Rettelse : el 13/11 ikm 28/12Ny pp, tvi tvi
Pionb- 33 - pp4 - B 2- EL11/11 - IKM1/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rettelse : el 13/11 ikm 28/12Ny pp, tvi tvi
Pionb- 33 - pp4 - B 2- EL11/11 - IKM1/12
Føler med deg… Har vært både tannverk og falsk krupp/forkjølelse på meg selv den siste mnd…Her kommer det en del klaging!
Sååå lei....
18.okt: trakk to visdomstenner, tannverk til 24 okt.
Natt til 25 oktober:falsk krupp på Frøkna -> forkjølelse
28 okt: jeg blir forkjøla, blir bedre 30, for så å få bronkitt 31 oktober...
Legebesøk 2.oktober, nye astmamedisin (hjelper, halleluja)
I dag: bihulebetennelse!!!!
Det sliter jeg også med… Får fader meg ikke til å ringeKjenner meg igjen. Drømmer selv så vanvittig mye rart!
Kanskje det var underbevisstheten din som minnet deg på at du må rydde unna alle spor?
I tillegg til at du selvfølgelig må være sanndrømt, for dette kommer jo til å skje snart!
Får bare satse på at du klarer å åpne forpakningene fremover.
For meg er det en gjenganger å ikke klare å ringe... drømte for ikke lenge siden at noen ungdommer gikk gjennom isen og falt i vannet. Skulle ringe ambulanse.
Men hei, jeg klarer ALDRI å ringe, i drømmene mine.
Så kjedelig :/ Hvor langt hadde du kommet da?Hei alle
Etter mange positive tester, både digitale og vanlige, som ikke ble sterkere har jeg nå begynt å blø for fullt. Regner med en SA..
Så melder meg inn her:
Karogalaro - 33år - B3 - PP5 - EL 23.11 - IKM 03.12
Så kjedelig :/ Hvor langt hadde du kommet da?
Er det en liten skriveleif, her?
Da var det nok en såkalt kjemisk :/ Det er skikkelig kjipt. Man rekker å kjenne på så mye håp og glede og legge planer og alt. Det er så skuffende. Har vært gjennom det mange ganger. Får positiv test nesten hver syklus, men kommer ikke til uke 5 en gang...Ja det var utrolig kjedelig og trist, var ca 4+5
Men magefølelsen min fortalte meg det fra start, at noe ikke stemte…
Får håpe g-testene blir negative snart så vi kan sette i gang med ny PP
Skrev inn feil el og ikm 28/11, haha
Ikke helt stabile sykluser enda, så har et vindu på 2-3 dager, midt mellom uke 47 og 48. Så jeg henger litt i begge grupper jeg, håper det er greit. ^^,
Sapientia - 30 - pp3 - B2 - EL 14-15/11 - 28-30/11.
Tenker å teste etter EL denne perioden også, prøvde for første gang sist pp, og tror jeg fant dato for EL. Så blir spennende å se denne perioden. Håper vi klarer litt flere aksjer i tiden rundt EL denne gangen, forrige gang kom EL midt mellom min høstferie og mannens jobbreise, så fikk aksjer kun 5 dager før og på selve EL-dagen.
Men vil det da si at du heller skal i IKM uke 47?
Will do! Jeg skal faktisk bort helgen 12-14, så håper EL kommer 15 eller noe. Må prøve å legge inn aksjer fredag før jeg drar og søndag når jeg er hjemme igjen, for å være på den sikre siden. Heldigvis har ikke jeg en mann som syntes det er vanskelig å prestere under "press", han er bare glad til for dette prosjektet mitt (vårt baby-prosjekt, mitt prosjekt med testing-timing osv.) Mer action på han!
Ligger og vipper, så slenger meg med her.
Kjøpt strimmel-tester fra babyplan for første gang, for å teste etter el. Blir ikke helt klok på bruksanvisningen. Står "Avles resultatet innen fem minutter. Les ikke av resultatet etter mer enn fem minutter", men står ikke hvor lenge jeg må vente før jeg kan lese av? Og i videoen de har lagt ut på hvordan den brukes har de nedtelling på fem minutter før de leser av resultatene.. altså, hæ? Noen som vet? Hvor lenge må jeg vente før jeg kan lese av, og innen hvor lang tid må jeg ha lest av? Eller er vinduet akkurat på slaget fem minutter?