IKM Uke 48 <3

Tenkte å vente til 13 DPO (IKM :hilarious:), kanskje 14/15 DPO om tanta ikke har kommet. Er 1DPO i dag. Blir to laaange uker. :confused: Sååå, ikke mye hjelp å få her. :hilarious: Håper bare jeg klarer å følge planen, og ikke blir påvirket når dere andre begynner å teste :p

Tenkte liksom alltid at det var det som var greia, å teste fordi TR ikke dukker opp.
Men så havnet jeg her inne, og så hvordan folk begynte å teste 7-8 dpo og greier.
Så da ble jeg litt vel ivrig selv.
:hilarious:

Skriver under på at disse ukene er lange, ja.
:yuck:

Tenkte liksom alltid at det var det som var greia, å teste fordi TR ikke dukker opp.
Men så havnet jeg her inne, og så hvordan folk begynte å teste 7-8 dpo og greier.

Skjønner veldig hva du mener! Med første flyttet jeg inn på forumet først etter positiv test, så da ble jeg ikke så påvirket. Men jeg blir så sjuuukt skuffa ved negativ test, så syntes det er bedre å vente. Selv om jeg blir sjukt skuffa når TR kommer og, da. :hungover: Har en tidligtest jeg fikk med gratis da jeg bestilte el-tester, så mulig den ryker om jeg blir veldig påvirker her. :hilarious:

Skjønner veldig hva du mener! Med første flyttet jeg inn på forumet først etter positiv test, så da ble jeg ikke så påvirket. Men jeg blir så sjuuukt skuffa ved negativ test, så syntes det er bedre å vente. Selv om jeg blir sjukt skuffa når TR kommer og, da. :hungover: Har en tidligtest jeg fikk med gratis da jeg bestilte el-tester, så mulig den ryker om jeg blir veldig påvirker her. :hilarious:

Trur man blir skuffa uansett, jeg... med mindre man får positiv test, selvsagt!
Så jeg tenkte liksom at jeg blir skuffet færre ganger, hvis jeg klarer å vente lenger med å teste.
Men da tenker jeg kanskje at jeg har vært så flink å vente, at testen bør LYSE positiv mot meg, når jeg først gjør det.
Så da blir jeg kanskje bare ekstra masse skuffet, istedenfor færre ganger skuffet.
:eek:

Tenkte å vente til 13 DPO (IKM :hilarious:), kanskje 14/15 DPO om tanta ikke har kommet. Er 1DPO i dag. Blir to laaange uker. :confused: Sååå, ikke mye hjelp å få her. :hilarious: Håper bare jeg klarer å følge planen, og ikke blir påvirket når dere andre begynner å teste :p
Vi kan vente sammen!! Jeg skal holde meg hvertfall til 12 dpo:hilarious:

Hvor mange dpo tenker dere å begynne testingen?
Jeg prøver å bygge opp tålmodigheten og forberede meg psykisk på at jeg MINST skal vente til en eller annen dpo, men vet at IKM ikke er realistisk for meg.
Har fått positiv test 8 DPO før og har maaaange billige tester liggende, så tipper jeg begynner enten 7 eller 8 DPO.

Har fått positiv test 8 DPO før og har maaaange billige tester liggende, så tipper jeg begynner enten 7 eller 8 DPO.

Helt realistisk sett, tipper jeg at jeg begynner rundt da, jeg og.

Ånei, det er jo enda kjipere å bli lurt så mange dager:bag: sattser på at el har vært nå da:angelic: kanskje kroppen bare prøvde men ikke helt klarte? kunne ønske det kom frem en bobble hvor det sto klart å tydelig eggløsning en plass på kroppen:laughing002 legg inn i dag å i morgen så er dere hvertfall godt sikra :laughing002:joyful:

Ja det virker sånn på tempen med de “droppene” at den har prøvd flere ganger. Mulig det har vært pga sykdom at kroppen ikke har klart. Satser på at nå må den klare å fullføre :joyful: en boble med “du har eggløsning” hadde vært fantastisk, så slapp man å lete og forske på når den kommer og har vært :D skal få lagt inn i dag hvertfall. :happy093

Vedlegg

• 3FA81347-D4A1-4203-9D8C-61DC3CF03080.jpeg
    3FA81347-D4A1-4203-9D8C-61DC3CF03080.jpeg
    521,3 KB · Visninger: 50
Jeg skal på julebord på 9dpo (dersom el i morra), så jeg kommer nok til å svi av en tidligtest da for å vite om jeg kan slappe av med et glass vin eller to eller om jeg skal holde meg helt unna alkohol. Ellers reiser mannen vekk på kvelden 11dpo, så blir vel en test da også hvis ikke tr har kommet

Tok den siste testen jeg hadde av CB ELtest og fikk blinkende smiley:eek:
Tror faktisk appen er korrekt og jeg er i riktig IKM uke:hilarious:

aksjer i går, men gubben reiste til Oslo i dag:banghead: kimmer hjem igjen i morgen og vet heldigvis sin plikt!:hilarious::hilarious::angelic:

Men når burde jeg forvente at EL er? Hvilken fysisk butikk selger billige, el tester som er til å stole på?

