IKM Uke 48 <3

Tenkte tanken, men litt sent med festedip på 13dpo kanskje? Tok en test nå, den var like blenda som tidligere.. Spotter en del men har ikke begynt å blø ennå
Merkelig, er ikke til å bli klok på kvinnekroppen når man prøver:Heartred håper sportingen gir seg og du får en positiv test snart da:Heartred:Heartred

12 DPO / 3+6 og 1-2 på digital :)

Vedlegg

• 739FC097-3294-4BE9-B3EC-A4180228B643.jpeg
    739FC097-3294-4BE9-B3EC-A4180228B643.jpeg
    1.010,1 KB · Visninger: 79
Tilbake fra gynekolog nå.

Skal ta blodprøver senere i uka hvis mensen kommer innen torsdag, og mannen skal levere sædprøve. Han tok UL og telte egg og sa jeg hadde nok egg til modning (9+3), men har litt tynn slimhinne (0,72mm). Han så også at jeg såvidt hadde begynt å blø litt og sa jeg sannsynligvis fikk mens ila dagen eller de nærmeste dagene. Jeg nevnte mellomblødninger i dpo og han sa jeg muligens trenger progesteronstøtte, men det må måles senere. Føler at instinktet mitt var korrekt der da! Glad jeg fulgte magefølelsen og dro til gyn allerede etter bare 3pp!

Lykke til til resten av dere her inne, håper de positive testene fortsetter å strømme på :Heartred

Jeg ga også opp på grunn av tempen med datteren min (se graf lagt ved). Men tok en test siden alle symptomene var der. Som du ser så ikke tempen veldig lovende ut, så det må ikke ha noe å si. Er jo litt feilmarginer på tempen også ☺️
Liker at du er evig optimist på mine vegne:love017. Jeg spottet litt lyserosa for et par timer siden,og har på en måte milde menssmerter/murringer,men ikke tatt seg opp ennå-sånn det pleier. Dette er nesten for spennende! Ser at symptomene er veldig like som sist gang jeg fikk en skygg på testen. Kanskje det var en kjemisk sist gang!?

Se på dette da!! Nå er det usikkert at jeg klarer å vente med testing likevel, da jeg testet positivt tidlig med jenta(10dpo) og sent med guttene (13dpo og 17dpo). Så kanskje det kan fortelle hvilket kjønn det er så tidlig? Noen flere som kan se sammenhengen med tidligere testing og kjønn?
Sniker. Testet positivt 8 dpo denne gang, venter jente. Med kommende storebror og storesøster var ikke graviditetene detaljplanlagt, selv om vi på sett og vis hadde blitt enige om barn, men testet da på symptomer, ikke i påvente av positiv test. Med gutten fikk jeg symptomer og testet først i uke 5. Med jenta i uke 4. Så for min del ser dette ut til å stemme :)

Last edited:
11 dpo… Har ikke tatt test enda… de to siste nettene har jeg hatt tett nese og vært litt tett gjennom dagen, men ikke forkjølelse. Var tett i nesen under alle mine 3 svangerskap, men tror ikke det begynte så tidlig :confused004
Sikker på at kroppen bare spille meg et puss… :schocked028

11 dpo… Har ikke tatt test enda… de to siste nettene har jeg hatt tett nese og vært litt tett gjennom dagen, men ikke forkjølelse. Var tett i nesen under alle mine 3 svangerskap, men tror ikke det begynte så tidlig :confused004
Den dagen jeg testet positiv + dagen før, og frem til jeg testet negativt igjen, var jeg tett i nesen.
Det pleier jeg aldri å være.
Så jeg trur ikke det var tilfeldig.

Masse lykke til, Amilie!
:Heartred

13 dpo og i morges kom det faktisk en suuuupersvak strek på tidligtesten. De andre har vært helt blenda. Jeg føler også at puppene er bittelitt ømme og jeg er bittelitt kvalm når jeg ikke spiser. Men det kan kanskje ikke love godt når det er så svakt, så sent... Eller kan det ta lengre tid fordi egget fester seg senere? Pleier liksom å få litt sterkere strek de gangene jeg har vært gravid.

Vedlegg

• NegativeImage_7a692b9d-0dec-40c9-8f5d-8f49390242aa.png
    NegativeImage_7a692b9d-0dec-40c9-8f5d-8f49390242aa.png
    1,3 MB · Visninger: 114
  • IMG_20211130_120043.jpg
    IMG_20211130_120043.jpg
    367,8 KB · Visninger: 114
Jeg er også veldig tett i nesen ved graviditeter.

13 dpo og i morges kom det faktisk en suuuupersvak strek på tidligtesten. De andre har vært helt blenda. Jeg føler også at puppene er bittelitt ømme og jeg er bittelitt kvalm når jeg ikke spiser. Men det kan kanskje ikke love godt når det er så svakt, så sent... Eller kan det ta lengre tid fordi egget fester seg senere? Pleier liksom å få litt sterkere strek de gangene jeg har vært gravid.

