Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom?Kjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo
Skjønner ikke denne stillingen jegFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom?Kjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo
Skjønner ikke denne stillingen jegÅ herremin... jeg besvimer snart! **rørt**
Vår regnbue babe ❤

Huff ja, tar vel opp mye tankevirksomhet når man får sånne tester som du i hvert fall! Håper testene dine blir sterkere!hadde heller ingen følelse, før jeg kjente stikking i går.. er til å bli sprø av alt dette styret egentlig..
Jeg er så... Rar? Vært iskald, fryser og følt meg pjusk på formiddagen. På ettermiddag/kveld er jeg varm og fæl. Svimler når jeg beveger meg for brått, puppene kjennes mer spente/større og ømme ut. Hatt perioder idag med kvalme og uvelhet. Jeg håper jeg brygger på en baby, men stygt redd for at det er noe annet i gjæreImorgen er jeg 8 dpo. Klarer jeg meg gjennom helgen uten å teste?
![]()

Jeg kjenner til.
Det ble et par dager med "ser strek" - "ser ikke strek" - "kanskje jeg ser en liten strek allikevel"..
Måtte legge fra meg de tidlig testene for de var altfor forvirrende.
:-/ heier på deg ❤

Utrolig hvordan kroppen begynner å tulle når man har er snev av tanker som «det kan ha gått»..
veldig ubehagelig nederst i symfysen, det var det periodevis i går ettermiddag også.. og skikkelig irriterende at symptomene kan være både tr på vei og baby![]()

Ser noe der jaSer dere noe her? Er vel 10 dpo
Huff ja, tar vel opp mye tankevirksomhet når man får sånne tester som du i hvert fall! Håper testene dine blir sterkere!
Hos meg stakk det noen ganger etter hverandre, kanskje som en spiss negl?Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom?Skjønner ikke denne stillingen jeg
Sikkert bare skygge![]()
Jeg skimter noe, og syns den er for synlig til at det er skyggeSikkert bare skygge![]()
Håper det er babystrek altsåJeg skimter noe, og syns den er for synlig til at det er skygge![]()

Jaa, takkkrysser for at det blir sterkere! Jeg kan skimte noe![]()