IKM uke 44

6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.

Veldig rare smerter nederst i magen. Vonde ledd i fingrene også. Jeg har kjent så mye rart i helgen at jeg måtte ta test i dag. Tror virkelig ikke på at det er mulig å kjenne så mye så tidlig. Helt rolig på at det kanskje ikke er noe. Mye roligere enn alle andre runder.

Legger ved redigert bilde :p

Vedlegg

• E7DE825C-2407-44F6-B3C8-F524BCFA02AF.jpeg
    E7DE825C-2407-44F6-B3C8-F524BCFA02AF.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 100
6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.

Veldig rare smerter nederst i magen. Vonde ledd i fingrene også. Jeg har kjent så mye rart i helgen at jeg måtte ta test i dag. Tror virkelig ikke på at det er mulig å kjenne så mye så tidlig. Helt rolig på at det kanskje ikke er noe. Mye roligere enn alle andre runder.

Kan jo faktisk se noe❤️ Håper den blir sterkere.6dpo er jo veldig tidlig men Gud så spennende:joyful:

Kan jo faktisk se noe❤️ Håper den blir sterkere.6dpo er jo veldig tidlig men Gud så spennende:joyful:
Ja, jøss! Er voldsomt tidlig å skulle ta test. Må jo nesten være litt av en skygge :hilarious:

Får det ikke til å stemme med noen tidligere eggløsning heller da EL kom så tidlig denne måneden. Spennende blir det!

Også med førstemann.

Her skimtes jo noe!

Jeg skal ikke teste før tidligst ikm. Herregud, så lenge til. Om jet skulle ha testet 6 dpo er jo det i overimorgen! :hilarious:

Gah. Enda ikke positiv el test. Egentlig burde jeg være glad, vi fikk ikke tid til noe aksjer igår eller idag, håper imorgen formiddag;)

Drømmerombaby - 37 - pp2 - B1 - EL 20.10 - IKM 03.11.19

Her har det vært stille de siste dagene - i går ble vi mann og kone :Heartred:Heartred:Heartred

Ååååå.. gratulerer..!!! :love017

Vi ble gravide samme pp’en som bryllupet vårt i fjor, håper det er lykkebringende for deg og!

5 dpo i dag... zzz. Dagene går egentlig ganske fort med en liten herremann som brygger på sine første to tenner :wacky:

men, det stopper ikke lysten på en til nå :rolleyes: ..han er jo så friggi’n skjønn..! ...hehe.

Hvordan går det an å være avslappet og ha en "ta-det-som-det-kommer" - holdning i dpo-land!?! :eek: Jeg skulle ikke prøve igjen helt enda. Og jeg skulle ihvertfall ikke stresse... Neida. Her sitter jeg 5 dpo og googler og tenker og venter. Veksler mellom å tenke at jeg sikkert er blitt gravid til å tenke at jeg selvfølgelig ikke er blitt gravid, og at jeg må roe meg kraftig ned for å ikke bli så skuffet om 1,5 uke. How do people do this? :nailbiting: Blir oppgitt av meg selv!

Hvordan går det an å være avslappet og ha en "ta-det-som-det-kommer" - holdning i dpo-land!?! :eek: Jeg skulle ikke prøve igjen helt enda. Og jeg skulle ihvertfall ikke stresse... Neida. Her sitter jeg 5 dpo og googler og tenker og venter. Veksler mellom å tenke at jeg sikkert er blitt gravid til å tenke at jeg selvfølgelig ikke er blitt gravid, og at jeg må roe meg kraftig ned for å ikke bli så skuffet om 1,5 uke. How do people do this? :nailbiting: Blir oppgitt av meg selv!
Sekundet man blir prøver skjer det noe helt merkelig med hjernen. Er en grunn til at det selges tidligtester :hilarious: Fordi noen er villig til å kjøpe! Nei, fy fader så godt man har forum i det minste...

Jeg har et sykt avslappet ytre..... men skinnet bedrar! :hilarious:

Google «symptomer x dpo», og innser at jeg googler det samme flere ganger om dagen. Henger på forum så fort jeg har anledning. Har så vondt i brystvortene, men det er nok hovedsakelig selvpåført. :rolleyes:

Heldigvis har jeg en mann som kontrollerer alle tester. Ellers hadde jeg nok testet et par ganger om dagen dra 2 dpo.... :hilarious:

Hehe! I feel you!

hadde mer tid til grubling og googling i fjor, ble myye av det :hilarious: .. nå er jeg så trøtt fra før, så vil trolig ikke merke gravid-koma som tidligere om jeg skulle være så heldig å bli gravid.

kommer til å teste snart likevel..:D har jo drøssevis av de, de er jo for å brukes :wacky:

Også med førstemann.

Aj! Dette er spennende! Hva er det du føler? Jeg er også ca 6dpo. Kjenner litt kiling/stikking/svak kløe langt nede i magen. men jeg har kjent så mye forskjellig og blitt skuffet at jeg tør nesten ikke tro på noen symptomer, men kan jo håpe:)

Aj! Dette er spennende! Hva er det du føler? Jeg er også ca 6dpo. Kjenner litt kiling/stikking/svak kløe langt nede i magen. men jeg har kjent så mye forskjellig og blitt skuffet at jeg tør nesten ikke tro på noen symptomer, men kan jo håpe:)
Ikke helt lett å forklare, men litt vonde tak nederst i magen og på sidene der. Stikking kjenner jeg godt flere ganger om dagen. Er rett og slett litt stramt og rart.

Kan like gjerne være en lang oppladning til heftig IKM. Blir litt vel tidlig at en liten prikk skal skape så mye oppstyr :eek:

Også med førstemann.

Oh my, oh my!!! :rolleyes:
Ser jo streken!!

Ta ny i morgen tidlig da! :D:D:D

Lurer litt på om jeg skal våge meg på en test i morgen selv.. 7 dpo i morgen. Tenkte igrunn det var for tidlig, med streken din gir jo håp!:Heartpink

Back
Topp