Amilie
Betatt av forumet
Jeg skimter en strek10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skimter en strek10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Så gøy Gratulerer!10 dpo og streken er ikke lenger så vanskelig å se
Hvordan går det med dere to som skal teste med meg i morgen? I dag er jeg 10 dpo og jeg har egentlig ikke helt troa...
Spotting til og fra på meg også i går, svakt positiv i dag 10 dpo! Er håp for degBegynte å spotte litt fredag, så slutta det. Spotta litt igjen i går, så slutta det igjen. Så har ikke veldig troa, dessverre "/ Eneste rare er at når jeg får mensen pleier jeg å bare få den, uten spotting og sånt først. Ser an dagen i dag, om jeg får mensen for fullt. Hvis ikke tar jeg en test.
Har du testa enda i dag? ☺☺
Har testa ja, blenda! Egentlig ikke overrasket, men det er jo skuffende. Har liksom ikke følt på meg at jeg er gravid, men jeg håper jo hver gang likevel. Og livmortappen begynte å åpne seg, så det betyr bare at mensen kommer. Slutter å ta Lutinus nå da, så mensen kan bli litt forsinket pga det.Begynte å spotte litt fredag, så slutta det. Spotta litt igjen i går, så slutta det igjen. Så har ikke veldig troa, dessverre "/ Eneste rare er at når jeg får mensen pleier jeg å bare få den, uten spotting og sånt først. Ser an dagen i dag, om jeg får mensen for fullt. Hvis ikke tar jeg en test.
Har du testa enda i dag? ☺☺
Ser den, ja!!10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Heeelt klart strek!10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Hærlig10 dpo og streken er ikke lenger så vanskelig å se
Jeg hadde festeblødning over flere dager. Bare lys rosa med litt rødt, veldig slimtilblandet. Venninna mi som har termin nå trodde å hun hadde mensIkke at jeg tror at dette gjelder meg.
For jeg har første dag uten blod i dag.
Men i følge denne kunne egget festet seg så sent som på torsdag, med EL 13/11. Dagen etter jeg begynte å blø.
Har lest at en del kan ta feil av festeblødning og mens, men det er vel ingen som har festeblødning i 3-4 dager, eller?
Er bare så skikkelig uggen og sliten i dag.
Fokuserer på den nye syklusen.
Men hvor kult hadde det ikke vært å ta feil.
Jeg ser, jeg ser Babystrek det der!10 dpo…. Synes jeg skimter en svak strek? Vanlig babyplan test. Tør ikke juble ass!
Så godt at andre også ser! Kjenner at det sitter ekstremt langt inne å føle noe som helst for denne testen…. Siden april har vi mistet i ma, sa og kjemisk. Spottet i går, så nå sitter jeg her helt overbevist om at det ikke kommer til å gå! . Hvordan skal man klare å legge vekk de negative tankene??? Wæææææ!!!!
ja, det hadde vært veldig hyggelig! Synes vi fortjener det igrunn etter så mange nedturerjeg tenker det er veldig hyggelig å kanskje være i samme termingruppe igjen hvertfall
Når ryker første test?10 dpo… småømme bryster. Synes det kom sent denne syklusen. Småkvalm også Ikke testet enda..