Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Jeg er overraskende avslappet denne pp. Ikke troa, føler ingen trang etter å teste. Ikke symptomer..
oppblåst i dag, men det kan være mange grunner..
Syns jeg ser streker på disse testene jeg! Håper det er babystreker som blir sterkere og sterkere
Her er jeg 6 dpo idag og føler meg uggen. Altfor tidlig for å være gravidrelatert, men tankene spinner jo såklart uansett! Puppene kjennes tung ut, litt småømme, jeg er dårlig i magen og svimmel og småkvalm, men sistenevnte er jeg ofte. Føler meg rett og slett litt rar De siste dagene har jeg hatt verk i korsryggen som går nedover lårene også. Våkner vel opp med influensa imorgen
Skjønner det! Håper virkelig for deg <3Ja det var det... men denne her fikk jeg i juli.. og det ble ingen baby :-/ så jeg er litt skeptisk
I dag var det ikke mye å se! Får være tålmodig litt tilJa - Har du testa i dag, Tottelitt??
Åååh, så spennende!!
Når tenker du at du vil teste?
Hadde egentlig tenkt å vente å se om mensen dukker opp. Men... Ba mannen kjøpe med hjem 5-pakning med tester. Han fant dem ikke i butikken, så det endte med ingen. Sikkert like greit. Faren er jo såklart at jeg vet nøyaktig hylleplass for disse testene, så får vi se om jeg kjøper imorgen eller ei Forrige graviditet testet jeg positivt 9 dpo, så har is i magen litt til uansett.
Jeg klarte ikke å holde meg og testet nå 8dpo med babyplans test, jeg kunne se hvor streken skulle gå, men ikke godt. Er det vanlig? Har en a1 test igjen er det vits å teste i morgen tidlig eller bør jeg vente?
Hvordan er livmortappen deres? Høy eller lav?
Å! Fortsatt tidligBlendahvit
Fortsatt tidlig hvilken sensitivitet er det på testen?Blendahvit
Ja, men forhåpningene ble vel satt av skyggestreken i går. Hvertfall når mannen også så den!Å! Fortsatt tidlig
Ja, der er fortsatt tidlig. Er vanlig test. 25 mlFortsatt tidlig hvilken sensitivitet er det på testen?
Har ikke peiling... Vet ikke hvordan jeg skal sjekke.. heheHvordan er livmortappen deres? Høy eller lav?