Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5dpo og fikk plutselige murringer og stikk nederst i magen! Litt sånn oppblåst og kjennes ut som om det skjer noe nedi der sikkert bare ønsketenkning men lov å håpe
5dpo og fikk plutselige murringer og stikk nederst i magen! Litt sånn oppblåst og kjennes ut som om det skjer noe nedi der sikkert bare ønsketenkning men lov å håpe
jeg var sånn i går, eller var det forrige dagen. 6/7 dpo.. men sikkert bare ønsker
Idag er jeg 7 dpo. Endelig går dagene litt fortere! Går å hutrer og fryser og verker i korsryggen og nedover beina. Mest sannsynlig er det influensa eller noe i anmarsj, men dere vet hvordan det er i dpo-land, alt kan jo kanskje tilskrives graviditet?!
Håper alt for oss Spennende tiderjeg var sånn i går, eller var det forrige dagen. 6/7 dpo.. men sikkert bare ønsker
Ja stikk og murringere er sikkert lovende men jeg hadde det helt fra eggløsning til tr forrige pp så nå stoler jeg ikke på følelsen jeg har i dag men et lov å håpe så får vi se! Krysser fingrene for degstikk og murringer er jo veldig lovende ..går å venter og venter på det samme.. er 7 dpo i dag.. men foreløpig ingenting. Burde være noe i dag eller i morgen om noe skjer denne PP’en.
er ikke uvanlig å bli syk i starten av en graviditet heller, for immunforsvaret endrer seg for å ikke støte bort spiren. Krysser fingra!
6 DPO: Uvel før frokost. Trøtt hele dagen. Stor matlyst. Murringer i magen da jeg la meg. Sov dårlig natten før. Hormonell.
7 DPO: Ultrasvak strek på testen. Trøtt hele dagen. Ukonsentrert (men var nok pga den svake testen). Stor matlyst. Murringer i magen hele dagen, og øm i ryggen. Blank test på ettermiddagen (4 timers urin). Munnsår på innsiden av underleppa. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
8 DPO: Blank test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Munnsår på innsiden av underleppa er større og vondere i dag. Spenning i tenner/kjeve.
Vil så gjerne...
6 DPO: Uvel før frokost. Trøtt hele dagen. Stor matlyst. Murringer i magen da jeg la meg. Sov dårlig natten før. Hormonell.
7 DPO: Ultrasvak strek på testen. Trøtt hele dagen. Ukonsentrert (men var nok pga den svake testen). Stor matlyst. Murringer i magen hele dagen, og øm i ryggen. Blank test på ettermiddagen (4 timers urin). Munnsår på innsiden av underleppa. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
8 DPO: Blank test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Munnsår på innsiden av underleppa er større og vondere i dag. Spenning i tenner/kjeve.
Vil så gjerne...
Hm.. Ja.. Greia er at jeg "alltid" har lovende symptomer..Som viser seg å være PMS...Mange lovende symptomer her! Krysser fingrene. Når tenker du å teste igjen?
Du fikk strek !!!!!!!!Min rfsu "strimmel" var veeeldig svak i dag.
Så jeg mistet nesten håpet... og tenkte at det var kjemisk eller skyggestrek. Men måtte løpe på do og kaste opp (altfor tidlig for sånt)... så jeg ble betenkelig og kjøpte ny nå i lunsjen... de rfsu fra matbutikkene og strekken var så myye sterkere.. så det er håp for deg også!!! jeg tror jeg er 9-10dpo i dag.
Den var jo fin, spesielt til at det fremdeles er ganske tidlig! Gratulerer!! Si i fra når du vil settes på gravidMin rfsu "strimmel" var veeeldig svak i dag.
Så jeg mistet nesten håpet... og tenkte at det var kjemisk eller skyggestrek. Men måtte løpe på do og kaste opp (altfor tidlig for sånt)... så jeg ble betenkelig og kjøpte ny nå i lunsjen... de rfsu fra matbutikkene og strekken var så myye sterkere.. så det er håp for deg også!!! jeg tror jeg er 9-10dpo i dag.
Hm.. Ja.. Greia er at jeg "alltid" har lovende symptomer..Som viser seg å være PMS...
Men håper håper hååååper at det går veien denne gangen
Vet ikke når jeg skal teste igjen.. Vegrer meg litt.. hehe
Er tom for tester hjemme nå. Venter på tester fra babyplan. Du da?
Tusen takk!Den var jo fin, spesielt til at det fremdeles er ganske tidlig! Gratulerer!! Si i fra når du vil settes på gravid
Min rfsu "strimmel" var veeeldig svak i dag.
Krysser fingrene for dere! Hvor lenge har dere prøvd?
Denne måneden prøvd jeg til og med lavkarbo diet hehe. Mest fordi det hjelper meg mot kronisk magesmerter.. men gikk på denne dietten da jeg ble gravid sist i april/mai.
Jeg ventet til jeg måtte på do igjen (ref. Ditt spm om hvor lenge jeg ventet med å teste på nytt).