IKM uke 44

Hei! Slenger jeg med her, jeg :) Har bestilt noen tester på nett, men mengden av sjokoladesug tilsier at tr kommer før dem :) Men gøy å være med på testinga her inne, har gode minner fra det med mine første barn. Gratulerer til dere som allerede har fått to streker!

CeciliaC - 35 år - pp1 - b3 - el 14.10 - ikm 29.10.
Lagt inn :)

Jeg orker ikke bytte IKM tråd igjen :hilarious: Hvis EL kommer i morgen, så får jeg bare teste positivt tidlig :p

Vil være med denne hyggelige gjengen! Heier jo så fælt på alle nå.

Jeg orker ikke bytte IKM tråd igjen :hilarious: Hvis EL kommer i morgen, så får jeg bare teste positivt tidlig :p

Vil være med denne hyggelige gjengen! Heier jo så fælt på alle nå.
Bli her du :)

Flere som kan se noe? Herregud - jeg hadde ikke troa, men klarte ikke å dy meg..

Altså jeg ser uten å myse engang! Spennende! Tenk bryllup og baby i samme slengen, det hadde vært stas :joyful: Håper den blir sterkere og sterkere :Heartred

Jeg er så... Rar? Vært iskald, fryser og følt meg pjusk på formiddagen. På ettermiddag/kveld er jeg varm og fæl. Svimler når jeg beveger meg for brått, puppene kjennes mer spente/større og ømme ut. Hatt perioder idag med kvalme og uvelhet. Jeg håper jeg brygger på en baby, men stygt redd for at det er noe annet i gjære :nailbiting: Imorgen er jeg 8 dpo. Klarer jeg meg gjennom helgen uten å teste? :nailbiting:

10-11 DPO.. ingen positiv test :sorry:

Altså jeg ser uten å myse engang! Spennende! Tenk bryllup og baby i samme slengen, det hadde vært stas :joyful: Håper den blir sterkere og sterkere :Heartred

det hadde jo vært helt fantastisk, men selv om jeg ser og håper så har jeg ikke troa helt innerst :p
Våkna øm i korsryggen nå kl 7 når mannen sin vekkeklokke ringte. Drøyer med å stå opp til han har dratt på jobb i alle fall, må nok teste..

Dagens test er nok ikke positiv. Selv om et lite snev av meg syns jeg kan se noe der streken skal være - men det er nok innbilning/ønsketenkning.. klarer ikke å redigere frem streken en gang :p

Utrolig hvordan kroppen begynner å tulle når man har er snev av tanker som «det kan ha gått»..
veldig ubehagelig nederst i symfysen, det var det periodevis i går ettermiddag også.. og skikkelig irriterende at symptomene kan være både tr på vei og baby :facepalm::banghead:

Dagens test er nok ikke positiv. Selv om et lite snev av meg syns jeg kan se noe der streken skal være - men det er nok innbilning/ønsketenkning.. klarer ikke å redigere frem streken en gang :p
Jeg kjenner til.
Det ble et par dager med "ser strek" - "ser ikke strek" - "kanskje jeg ser en liten strek allikevel"..

Måtte legge fra meg de tidlig testene for de var altfor forvirrende.

:-/ heier på deg ❤

Dere som sier dere kjenner «stikk» kan dere forklare nærmere hvor, hvordan det kjennes og hvor lenge/mange ganger det stikker? :happy:

Prøver å glemme alt om denne pp, men hadde 15-20 min med litt sånn svake/irriterende nesten mensmurringer nederst i magen tidligere i dag. :inpain:

Jeg kjenner absolutt nada og ingenting. Tror jeg er 7 dpo i dag, og har ikke troa i det hele tatt. Kjenner ingen trang til å teste heller, og det er jo deilig :)

Jeg kjenner absolutt nada og ingenting. Tror jeg er 7 dpo i dag, og har ikke troa i det hele tatt. Kjenner ingen trang til å teste heller, og det er jo deilig :)

hadde heller ingen følelse, før jeg kjente stikking i går.. er til å bli sprø av alt dette styret egentlig..

Dere som sier dere kjenner «stikk» kan dere forklare nærmere hvor, hvordan det kjennes og hvor lenge/mange ganger det stikker? :happy:

Prøver å glemme alt om denne pp, men hadde 15-20 min med litt sånn svake/irriterende nesten mensmurringer nederst i magen tidligere i dag. :inpain:

Kjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo

Back
Topp