IKM Uke 48 <3

Jeg har enda ikke fått TR (har IKM 4/11) men har blenda gtester og null symptomer. Så melder meg inn her mens jeg venter på TR.

BabyBluum - 33 år - pp4 (pp3 etter MA) - EL 19/11 - IKM 3/12
 
Tannpine fra h***. Har boret i en jeksel fredag som var.. Tannlegen var i tvil om den tannen og nerven.. så må nok rotfylle. Nå tar ikke paralgin forte smertene en gang, kl 08:00 sharp er jeg på tlf til tannlegen.. orker ikke gå sånn her lenger..
 
Tannpine fra h***. Har boret i en jeksel fredag som var.. Tannlegen var i tvil om den tannen og nerven.. så må nok rotfylle. Nå tar ikke paralgin forte smertene en gang, kl 08:00 sharp er jeg på tlf til tannlegen.. orker ikke gå sånn her lenger..

Forståelig... Tannpine er noe av det jævligste som er!
Masse god bedring og lykke til hos tannlegen.
:Heartred
 
Trondheimsjenta - 25 - PP6 - B1 - EL 13/14.11 - IKM 29.11

Dette blir andre syklus uten EL-testing, var ganske deilig å slippe det sist måned selv om forrige PP ble litt halvhjerta mtp aksjer. Kjenner veldig godt når jeg har EL uansett så ikke nødvendig for min del, og syklusene mine er stabile mellom 23 og 25 dager så vet sånn ca når den kommer uansett. La oss sette rekord for antall positive tester! :woot:
 
Trondheimsjenta - 25 - PP6 - B1 - EL 13/14.11 - IKM 29.11

Dette blir andre syklus uten EL-testing, var ganske deilig å slippe det sist måned selv om forrige PP ble litt halvhjerta mtp aksjer. Kjenner veldig godt når jeg har EL uansett så ikke nødvendig for min del, og syklusene mine er stabile mellom 23 og 25 dager så vet sånn ca når den kommer uansett. La oss sette rekord for antall positive tester! :woot:

Jaa, la oss gjøre det!
:woot::smiley-angelic001

Så deilig å ha så stålkontroll på syklusen!
Her lærer man day by day.
:smiley-ashamed004
 
Melder meg inn her mens jeg venter på at TR skal ankomme for fullt, sannsynligvis ila dagen eller i morra. Har tydeligvis mer ustabile sykluser etter pilleslutt enn jeg antok, da første PP varte i 29 dager med lutealfase på 13-14 dager, mens denne gangen ser det ut som jeg får syklus på 23-24 dager og lutealfase på snaue 9 dager. Begge sykluser med mye spotting og mellomblødninger og tull :( Usikker på om det er pga progesteronmangel eller pga vaksina, da jeg slutta på pilla ca samtidig som jeg ble vaksinert og vet dermed ikke hvordan syklusen var før jeg tok den.

Temper og tester etter EL, men tenker at denne gangen gidder jeg ikke å tempe før etter mensen ha gitt seg. Kjenner at jeg sover litt dårlig for tiden og da blir tempinga bare enda et stressmoment, men ønsker å kartlegge syklusene så jeg har noe å vise til dersom vi må ha hjelp til å bli gravide eller progesterontilskudd osv. Dersom dette tar tid tror jeg at jeg går over til å tempe kun noen dager før EL og noen dager etter, for å se at EL faktisk har vært og FF setter kryss. Starter vel med EL-testing mot slutten av neste uke!

Skriver meg opp med disse tallene, så får jeg heller endre på EL/IKM-dato om noen uker når jeg vet mer sikkert når EL kommer.

Eppie - 37 - PP3 - B3 - EL 16.11 - IKM 29.11

Satser på at alle gode ting er 3 for min del og krysser fingrene for kjempemange positive tester i denne gruppa! :Heartred
 
Jippi! Ny gruppe :happy:. Jeg har ventet på denne lenge allerede,da det ikke ble testing i forrige pp likevel. TR har ikke kommet ennå, men er sikker på at hun kommer i morgen;). Dette blir vår 3.pp,der vi prøver på en lillebror/søster til 6-åringen vår. Kjenner på mange ambivalente følelser rundt det å skulle prøve igjen,både fordi vi fødte prematurt sist, og fordi det første året var så utrolig krevende. I tillegg så er man så takknemlig for at man har fått et friskt barn, og tar på ingen måte det for gitt.

