IKM uke 44

Så moro at det er testing på gang :) og ekstra moro når man kan se streker!
spent på om tr dukker opp til uka, noe jeg tror. Satser på å vente med testing til lørdag egentlig, men vi får se :)

Syns jeg ser streker på disse testene jeg! Håper det er babystreker som blir sterkere og sterkere :joyful:

Her er jeg 6 dpo idag og føler meg uggen. Altfor tidlig for å være gravidrelatert, men tankene spinner jo såklart uansett! Puppene kjennes tung ut, litt småømme, jeg er dårlig i magen og svimmel og småkvalm, men sistenevnte er jeg ofte. Føler meg rett og slett litt rar :p De siste dagene har jeg hatt verk i korsryggen som går nedover lårene også. Våkner vel opp med influensa imorgen :nailbiting:

Åååh, så spennende!!:D:D:D:D
Når tenker du at du vil teste?

Så gøy med testene! Håper på mange positive tester i denne gruppa. :Heartred

Jeg har tatt det helt rolig denne pp. Har vel egentlig gitt litt opp. Føler ikke at det har klaffet nå heller.

Åååh, så spennende!!:D:D:D:D
Når tenker du at du vil teste?

Hadde egentlig tenkt å vente å se om mensen dukker opp. Men... Ba mannen kjøpe med hjem 5-pakning med tester. Han fant dem ikke i butikken, så det endte med ingen. Sikkert like greit. Faren er jo såklart at jeg vet nøyaktig hylleplass for disse testene, så får vi se om jeg kjøper imorgen eller ei:joyful: Forrige graviditet testet jeg positivt 9 dpo, så har is i magen litt til uansett.

Hadde egentlig tenkt å vente å se om mensen dukker opp. Men... Ba mannen kjøpe med hjem 5-pakning med tester. Han fant dem ikke i butikken, så det endte med ingen. Sikkert like greit. Faren er jo såklart at jeg vet nøyaktig hylleplass for disse testene, så får vi se om jeg kjøper imorgen eller ei:joyful: Forrige graviditet testet jeg positivt 9 dpo, så har is i magen litt til uansett.

Så spennende :D:D
Hihi, om du tar test så oppdatér gjerne:rolleyes:

Jeg klarte ikke å holde meg og testet nå 8dpo med babyplans test, jeg kunne se hvor streken skulle gå, men ikke godt. Er det vanlig? Har en a1 test igjen er det vits å teste i morgen tidlig eller bør jeg vente?

Jeg klarte ikke å holde meg og testet nå 8dpo med babyplans test, jeg kunne se hvor streken skulle gå, men ikke godt. Er det vanlig? Har en a1 test igjen er det vits å teste i morgen tidlig eller bør jeg vente?

Urinen er mest konsentrert slik at det er lettest å måle hcg på morgenen. Så blank i kveld kan fortsatt gi strek i morgen.:)

Hvordan er livmortappen deres? Høy eller lav? :joyful:

Svak svak rosa strek på Onestep test i dag 7-8dpo! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen og at den eventuelle spiren holder seg på plass denne gang ❤️

Trøtt og kvalm, men det kan ha flere grunner. La meg derimot veldig tidlig i går, men ikke uthvilt.
Var kvalm og trøtt forrige pp også - så sikkert psyken kombinert med tidlig opp :p

Blendahvit:(

Vedlegg

• 20191023_065351.jpg
    20191023_065351.jpg
    24,1 KB · Visninger: 61
Fortsatt tidlig :) hvilken sensitivitet er det på testen?
Ja, der er fortsatt tidlig. Er vanlig test. 25 ml:)
Inni meg har jeg et håp om at det kanskje var noe rart med testen i går, og at det er for tidlig til at hcg kan slå ut, og at den slår ut om noen dager:shy:....
Vet ikke.. Er litt turbulens innvendig nå:confused::hilarious:

Back
Topp