjen, for å være på den sikre siden. :D Heldigvis har ikke jeg en mann som syntes det er vanskelig å prestere under "press", han er bare glad til for dette prosjektet mitt (vårt baby-prosjekt, mitt prosjekt med testing-timing osv.) Mer action på han! :hilarious::hilarious:

Høres ut som en god plan!

Her merker vi ikke noe særlig forskjell på prosjekt eller ikke prosjekt, går liksom sjeldent mer enn et par dager mellom uansett.
Men jeg merker jo at jeg IKKE vil bomme på de magiske dagene!
:hilarious: Så er det noen forskjell, er det vel akkurat det.

Kjøpt strimmel-tester fra babyplan for første gang, for å teste etter el. Blir ikke helt klok på bruksanvisningen. Står "Avles resultatet innen fem minutter. Les ikke av resultatet etter mer enn fem minutter", men står ikke hvor lenge jeg må vente før jeg kan lese av? Og i videoen de har lagt ut på hvordan den brukes har de nedtelling på fem minutter før de leser av resultatene.. altså, hæ? Noen som vet? Hvor lenge må jeg vente før jeg kan lese av, og innen hvor lang tid må jeg ha lest av? Eller er vinduet akkurat på slaget fem minutter? :rolleyes::hilarious:

Kjøpt strimmel-tester fra babyplan for første gang, for å teste etter el. Blir ikke helt klok på bruksanvisningen. Står "Avles resultatet innen fem minutter. Les ikke av resultatet etter mer enn fem minutter", men står ikke hvor lenge jeg må vente før jeg kan lese av? Og i videoen de har lagt ut på hvordan den brukes har de nedtelling på fem minutter før de leser av resultatene.. altså, hæ? Noen som vet? Hvor lenge må jeg vente før jeg kan lese av, og innen hvor lang tid må jeg ha lest av? Eller er vinduet akkurat på slaget fem minutter? :rolleyes::hilarious:

Du pleier å kunne lese av relativt kjapt og at de samme resultatet vises lenge. Lenger jeg inn i Premom etter ett minutt og ti minutter, viser den som regel den samme ratioen mellom linjene. Så fargen kan blir klarere med tiden, men forholdet mellom dem er som regel det samme. Beste er kanskje å lese av mellom 3-5 minutter. Og anbefaler Premom appen hvis du ikke har den ☺️

Back
Topp