Puh..dette blir spennende kjenner jeg:happy093 Har en god følelse for denne PP’n og denne gruppa! :HeartbigredBare å manifestere i vei:gen014.
 
Ferdig hos tannlegen.. Nervene i tannen var i helspenn og rimelig betent, så ikke rart jeg har hatt vondt.. Men nå krysser jeg fingrene for at det roer seg så jeg får slappet av litt. Vært noen heftige dager….


Forresten.. Er dette en tråd kun for testing og prøvesnakk? Eller er det en skravletråd for for å slå i hjel litt tid mens vi venter? :anyone
 
Jippi! Ny gruppe :happy:. Jeg har ventet på denne lenge allerede,da det ikke ble testing i forrige pp likevel. TR har ikke kommet ennå, men er sikker på at hun kommer i morgen;). Dette blir vår 3.pp,der vi prøver på en lillebror/søster til 6-åringen vår. Kjenner på mange ambivalente følelser rundt det å skulle prøve igjen,både fordi vi fødte prematurt sist, og fordi det første året var så utrolig krevende. I tillegg så er man så takknemlig for at man har fått et friskt barn, og tar på ingen måte det for gitt.

Puh..dette blir spennende kjenner jeg:happy093 Har en god følelse for denne PP’n og denne gruppa! :HeartbigredBare å manifestere i vei:gen014.
Glemte å skrive på opplysningene mine :smiley-bounce022.
Visu: 36-pp3-b2-EL 19.11-IKM 02.12
 
Ferdig hos tannlegen.. Nervene i tannen var i helspenn og rimelig betent, så ikke rart jeg har hatt vondt.. Men nå krysser jeg fingrene for at det roer seg så jeg får slappet av litt. Vært noen heftige dager….


Forresten.. Er dette en tråd kun for testing og prøvesnakk? Eller er det en skravletråd for for å slå i hjel litt tid mens vi venter? :anyone


Håper virkelig du får det bedre nå!
:Heartred

Jeg kan ikke snakke for alle andre, men jeg vil gjerne at vi skal kunne skravle om løst og fast, også utenom testing og prøvesnakk.
Godt å ha noen utenom familien/ venner, som man kan slå i hjel tid med.
Som er i samme situasjon.
:happy:
 
Jippi! Ny gruppe :happy:. Jeg har ventet på denne lenge allerede,da det ikke ble testing i forrige pp likevel. TR har ikke kommet ennå, men er sikker på at hun kommer i morgen;). Dette blir vår 3.pp,der vi prøver på en lillebror/søster til 6-åringen vår. Kjenner på mange ambivalente følelser rundt det å skulle prøve igjen,både fordi vi fødte prematurt sist, og fordi det første året var så utrolig krevende. I tillegg så er man så takknemlig for at man har fått et friskt barn, og tar på ingen måte det for gitt.

Puh..dette blir spennende kjenner jeg:happy093 Har en god følelse for denne PP’n og denne gruppa! :HeartbigredBare å manifestere i vei:gen014.

Jeg og har en skikkelig god magefølelse, for BÅDE denne PP'n og gruppa.
Akkurat som deg!
:happy093
 
Bare sånn for å få noe annet å tenke på, mens jeg sitter her alene og venter på at mannen min skal komme hjem.
Han dro i går, tenåringen dro til kjæresten sin i stad, og katta har sovna.
:singing:
Hvilke hobbyer har dere, som dere liker å pusle/ styre med, for å få tiden til å gå?
Selv er jeg for tiden ikke i jobb, så jeg har mye tid til overs.
Jeg skriver bøker (ikke utgitt noen ennå, men jobber mot det forhåpentligvis), strikker litt (har allerede strikket mange plagg til lille, som ikke er dyrket ennå... så har gledet meg til å starte prøvingen i hvert fall i et år) og spiller tverrfløyte i et veterankorps.
Ikke at jeg er veteran, men pappa er... og de hadde INGEN fløyter.
Så hey, da fikk han overtalt meg for ikke lenge siden, til å bli med.
Og det er faktisk veldig hyggelig.
:Heartred

Og noen ganger synes jeg det er skikkelig avslappende å finne frem 1000 brikkers puslespill som jeg har på sånn rulle-sammen-matte, tenner lys, drikker te og hører på Enya.

