IKM Uke 48 <3

Så godt at andre også ser! :Heartred Kjenner at det sitter ekstremt langt inne å føle noe som helst for denne testen…. Siden april har vi mistet i ma, sa og kjemisk. Spottet i går, så nå sitter jeg her helt overbevist om at det ikke kommer til å gå! :confused004. Hvordan skal man klare å legge vekk de negative tankene??? Wæææææ!!!!

Hvordan går det med dere to som skal teste med meg i morgen? I dag er jeg 10 dpo og jeg har egentlig ikke helt troa...

Begynte å spotte litt fredag, så slutta det. Spotta litt igjen i går, så slutta det igjen. Så har ikke veldig troa, dessverre "/ Eneste rare er at når jeg får mensen pleier jeg å bare få den, uten spotting og sånt først. Ser an dagen i dag, om jeg får mensen for fullt. Hvis ikke tar jeg en test.

Har du testa enda i dag? ☺☺

Begynte å spotte litt fredag, så slutta det. Spotta litt igjen i går, så slutta det igjen. Så har ikke veldig troa, dessverre "/ Eneste rare er at når jeg får mensen pleier jeg å bare få den, uten spotting og sånt først. Ser an dagen i dag, om jeg får mensen for fullt. Hvis ikke tar jeg en test.

Spotting til og fra på meg også i går, svakt positiv i dag 10 dpo! Er håp for deg :Heartred

Blenda test i dag (10 eller 7 dpo). Men føler meg gravid, så får teste igjen onsdag å se om det er bien strek da:-)

Vedlegg

• 12F5C96D-2158-4186-8342-DE8D62EA390E.jpeg
    12F5C96D-2158-4186-8342-DE8D62EA390E.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 102

Har testa ja, blenda! Egentlig ikke overrasket, men det er jo skuffende. Har liksom ikke følt på meg at jeg er gravid, men jeg håper jo hver gang likevel. Og livmortappen begynte å åpne seg, så det betyr bare at mensen kommer. Slutter å ta Lutinus nå da, så mensen kan bli litt forsinket pga det.

11 dpo og blenda her! :( Var litt uheldig med EL-tidspunktet da mannen var bortreist da.... Krysser fingrene for ei fin jul! Den blir iallefall bedre enn i fjor :happy:

Kunne nok spart meg pengene, for blenda hvit test hør i dag:hilarious: IKM lørdag om en uke, er fortsatt usikker på om EL faktisk har vært da tempen steg i dag og har hadd myyye el slim de siste dageneo_O men syklusen min er ikke helt stabil etter fødsel, så vi får se:rolleyes:
Vi er uansett flink å kose oss uavhengig av om EL er eller ikke, så kan jo klaffe om EL ikke har vært:hilarious::shy:

Vedlegg

• 4ADD7309-BD02-4DBE-A570-C402F578251C.jpeg
    4ADD7309-BD02-4DBE-A570-C402F578251C.jpeg
    1 MB · Visninger: 88
  • 98605789-0C48-4211-855E-C2006C0F535A.jpeg
    98605789-0C48-4211-855E-C2006C0F535A.jpeg
    703,7 KB · Visninger: 89
Ikke at jeg tror at dette gjelder meg.
For jeg har første dag uten blod i dag.

Men i følge denne kunne egget festet seg så sent som på torsdag, med EL 13/11. Dagen etter jeg begynte å blø.

Har lest at en del kan ta feil av festeblødning og mens, men det er vel ingen som har festeblødning i 3-4 dager, eller?
:confused:

Er bare så skikkelig uggen og sliten i dag.
Fokuserer på den nye syklusen.
Men hvor kult hadde det ikke vært å ta feil.
:rolleyes::hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211128_130726_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20211128_130726_com.android.chrome.jpg
    280 KB · Visninger: 70
Ikke at jeg tror at dette gjelder meg.
For jeg har første dag uten blod i dag.

Men i følge denne kunne egget festet seg så sent som på torsdag, med EL 13/11. Dagen etter jeg begynte å blø.

Har lest at en del kan ta feil av festeblødning og mens, men det er vel ingen som har festeblødning i 3-4 dager, eller?
:confused:

Er bare så skikkelig uggen og sliten i dag.
Fokuserer på den nye syklusen.
Men hvor kult hadde det ikke vært å ta feil.
:rolleyes::hilarious:
Jeg hadde festeblødning over flere dager. Bare lys rosa med litt rødt, veldig slimtilblandet. Venninna mi som har termin nå trodde å hun hadde mens❤️

Så godt at andre også ser! :Heartred Kjenner at det sitter ekstremt langt inne å føle noe som helst for denne testen…. Siden april har vi mistet i ma, sa og kjemisk. Spottet i går, så nå sitter jeg her helt overbevist om at det ikke kommer til å gå! :confused004. Hvordan skal man klare å legge vekk de negative tankene??? Wæææææ!!!!

jeg tenker det er veldig hyggelig å kanskje være i samme termingruppe igjen hvertfall :joyful:

Gratulerer til dere med strek! Skjønner at det er skummelt, men akkurat nå er det jo strek! Krysser fingrene for at spira sitter :)

Fullt kjør hele helga her så har ikke rukket å tenkt på graviditet og syklus og prøving og tull. Veldig deilig i grunn! Temperaturen er fortsatt høy, men ser ut som den er på tur ned. Sannsynligvis synker den enda mer i morgen. Ikm er i morgen, men basert på temperaturen tror jeg den ikke kommer før tidligst tirsdag da jeg pleier å få mens på dag to med temperatur under linja. Tydeligvis ikke helt etter klokka disse syklusene mine etter pilleslutt for alle har vært ulik lengde på både lutealfase og selve syklusen.

Så ja...12dpo, ingen test i dag, men ingen mens og ingen spotting i dag (bittelitt i går kveld). Brystene er fortsatt ømme, men har ikke troa på at det klaffa siden alle tester til nå har vært blenda. Hvis temperaturen forblir høy eller stiger i morra tar jeg en ny test da, hvis ikke er nok TR rett rundt hjørnet her.

10 dpo… småømme bryster. Synes det kom sent denne syklusen. Småkvalm også :yuck: Ikke testet enda..

Back
Topp