Mensen ferdig for denne gang! EL om ei lita uke tenker jeg, så da er det vel bare å sette igang å lage augustbaby! Ei på jobb som sies å være litt «synsk» mener at jeg får positiv test rundt starten av desember, så vi får se om det stemmer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du pleier å kunne lese av relativt kjapt og at de samme resultatet vises lenge. Lenger jeg inn i Premom etter ett minutt og ti minutter, viser den som regel den samme ratioen mellom linjene. Så fargen kan blir klarere med tiden, men forholdet mellom dem er som regel det samme. Beste er kanskje å lese av mellom 3-5 minutter. Og anbefaler Premom appen hvis du ikke har den
Har hatt trua på det, jeg og. Men ble litt usikker forrige PP. Står overalt at det skal være gjennomsiktig... Men det var liksom alltid litt hvitt, selv om det var stretchy.Aldri testet med EL-tester… Tviler på jeg begynner denne PP. Har stort sett hatt hell med bare å sjekke etter EL-slim…
Jo... Men jeg vet ikke noe om det som kosttilskudd.Er ikke melatonin kroppen eget søvnhormon?
Føler med deg… Har vært både tannverk og falsk krupp/forkjølelse på meg selv den siste mnd…
Masse god bedring
Ødelegger en en pp med antibiotika da? Står på antibiotika selv gr bihulene nå, men hørt det er heller gjerne positivt
Denne mnd ble jeg også gravid med augustbarnet mitt i 2004Denne mnd ble jeg gravid med Augustjenta mi i 2014. Fikk termin en dag etter dødsdatoen til lillebroren min, så har på en måte ikke lyst på augustbaby samtidig som jeg har veldig lyst på.
venter hvertfall utolmodig på el