IKM uke 44

5dpo og fikk plutselige murringer og stikk nederst i magen! Litt sånn oppblåst og kjennes ut som om det skjer noe nedi der:D:p sikkert bare ønsketenkning men:facepalm: lov å håpe

Idag er jeg 7 dpo. Endelig går dagene litt fortere! Går å hutrer og fryser og verker i korsryggen og nedover beina. Mest sannsynlig er det influensa eller noe i anmarsj, men dere vet hvordan det er i dpo-land, alt kan jo kanskje tilskrives graviditet?! :p

5dpo og fikk plutselige murringer og stikk nederst i magen! Litt sånn oppblåst og kjennes ut som om det skjer noe nedi der:D:p sikkert bare ønsketenkning men:facepalm: lov å håpe

jeg var sånn i går, eller var det forrige dagen. 6/7 dpo.. men sikkert bare ønsker :facepalm:

stikk og murringer er jo veldig lovende :) ..går å venter og venter på det samme.. :wacky: er 7 dpo i dag.. men foreløpig ingenting. Burde være noe i dag eller i morgen om noe skjer denne PP’en.

jeg var sånn i går, eller var det forrige dagen. 6/7 dpo.. men sikkert bare ønsker :facepalm:

Krysser fingra for deg! Jeg kjente implantasjonen tydelig i fjor.. rundt 7/8 dpo.

Idag er jeg 7 dpo. Endelig går dagene litt fortere! Går å hutrer og fryser og verker i korsryggen og nedover beina. Mest sannsynlig er det influensa eller noe i anmarsj, men dere vet hvordan det er i dpo-land, alt kan jo kanskje tilskrives graviditet?! :p

er ikke uvanlig å bli syk i starten av en graviditet heller, for immunforsvaret endrer seg for å ikke støte bort spiren. Krysser fingra!

stikk og murringer er jo veldig lovende :) ..går å venter og venter på det samme.. :wacky: er 7 dpo i dag.. men foreløpig ingenting. Burde være noe i dag eller i morgen om noe skjer denne PP’en.
Ja stikk og murringere er sikkert lovende:hilarious: men jeg hadde det helt fra eggløsning til tr forrige pp:sorry: så nå stoler jeg ikke på følelsen jeg har i dag:p men et lov å håpe så får vi se! Krysser fingrene for deg❤️

6 DPO: Uvel før frokost. Trøtt hele dagen. Stor matlyst. Murringer i magen da jeg la meg. Sov dårlig natten før. Hormonell.
7 DPO: Ultrasvak strek på testen. Trøtt hele dagen. Ukonsentrert (men var nok pga den svake testen). Stor matlyst. Murringer i magen hele dagen, og øm i ryggen. Blank test på ettermiddagen (4 timers urin). Munnsår på innsiden av underleppa. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
8 DPO: Blank test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Munnsår på innsiden av underleppa er større og vondere i dag. Spenning i tenner/kjeve.

Vil så gjerne... :Heartpink

er ikke uvanlig å bli syk i starten av en graviditet heller, for immunforsvaret endrer seg for å ikke støte bort spiren. Krysser fingra!

Hehe, hvem vet! Det er jo lov å håpe at det betyr noe. Mannen er vekkreist til søndag, tenk så gøy det hadde vært om han kom hjem til vesla med "Storesøster" - body på seg! Nå er virkelig tankekjøret i gang ass:joyful: Jeg prøver oppriktig å innstille meg på mens, men det er sjukt vanskelig å legge fra seg håpet! Kjenner jeg har mer håp enn tro på en spire :p

6 DPO: Uvel før frokost. Trøtt hele dagen. Stor matlyst. Murringer i magen da jeg la meg. Sov dårlig natten før. Hormonell.
7 DPO: Ultrasvak strek på testen. Trøtt hele dagen. Ukonsentrert (men var nok pga den svake testen). Stor matlyst. Murringer i magen hele dagen, og øm i ryggen. Blank test på ettermiddagen (4 timers urin). Munnsår på innsiden av underleppa. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
8 DPO: Blank test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Munnsår på innsiden av underleppa er større og vondere i dag. Spenning i tenner/kjeve.