Har lest at det kan ta noen dager fra egget har festet seg, til det begynner å vises på urinprøver.
Krysser alt for deg, Cornelialill! :smiley-angelic001:Heartred

Sniker. Testet positivt 8 dpo denne gang, venter jente. Med kommende storebror og storesøster var ikke graviditetene detaljplanlagt, selv om vi på sett og vis hadde blitt enige om barn, men testet da på symptomer, ikke i påvente av positiv test. Med gutten fikk jeg symptomer og testet først i uke 5. Med jenta i uke 4. Så for min del ser dette ut til å stemme :)
Så kjekt! Har bare testet negativt til nå(11dpo) håper det betyr at vi venter gutt om jeg er gravid❤️ Var jo gutt vi mistet så ønsker meg gutt igjen :( husker deg godt fra februargruppa, håper alt er bra med dere alle der❤️

Så kjekt! Har bare testet negativt til nå(11dpo) håper det betyr at vi venter gutt om jeg er gravid❤️ Var jo gutt vi mistet så ønsker meg gutt igjen :( husker deg godt fra februargruppa, håper alt er bra med dere alle der❤️
Krysser fingrene for deg! Du har bytta bilde, så kjente deg ikke igjen med det samme, men når du sier husker jeg deg og! Har tenkt mye på dere :Heartred Håååper teorien kan stemme for deg og at spira sitter, veldig gjerne ei gutte-spire :Heartblue

Håper det er greit at jeg spør her også, selv om det handler om ny syklus.

CD7 allerede.

Tok en EL-test i morges, siden jeg har uregelmessige sykluser ennå.
Det kom en svak strek der, så da fortsetter jeg å ta dem til den ene forhåpentligvis blir MINST like sterk som kontrollstreken.
Deretter fortsetter jeg å ta dem til de blir betraktelig svakere.
Legger dem inn i Premom.

SÅ er planen å ta Wild Yam, som skal hjelpe egget med å feste seg.
Har lest om de som har vært 40+ og lykkes når de har tatt dem, så jeg tenker det er verdt et forsøk.
:rolleyes:
Men det står også at de kan hindre eggløsning, så derfor vil jeg være helt sikker på at EL har vært og er ferdig, før jeg tar dem.
Egget skal jo vandre noen dager uansett, så jeg tenker det er en god plan, jeg.

:anyone

Håper det er greit at jeg spør her også, selv om det handler om ny syklus.

CD7 allerede.

Tok en EL-test i morges, siden jeg har uregelmessige sykluser ennå.
Det kom en svak strek der, så da fortsetter jeg å ta dem til den ene forhåpentligvis blir MINST like sterk som kontrollstreken.
Deretter fortsetter jeg å ta dem til de blir betraktelig svakere.
Legger dem inn i Premom.

SÅ er planen å ta Wild Yam, som skal hjelpe egget med å feste seg.
Har lest om de som har vært 40+ og lykkes når de har tatt dem, så jeg tenker det er verdt et forsøk.
:rolleyes:
Men det står også at de kan hindre eggløsning, så derfor vil jeg være helt sikker på at EL har vært og er ferdig, før jeg tar dem.
Egget skal jo vandre noen dager uansett, så jeg tenker det er en god plan, jeg.

:anyone
Synes det høres ut som en god plan:Heartred

også tror jeg det er viktig å nyte prøvetida og ikke fokusere hele tiden på el, IKM, dpo osv.:love2 ps! Er kronisk på det selv:angelic:

Synes det høres ut som en god plan:Heartred

også tror jeg det er viktig å nyte prøvetida og ikke fokusere hele tiden på el, IKM, dpo osv.:love2 ps! Er kronisk på det selv:angelic:

Det tror jeg også er superviktig. :Heartred
Så det gjør vi heldigvis, selv om jeg merker hvor mye det opptar meg, at det hele nå har en annen mening.
:sex:laughing002

Krysser fingrene for deg! Du har bytta bilde, så kjente deg ikke igjen med det samme, men når du sier husker jeg deg og! Har tenkt mye på dere :Heartred Håååper teorien kan stemme for deg og at spira sitter, veldig gjerne ei gutte-spire :Heartblue
Ja jeg følte for å «fornye» meg litt etter alt:Heartred Tusen takk:Heartred Håper så inderlig, blir nok like glad uansett hva vi får når det blir. Men er sikkert naturlig at man ønsker mest det man mistet på en måte:Heartblue:Heartpink Ønsker deg lykke til med innspurten:Heartred

Ja jeg følte for å «fornye» meg litt etter alt:Heartred Tusen takk:Heartred Håper så inderlig, blir nok like glad uansett hva vi får når det blir. Men er sikkert naturlig at man ønsker mest det man mistet på en måte:Heartblue:Heartpink Ønsker deg lykke til med innspurten:Heartred
Ja, når man sitter der med baby har det jo ikke noe å si, men før det har man jo lov å ønske eller håpe det ene eller det andre, og det er forståelig at man gjerne håper litt ekstra i en situasjon som det. Takk, og lykke til med prøvinga, sender masse spirestøv :Heartred

Du må ha hatt eggløsning tidligere enn du har trodd, eller? Med såå positive tester! Gratulerer så masse da!!

Tror/Håper ikke det, for da kan nesten ikke småblødningene jeg hadde i helga være festeblødninger. Ventet helt til ikm, da. Og om jeg er en av de som produserer hcg raskt? :anyone

Tusen takk! Spennende! :joyful:

Back
Topp