IKM Uke 48 <3

Mensen ferdig for denne gang! EL om ei lita uke tenker jeg, så da er det vel bare å sette igang å lage augustbaby! Ei på jobb som sies å være litt «synsk» mener at jeg får positiv test rundt starten av desember, så vi får se om det stemmer da :hilarious:

3. dag uten mens, her nå.
Er så deilig når den er over... får tilbake energien igjen, føler jeg.
Alltid mer opplagt og smertefri i denne fasen her.

Har skaffet EL-tester, lastet ned Premom-appen og er klar til å starte testingen den 10.
For jeg har skjønt at det er da det er best å begynne med EL-tester.

Let's do this, girls!
GO AND MAKE A BABY!
:smiley-bounce016

:happy093:hug003:taunt005:sex=:dummy1::dummy:

Måtte bare... en liten søt historie skrevet i smiley.

Takk for seg.
:greet015

Last edited:
Du pleier å kunne lese av relativt kjapt og at de samme resultatet vises lenge. Lenger jeg inn i Premom etter ett minutt og ti minutter, viser den som regel den samme ratioen mellom linjene. Så fargen kan blir klarere med tiden, men forholdet mellom dem er som regel det samme. Beste er kanskje å lese av mellom 3-5 minutter. Og anbefaler Premom appen hvis du ikke har den ☺️

Takk! Har premom, så tenker jeg prøver å legge inn resultatene etter ca. 3 minutter da ^^,

Aldri testet med EL-tester… Tviler på jeg begynner denne PP. Har stort sett hatt hell med bare å sjekke etter EL-slim…

Aldri testet med EL-tester… Tviler på jeg begynner denne PP. Har stort sett hatt hell med bare å sjekke etter EL-slim…
Har hatt trua på det, jeg og. Men ble litt usikker forrige PP. Står overalt at det skal være gjennomsiktig... Men det var liksom alltid litt hvitt, selv om det var stretchy.
:confused004

EL-tester kan egentlig tas hele døgnet, men det viktigste er vel at så lenge man bare tar en om dagen så gjøres det ca til samme tid med ca like konsentrert urin. Jeg har god erfaring med å teste på ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb i 4 tiden, men med en gang jeg merker en liten stigning går jeg over til morgen + ettermiddag (+ evt kveld). Har bare 12 tester denne gangen så må fordele de med måte :p Tenkte å begynne testing på torsdag som er cd8, eller kaaaanskje allerede onsdag da jeg fikk peak cd11 forrige syklus mot cd15 syklusen før, så syklusene tydeligvis ikke er så stabile etter pilleslutt ennå.

Denne syklusen tar jeg grapefruktkjerneekstrakt frem til EL for å få mer EL-slim, siden jeg egentlig ikke har merka noe til det de to forrige syklusene. Håper det hjelper for det smaker høgg :hilarious: Forrige syklus drakk jeg grapefruktjuice, men merka ingen endring i slimet - så da går jeg for ekstrakt!

Hei, TR kom noe forsinket denne gang og jeg vet dermed ikke eksakt når jeg hverken har EL eller ikm. Men mulig jeg har ikm i uke 49 som følge av denne forsinkelsen. Du kan godt stryke meg fra lista FruMartinsen :)
Lykke til alle dere som snart skal teste etter EL. Håper inderlig det klaffer for alle og enhver inne på gruppa her :happy:

Er det tidlig å allerede merke ubehag der nede?? Venter jo ikke EL før 19/11 om jeg følger siste mnds syklus med 35 dager… :confused005

Vet noen av dere noe om Melatonin?
Har prøvd å lese litt, men blir bare forvirret.
Noen mener det skal være fint å ta når man prøver å bli gravid, men jeg aner ikke.

Begynte med det, fordi jeg brukte evigheter på å sovne... Men nå ble jeg usikker på om jeg bør ta det eller ikke.
:confused005

Denne mnd ble jeg gravid med Augustjenta mi i 2014. Fikk termin en dag etter dødsdatoen til lillebroren min, så har på en måte ikke lyst på augustbaby samtidig som jeg har veldig lyst på.
venter hvertfall utolmodig på el:angelic:

FølgerDrømmen- 28 - PP10 - B0 - EL 17/11- IKM 1/12

Melder meg inn her og håper på en bedre pp denne mnd enn forrige. Forrige pp var preget av mye tunge tanker og følelser. Time hos gyn som viste at slimhinnen er for tynn til at jeg vil kunne ta vare på egget. Tidlige positive tester og nok en runde med kjemisk..

Denne pp er humøret bedre og vi er på dag 4 med femar enkel dose og blir å ta lutinus etter el og håper at dette vil gjøre susen!

Vi er henvist til fertilitetsklinikk i uke 12 og vurderer å gå privat før det. Men hvilke muligheter finnes utenom ivf? Vi vet at egget har blitt befruktet og vi vet at slimhinnen hos meg er for tynn til å kunne ta vare på et egg + at jeg har endometriose. Er det noen av dere kloke damer som vet?
Håper dette er pp hvor vi alle sitter med positive tester og må finne på dårlige unnskyldninger for og ikke drikke på julebordene! :joyful:

Denne mnd ble jeg gravid med Augustjenta mi i 2014. Fikk termin en dag etter dødsdatoen til lillebroren min, så har på en måte ikke lyst på augustbaby samtidig som jeg har veldig lyst på.
venter hvertfall utolmodig på el:angelic:
Denne mnd ble jeg også gravid med augustbarnet mitt i 2004 :smiley-angelic006
Håper på en augustbaby til :binkybaby

Vondt å høre om broren din :(

Tiden går så treeeeeegt frem mot EL.. Kan den ikke bare komme nå??

Sykt effektiv dag.. Fått tatt huset, vasket klær, hengt opp lampen som jeg kjøpte på fredag. Meeeeen… klarte å knuse kuppelen på den, så glassbitene fløy vegg i mellom..
Kjørte ens ærend til IKEA før nattevakt, bare for å finne ut at de var tom for den jeg skulle ha :banghead: Urutinert av meg å ikke sjekke.. Men de hadde så mange inne fredag, at det falt meg ikke inn.

Back
Topp