Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tannpine fra h***. Har boret i en jeksel fredag som var.. Tannlegen var i tvil om den tannen og nerven.. så må nok rotfylle. Nå tar ikke paralgin forte smertene en gang, kl 08:00 sharp er jeg på tlf til tannlegen.. orker ikke gå sånn her lenger..
Trondheimsjenta - 25 - PP6 - B1 - EL 13/14.11 - IKM 29.11
Dette blir andre syklus uten EL-testing, var ganske deilig å slippe det sist måned selv om forrige PP ble litt halvhjerta mtp aksjer. Kjenner veldig godt når jeg har EL uansett så ikke nødvendig for min del, og syklusene mine er stabile mellom 23 og 25 dager så vet sånn ca når den kommer uansett. La oss sette rekord for antall positive tester!
Ja den et ekstrem lang hadde 34, men ble 2-3 dager lenger etter oppstart av betakaroten..Har syklus på 35 dager…. laaaaaang den ekstra uken når man er prøver
Må bare si: for en fin gjeng dette er
Så masse aktivitet og positivitet så tidlig, love it!
Glemte å skrive på opplysningene mine .Jippi! Ny gruppe . Jeg har ventet på denne lenge allerede,da det ikke ble testing i forrige pp likevel. TR har ikke kommet ennå, men er sikker på at hun kommer i morgen. Dette blir vår 3.pp,der vi prøver på en lillebror/søster til 6-åringen vår. Kjenner på mange ambivalente følelser rundt det å skulle prøve igjen,både fordi vi fødte prematurt sist, og fordi det første året var så utrolig krevende. I tillegg så er man så takknemlig for at man har fått et friskt barn, og tar på ingen måte det for gitt.
Puh..dette blir spennende kjenner jeg Har en god følelse for denne PP’n og denne gruppa! Bare å manifestere i vei.
Ferdig hos tannlegen.. Nervene i tannen var i helspenn og rimelig betent, så ikke rart jeg har hatt vondt.. Men nå krysser jeg fingrene for at det roer seg så jeg får slappet av litt. Vært noen heftige dager….
Forresten.. Er dette en tråd kun for testing og prøvesnakk? Eller er det en skravletråd for for å slå i hjel litt tid mens vi venter?
Jippi! Ny gruppe . Jeg har ventet på denne lenge allerede,da det ikke ble testing i forrige pp likevel. TR har ikke kommet ennå, men er sikker på at hun kommer i morgen. Dette blir vår 3.pp,der vi prøver på en lillebror/søster til 6-åringen vår. Kjenner på mange ambivalente følelser rundt det å skulle prøve igjen,både fordi vi fødte prematurt sist, og fordi det første året var så utrolig krevende. I tillegg så er man så takknemlig for at man har fått et friskt barn, og tar på ingen måte det for gitt.
Puh..dette blir spennende kjenner jeg Har en god følelse for denne PP’n og denne gruppa! Bare å manifestere i vei.
Rekker ikke så mange hobbyer.. Strikker litt, går litt i fjellet. Ellers går tiden og ettermiddagene med til kjøring til og fra trening. De som tror at småbarnsperioden er travel Jobber i tillegg turnus, så langvakter, dag, kveld, natt og helg om en annen.Bare sånn for å få noe annet å tenke på, mens jeg sitter her alene og venter på at mannen min skal komme hjem.
Han dro i går, tenåringen dro til kjæresten sin i stad, og katta har sovna.
Hvilke hobbyer har dere, som dere liker å pusle/ styre med, for å få tiden til å gå?
Selv er jeg for tiden ikke i jobb, så jeg har mye tid til overs.
Jeg skriver bøker (ikke utgitt noen ennå, men jobber mot det forhåpentligvis), strikker litt (har allerede strikket mange plagg til lille, som ikke er dyrket ennå... så har gledet meg til å starte prøvingen i hvert fall i et år) og spiller tverrfløyte i et veterankorps.
Ikke at jeg er veteran, men pappa er... og de hadde INGEN fløyter.
Så hey, da fikk han overtalt meg for ikke lenge siden, til å bli med.
Og det er faktisk veldig hyggelig.
Og noen ganger synes jeg det er skikkelig avslappende å finne frem 1000 brikkers puslespill som jeg har på sånn rulle-sammen-matte, tenner lys, drikker te og hører på Enya.
Dere, da?
Rekker ikke så mange hobbyer.. Strikker litt, går litt i fjellet. Ellers går tiden og ettermiddagene med til kjøring til og fra trening. De som tror at småbarnsperioden er travel Jobber i tillegg turnus, så langvakter, dag, kveld, natt og helg om en annen.
Vi liker det sånn da… Å ha det travelt og engasjere oss i fotballen og håndballen til ungene. Eldste på 16 dømmer også for kretsen og jobber seg oppover i gradene. Så det blir endel kjøring på han også. På det meste 4 kamper i uken i tillegg til egne kamper og treningerJeg vet... har bare store barn selv, fra 7 til 18.
Men bare annenhver uke. Har bare hun på 18 boende 100%, og hun er jo stadig hos kjæresten.
Trenger oppfølging og kjøring, men det er likevel rolig, de ukene kontra de andre.
Så en hver tid man kan få slengt opp beina og gjort rent lystbetonte ting, kun for ens egen skyl = undervurdert!
Vi liker det sånn da… Å ha det travelt og engasjere oss i fotballen og håndballen til ungene. Eldste på 16 dømmer også for kretsen og jobber seg oppover i gradene. Så det blir endel kjøring på han også. På det meste 4 kamper i uken i tillegg til egne kamper og treninger
Heldigvis har ikke mine gitt uttrykk for at det er flaut enda, de vil helst ha oss med hele tiden.. Men det klarer vi ikke..Så herlig!
Min sønn på 13 spilte fotball før, men syntes ikke det ble noe gøy lenger, når det ble stilt mer krav.
Så han ga seg.
Men skjønner hva du mener, det ER mor å følge med på dem.
Savner litt å stå og heie på sidelinjen, selv om han til slutt måtte be meg heie litt mindre.
Ting ble brått litt mer flau, i det han bikket en viss alder.