Mange lovende symptomer her! Krysser fingrene. Når tenker du å teste igjen?:)

Min rfsu "strimmel" var veeeldig svak i dag.
Så jeg mistet nesten håpet... og tenkte at det var kjemisk eller skyggestrek. Men måtte løpe på do og kaste opp (altfor tidlig for sånt)... så jeg ble betenkelig og kjøpte ny nå i lunsjen... de rfsu fra matbutikkene og strekken var så myye sterkere.. så det er håp for deg også!!! :) jeg tror jeg er 9-10dpo i dag.

Vedlegg

• Snapchat-241862045.jpg
    Snapchat-241862045.jpg
    11,2 KB · Visninger: 89
Last edited:
Mange lovende symptomer her! Krysser fingrene. Når tenker du å teste igjen?:)
Hm.. Ja.. Greia er at jeg "alltid" har lovende symptomer..Som viser seg å være PMS...:bored:
Men håper håper hååååper at det går veien denne gangen:):Heartpink
Vet ikke når jeg skal teste igjen.. Vegrer meg litt.. hehe
Er tom for tester hjemme nå. Venter på tester fra babyplan. :D Du da?

Så jeg mistet nesten håpet... og tenkte at det var kjemisk eller skyggestrek. Men måtte løpe på do og kaste opp (altfor tidlig for sånt)... så jeg ble betenkelig og kjøpte ny nå i lunsjen... de rfsu fra matbutikkene og strekken var så myye sterkere.. så det er håp for deg også!!! :) jeg tror jeg er 9-10dpo i dag.
Du fikk strek !!!!!!!! :D:D
Gratulerer!!!! Kjære vene!!:Heartpink
Så gøy!!!!
:DGlisee fra øre til øre her!!
Hvor lenge ventet du med å tisse?

Den var jo fin, spesielt til at det fremdeles er ganske tidlig! Gratulerer!! Si i fra når du vil settes på gravid :)

Hm.. Ja.. Greia er at jeg "alltid" har lovende symptomer..Som viser seg å være PMS...:bored:
Men håper håper hååååper at det går veien denne gangen:):Heartpink
Vet ikke når jeg skal teste igjen.. Vegrer meg litt.. hehe
Er tom for tester hjemme nå. Venter på tester fra babyplan. :D Du da?

Krysser fingrene for dere! Hvor lenge har dere prøvd?

Denne måneden prøvd jeg til og med lavkarbo diet hehe. Mest fordi det hjelper meg mot kronisk magesmerter.. men gikk på denne dietten da jeg ble gravid sist i april/mai.

Jeg ventet til jeg måtte på do igjen (ref. Ditt spm om hvor lenge jeg ventet med å teste på nytt).

Den var jo fin, spesielt til at det fremdeles er ganske tidlig! Gratulerer!! Si i fra når du vil settes på gravid :)
Tusen takk!

Ja mine sykluser har vært litt rare etter aborten i juni.. så jeg har ikke så god kontroll på datoene ennå. Men husker EL smerter den 12.10 og 13.10.

Flott. Jeg venter til etter ikm. :)

Det der er babystrek! Gratulerer :Heartred

Krysser fingrene for dere! Hvor lenge har dere prøvd?

Denne måneden prøvd jeg til og med lavkarbo diet hehe. Mest fordi det hjelper meg mot kronisk magesmerter.. men gikk på denne dietten da jeg ble gravid sist i april/mai.

Jeg ventet til jeg måtte på do igjen (ref. Ditt spm om hvor lenge jeg ventet med å teste på nytt).

Takk! :Heartpink
Vi er i vår 11 prøveperiode. Startet å prøve i januar etter jeg tok ut hormonspiralen.
Har to fantastiske barn fra før, men med feil mann.. Så gikk det noen år, og jeg og prinsen fant hverandre (derav nicket "nytt kapittel", og jammen er vi nygift også. Giftet oss nå i september.:Heartpink
Han er verdens snilleste bonuspappa som virkelig SER barna, og har et enormt stort og omsorgsfullt hjerte..
Han har ikke barn fra før.. Så vi håper virkelig på en liten hjerteknuser.
Jeg har en dagbok gående med masse surr og rør (for man blir jo litt tussete i denne prøveperioden) : :hilarious:
https://forum.babyverden.no/threads/kjære-dagbok-kjære-unnfangelse.1985926/

Se det! Det funket jo bra det! :woot:
Hvordan føles det hos deg nå? :angelic::angelic::angelic:

Aha, skjønner. Vurderer å ta med en sånn fra butikken altså.. Men er vel litt nervøs..:nailbiting:

Back
Topp