Dere, da?
:smiley-bounce012
 
Bare sånn for å få noe annet å tenke på, mens jeg sitter her alene og venter på at mannen min skal komme hjem.
Han dro i går, tenåringen dro til kjæresten sin i stad, og katta har sovna.
:singing:
Hvilke hobbyer har dere, som dere liker å pusle/ styre med, for å få tiden til å gå?
Selv er jeg for tiden ikke i jobb, så jeg har mye tid til overs.
Jeg skriver bøker (ikke utgitt noen ennå, men jobber mot det forhåpentligvis), strikker litt (har allerede strikket mange plagg til lille, som ikke er dyrket ennå... så har gledet meg til å starte prøvingen i hvert fall i et år) og spiller tverrfløyte i et veterankorps.
Ikke at jeg er veteran, men pappa er... og de hadde INGEN fløyter.
Så hey, da fikk han overtalt meg for ikke lenge siden, til å bli med.
Og det er faktisk veldig hyggelig.
:Heartred

Og noen ganger synes jeg det er skikkelig avslappende å finne frem 1000 brikkers puslespill som jeg har på sånn rulle-sammen-matte, tenner lys, drikker te og hører på Enya.

Dere, da?
:smiley-bounce012
Rekker ikke så mange hobbyer.. Strikker litt, går litt i fjellet. Ellers går tiden og ettermiddagene med til kjøring til og fra trening. De som tror at småbarnsperioden er travel:happy090 Jobber i tillegg turnus, så langvakter, dag, kveld, natt og helg om en annen.
 
Rekker ikke så mange hobbyer.. Strikker litt, går litt i fjellet. Ellers går tiden og ettermiddagene med til kjøring til og fra trening. De som tror at småbarnsperioden er travel:happy090 Jobber i tillegg turnus, så langvakter, dag, kveld, natt og helg om en annen.

Jeg vet... har bare store barn selv, fra 7 til 18.
Men bare annenhver uke. Har bare hun på 18 boende 100%, og hun er jo stadig hos kjæresten.
Trenger oppfølging og kjøring, men det er likevel rolig, de ukene kontra de andre.

Så en hver tid man kan få slengt opp beina og gjort rent lystbetonte ting, kun for ens egen skyl = undervurdert!
;)
 
Jeg vet... har bare store barn selv, fra 7 til 18.
Men bare annenhver uke. Har bare hun på 18 boende 100%, og hun er jo stadig hos kjæresten.
Trenger oppfølging og kjøring, men det er likevel rolig, de ukene kontra de andre.

Så en hver tid man kan få slengt opp beina og gjort rent lystbetonte ting, kun for ens egen skyl = undervurdert!
;)
Vi liker det sånn da… Å ha det travelt og engasjere oss i fotballen og håndballen til ungene. Eldste på 16 dømmer også for kretsen og jobber seg oppover i gradene. Så det blir endel kjøring på han også. På det meste 4 kamper i uken i tillegg til egne kamper og treninger :happy090
 
Vi liker det sånn da… Å ha det travelt og engasjere oss i fotballen og håndballen til ungene. Eldste på 16 dømmer også for kretsen og jobber seg oppover i gradene. Så det blir endel kjøring på han også. På det meste 4 kamper i uken i tillegg til egne kamper og treninger :happy090

Så herlig!
Min sønn på 13 spilte fotball før, men syntes ikke det ble noe gøy lenger, når det ble stilt mer krav.
Så han ga seg.
Men skjønner hva du mener, det ER moro å følge med på dem.
Savner litt å stå og heie på sidelinjen, selv om han til slutt måtte be meg heie litt mindre.
Ting ble brått litt mer flau, i det han bikket en viss alder.
:laughing002
 
Last edited:
Så herlig!
Min sønn på 13 spilte fotball før, men syntes ikke det ble noe gøy lenger, når det ble stilt mer krav.
Så han ga seg.
Men skjønner hva du mener, det ER mor å følge med på dem.
Savner litt å stå og heie på sidelinjen, selv om han til slutt måtte be meg heie litt mindre.
Ting ble brått litt mer flau, i det han bikket en viss alder.
:laughing002
Heldigvis har ikke mine gitt uttrykk for at det er flaut enda, de vil helst ha oss med hele tiden.. Men det klarer vi ikke.. :whacky011
 
Back
Topp