Ikke sant!! Ikke fall i den fella! Tror du har det bedre ved å vente lengst mulig. Iallefall ikke noe poeng å teste før 10 dpo. Vanskelig å holde seg kår man evt begynner å kjenne symptomer, men... Tenker hver mnd at jeg skal vente, men så klarer jeg det ikke likevel.

Ingen tvil om eggløsning nå iallefall. Skikkelig ELsmerter i kveld. Så om testen er positiv i dag og negativ i morgen, så slipper egget i morgen og mannen har en sjans på å nå det da? Håper det! Hvis ikke, håper jeg svømmerne overlevde helt fra sødnag til i dag!

Ikke sant!! Ikke fall i den fella! Tror du har det bedre ved å vente lengst mulig. Iallefall ikke noe poeng å teste før 10 dpo. Vanskelig å holde seg kår man evt begynner å kjenne symptomer, men... Tenker hver mnd at jeg skal vente, men så klarer jeg det ikke likevel.

Får prøve å sette 10dpo som TIDLIGST!
Men... det er alltid et men.
Jeg har noen tester i skuffen som blunker til meg, hver gang jeg åpner den.

Tok den siste testen jeg hadde av CB ELtest og fikk blinkende smiley:eek:
Tror faktisk appen er korrekt og jeg er i riktig IKM uke:hilarious:

aksjer i går, men gubben reiste til Oslo i dag:banghead: kimmer hjem igjen i morgen og vet heldigvis sin plikt!:hilarious::hilarious::angelic:

Men når burde jeg forvente at EL er? Hvilken fysisk butikk selger billige, el tester som er til å stole på?
Dette synes jeg er veldig vanskelig! Hadde akkurat samme situasjon med blinkende smiley jeg også denne perioden… til vanlig har jeg 2-3 dager med blinkende, men denne gangen fikk jeg 6 dager på rad og ble tom for testen.. jeg brukte RFSU strips etter det og er veldig fornøyd, fikk positiv test 3 dager etter den siste blinkende smilyen:rolleyes:

Melder meg inn her siden EL er i dag. Har ikke troa denne mnd siden aksjer ble lagt 4 dager siden:arghh: har ikke mulighet for flere heller.. men lov å håpe på et mirakel?:angelic:

Muumimamma - b2 - el 17.11 - ikm 29.11

Melder meg inn her siden EL er i dag. Har ikke troa denne mnd siden aksjer ble lagt 4 dager siden:arghh: har ikke mulighet for flere heller.. men lov å håpe på et mirakel?:angelic:

Selvsagt!
:Heartred
Klippet fra nettet: Sædcellene kan leve i egglederen i opptil 5-7 døgn og vente på egget.
Dette vet du sikkert fra før, men det vil jo si at dere er innafor det!

Vi ber om et mirakel :hug013 Sædceller kan jo leve lenge i egglederene og vente på egget :joyful:

Og her sitter jeg da, 4dpo, med tett nese og manifisterer at det og er et godt tegn.
Har det hele tiden i bakhodet at jeg ikke har prøvd lenge (PP2 nå) og at jeg er 40 år, noe som kan gjøre at jeg må prøve lenger enn jeg trengte da jeg fikk mine 3 fra tidligere forhold.
Men jeg velger å være optimistisk til det motsatte evt. blir bevist.
Pleier ikke å være tett i nesen og har ingen andre forkjølelsessymptomer, så jeg tenker at dette er et godt tegn.

https://www.kk.no/mamma/6-merkelige-tegn-pa-graviditet/63648980

:laughing025

Last edited:
Litt forvirret her nå. Lav test igjen i dag tidlig og temperaturen skøyt i været! Jeg forventet EL i dag, men nå ser det ut som det kan ha vært i går eller i natt! Jeg må ha hatt en skikkelig kort lh-topp denne syklusen og misset peaken siden testen har vært sterkere tidligere sykluser. Og så kan ikke el ha kommet senere enn 12t etter peak. Det er hvertfall min logiske forklaring :p Jeg hadde litt vondt i magen i går, og sex i går var skikkelig ømt og vondt når han traff tappen o_O Får vel ta de to siste el-testene i ettermiddag og i morgen tidlig, samt se om temperaturen holder seg høy, men ser ut til at jeg er i dpo-land allerede da gitt!

Vedlegg

• Screenshot_20211117-080528.png
    Screenshot_20211117-080528.png
    611,7 KB · Visninger: 51
  • Screenshot_20211117-080540~2.png
    Screenshot_20211117-080540~2.png
    89,5 KB · Visninger: 50
Back
Topp