IKM Uke 48 <3

Vis vedlegget 372442 Tidlig og vanlig strip blenda.. Bare å vente på tanta i morgen og håpe på septemberbaby 2022 :smiley-angelic001
Da krysser jeg fingre og tær for at du får tidenes juleoverraskelse:love017.

Bare et tips til neste test..ikke legg den på papir før den er tørr,for papiret absorberer væsken, og da er det ikke sikkert resultatet blir riktig :angelic:

Da krysser jeg fingre og tær for at du får tidenes juleoverraskelse:love017.

Bare et tips til neste test..ikke legg den på papir før den er tørr,for papiret absorberer væsken, og da er det ikke sikkert resultatet blir riktig :angelic:
Ah! Takk for tips :smiley-ashamed008

Syns testene har vært veldig like de siste dagene og hCG var på bare 52 i går da jeg var 4+1. Redd dette ikke går veien. Har noen av dere hatt lavere hCG stigning i ett svangerskap enn et annet?

Med datteren min hadde jeg 92 i verdi da jeg var 3+5. Testet riktignok positivt 2-3 dager med datteren min enn jeg har gjort denne gangen. Visste når eggløsningen var begge ganger.

Vis vedlegget 372425
HCG-nivåene kan variere mye fra person til person så tidlig i svangerskapet,og 52 i hcg er en fin verdi så tidlig :happy:. Så prøv å senke skuldrene og tenk at dette kommer til å gå helt fint! Det er ingenting som tilsier at du skal være bekymret!:Heartbigred

Cd 14 i dag. Målte hcg til 70 på morgenen i går og ser fin stigning på testene mine. Ny hcg i morgen. :nailbiting:
Tror jeg våger meg til å settes på gravid jeg ass :happy:. Redd for å jinxe det men….

Cb og siste babyplan er fra i dag 14 dpo.
Superfine tester! ❤️ Gratulerer og hurra og Augustbaby ☺️❤️

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skal skje her i dag:D:p. Det er på en måte litt deilig også..at syklusen er over.

Vedlegg

• 750001A6-7BC9-4B96-997F-435C9D37DB8D.png
    750001A6-7BC9-4B96-997F-435C9D37DB8D.png
    424,9 KB · Visninger: 82
Her kom TR snikende i går kveld, så siden jeg har vært sikkert ganske lenge på at det ikke klaffet pga tempfall og negative tester så er det veldig greit at mensen endelig kom og ny pp er i gang! Fortsatt lykke til til dere som fortsatt venter på positive tester, lykke til neste runde for dere andre på TR, og gratulerer igjen til dere med spire på vei :Heartred

Cd 14 i dag. Målte hcg til 70 på morgenen i går og ser fin stigning på testene mine. Ny hcg i morgen. :nailbiting:
Tror jeg våger meg til å settes på gravid jeg ass :happy:. Redd for å jinxe det men….

Cb og siste babyplan er fra i dag 14 dpo.

Gratulerer så masse!
:Heartbigred:love7

Det var nokk en tullestrek:mad::arghh::arghh:
Hadde og klagd!!
Måtte forresten klage til billige-tester.no selv.. etter å ha purret 4 ganger på pakken så finner dem ut nå at den har blitt rotet bort. Og jeg har bestilt for 400,- dær…
Dem skulle sende ny i dag da, men da ter det jo en ny uke før dem kommer:mad:

Hadde og klagd!!
Måtte forresten klage til billige-tester.no selv.. etter å ha purret 4 ganger på pakken så finner dem ut nå at den har blitt rotet bort. Og jeg har bestilt for 400,- dær…
Du burde seriøst fått gratis frakt og rabatter!
Har aldri opplevd noe annet enn at de er superraske.
Så det var skuffende.
:wideyed:

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skal skje her i dag:D:p. Det er på en måte litt deilig også..at syklusen er over.
Og der kom tanta! Med tidenes kramper:arghh:. Hun vet å time det- så klart under handleturen til IKEA. Var alene og skulle finne og bære pakker på totalt 50 kg-hva gir du meg? :p Vi damer asså-får til mer enn :smiley-chores011 og :smiley-chores020.

Hadde og klagd!!
Ja skal sende en Mail! Tenkte jeg skulle vente litt for å se om flere av testene er sånn!Åh så kjedelig:banghead: har å klaget å fått nye tidligere på el tester, var litt av ett styr.

Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? :rolleyes: Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ

Ser det er flere her inne som har fått skygger på babyplan sine tester. Er det noen som har batch nr, så man kan sammenligne? :rolleyes: Har selv fått skygger på mange nå. Helt fått helt blenda på RFSU og Clearblue digital har vist negativ

Jeg tenker at jeg ikke kommer til å juble over skygger fremover... selv om jeg sikkert kommer til å gjøre det.
Men jeg skal i hvert fall prøve å ikke juble før streken blir sterk og fin.

Men hadde vært interessant om det var en dårlig batch, ja.
Om det er noen som går igjen.

W00110361 og W00110362 har jeg. Syns det et mye skygger på 62

Back
Topp