IKM Uke 48 <3

Da ser jeg, som seg hør og bør, bort ifra den.
Men på den nederste synes både mannen min og jeg nå at vi kan se noe veeeeldig svakt...
Sikkert ønsketenkning.
:sorry:
IMG_20211122_143120.jpg

På bildet altså, ikke etter at tiden gikk ut.

Jeg ser desverre ingenting på den nederste :oops: Men nå har jeg veldig dårlig streksyn da. Anbefaler å legge dem vekk og heller ta en ny i morgen eller onsdag, man blir jo sprø av å søke etter streker sånn som dette.

Prøv å fokusere på noe annet, sett på en film eller noe for å få tankene over på noe annet :Heartred

Jeg ser desverre ingenting på den nederste :oops: Men nå har jeg veldig dårlig streksyn da. Anbefaler å legge dem vekk og heller ta en ny i morgen eller onsdag, man blir jo sprø av å søke etter streker sånn som dette.

Prøv å fokusere på noe annet, sett på en film eller noe for å få tankene over på noe annet :Heartred

Ja... Det er nok det lureste.

Vis vedlegget 371776

Jeg burde ventet... Både med å teste og juble.
Mannen gleder seg.
Og nå vet jeg ikke om jeg tør å fortelle om disse.
Ikke før jeg er sikker på hva som skjer.

:sorry:
Hvor mange dpo er du? Det kan være en kjemisk. Opplever det nesten hver eneste syklus. Det er kjipt. Du rekker å få håp og glede og planlegge og alt på kort tid. Så er det bare skuffelse. Har sluttet å tro på svake tester. Tror ikke på noen graviditet før den er superpositiv. Sender deg en klem :Heartred

Hvor mange dpo er du? Det kan være en kjemisk. Opplever det nesten hver eneste syklus. Det er kjipt. Du rekker å få håp og glede og planlegge og alt på kort tid. Så er det bare skuffelse. Har sluttet å tro på svake tester. Tror ikke på noen graviditet før den er superpositiv. Sender deg en klem :Heartred

Åh... Så leit å høre! :Heartred
Da skal jeg og begynne å tenke sånn.
Har aldri opplevd dette, så ble helt satt ut.

Jeg er 9 dpo i dag.

Tusen takk :Heartbigred

Åå… FruMartinsen… Skjønner ikke noe jeg heller.. med den klare streken i går:anyone

Jeg håååper du tester positivt om et par dager :Heartpink

3 DPO. Puppene mine er ikke vonde slik de pleier å være i dpo-land :scratch Kjenner murringer der nede, som vanlig.. men det med puppene er uvanlig… :scratch

Åå… FruMartinsen… Skjønner ikke noe jeg heller.. med den klare streken i går:anyone

Jeg håååper du tester positivt om et par dager :Heartpink

Tusen, tusen takk! :Heartred

Ikke ofte jeg blir tom for ord... Men akkurat nå vet jeg ikke engang hva jeg skal tenke.

3 DPO. Puppene mine er ikke vonde slik de pleier å være i dpo-land :scratch Kjenner murringer der nede, som vanlig.. men det med puppene er uvanlig… :scratch

Håååper det er et godt tegn! :smiley-angelic001:Heartred

Humoren prøver å komme tilbake, så beklager det.
For den kan være litt teit.
:cool:

Men jeg kom til å tenke på noe fra min tid som legesekretær. Vi anbefalte jo å tisse litt i skåla før man tisser i prøveglasset, for å skylle bort evt. rusk og rask.

Og da kom jeg til å tenke på at morgenen jeg tisset positivt, gjorde jeg nettopp det.
For jeg var så trøtt at jeg satt der på skåla med glasset i hånda, da jeg begynte å tisse.
Så bråkom jeg på det jeg egentlig skulle og kneip igjen, så jeg fikk tisset resten rett i glasset.
:hilarious:
Snakk om å klore seg til halmstrå, eller hva det heter.
Men det skal jeg prøve på i morgen.

Ape med henda foran øynene-emoji.
:wacky:

Last edited:
Jeg har også gjort det til en vane å teste med midt-strålen :p Tror egentlig ikke det skal ha noe å si ift graviditets eller eggløsningstester da :p

Jeg har også gjort det til en vane å teste med midt-strålen :p Tror egentlig ikke det skal ha noe å si ift graviditets eller eggløsningstester da :p

Er vel mest med tanke på UVI eller andre tester som går på det bakterielle, men... verdt å prøve.
:smiley-ashamed004

Haha, ikke? Jeg sier alltid i hodet « så skvetter du litt først» :hilarious:

Jeg skal love deg at jeg skvatt en hel masse, i det jeg oppdaget at jeg holdt på å sløse bort en hel porsjon med morrasurin.
:hilarious:

Uff... jeg advarte.
:angelic:

Back
Topp