Men forrige pp merka jeg liksom masse uten at det var noe:/ nå ingen ting nada6 dpo her så trenger absolutt ikke å kjenne noe som helst enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men forrige pp merka jeg liksom masse uten at det var noe:/ nå ingen ting nada6 dpo her så trenger absolutt ikke å kjenne noe som helst enda
Men forrige pp merka jeg liksom masse uten at det var noe:/ nå ingen ting nada
Kan jo faktisk se noe Håper den blir sterkere.6dpo er jo veldig tidlig men Gud så spennende6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.
Veldig rare smerter nederst i magen. Vonde ledd i fingrene også. Jeg har kjent så mye rart i helgen at jeg måtte ta test i dag. Tror virkelig ikke på at det er mulig å kjenne så mye så tidlig. Helt rolig på at det kanskje ikke er noe. Mye roligere enn alle andre runder.
Legger ved redigert bilde
Ja, jøss! Er voldsomt tidlig å skulle ta test. Må jo nesten være litt av en skyggeKan jo faktisk se noe Håper den blir sterkere.6dpo er jo veldig tidlig men Gud så spennende
Her skimtes jo noe!6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.
Veldig rare smerter nederst i magen. Vonde ledd i fingrene også. Jeg har kjent så mye rart i helgen at jeg måtte ta test i dag. Tror virkelig ikke på at det er mulig å kjenne så mye så tidlig. Helt rolig på at det kanskje ikke er noe. Mye roligere enn alle andre runder.
Hahaha! Er ikke veldig stolt av meg selv, men hvorfor ikke. Er det tilbud på tester, så er det tilbudHer skimtes jo noe!
Jeg skal ikke teste før tidligst ikm. Herregud, så lenge til. Om jet skulle ha testet 6 dpo er jo det i overimorgen!
Tilbud er digg! Jeg husker ikke lenger hvor mange tester jeg har. Mannen er testesjef her i huset.Hahaha! Er ikke veldig stolt av meg selv, men hvorfor ikke. Er det tilbud på tester, så er det tilbud
Hadde planer om samme ordning her, men så kom trangen etter en rar magefølelse. Måtte tilstå til sjefen Moro at han faktisk så noe da.Tilbud er digg! Jeg husker ikke lenger hvor mange tester jeg har. Mannen er testesjef her i huset.
Her har det vært stille de siste dagene - i går ble vi mann og kone
Sekundet man blir prøver skjer det noe helt merkelig med hjernen. Er en grunn til at det selges tidligtester Fordi noen er villig til å kjøpe! Nei, fy fader så godt man har forum i det minste...Hvordan går det an å være avslappet og ha en "ta-det-som-det-kommer" - holdning i dpo-land!?! Jeg skulle ikke prøve igjen helt enda. Og jeg skulle ihvertfall ikke stresse... Neida. Her sitter jeg 5 dpo og googler og tenker og venter. Veksler mellom å tenke at jeg sikkert er blitt gravid til å tenke at jeg selvfølgelig ikke er blitt gravid, og at jeg må roe meg kraftig ned for å ikke bli så skuffet om 1,5 uke. How do people do this? Blir oppgitt av meg selv!
Jeg har et sykt avslappet ytre..... men skinnet bedrar!Hvordan går det an å være avslappet og ha en "ta-det-som-det-kommer" - holdning i dpo-land!?! Jeg skulle ikke prøve igjen helt enda. Og jeg skulle ihvertfall ikke stresse... Neida. Her sitter jeg 5 dpo og googler og tenker og venter. Veksler mellom å tenke at jeg sikkert er blitt gravid til å tenke at jeg selvfølgelig ikke er blitt gravid, og at jeg må roe meg kraftig ned for å ikke bli så skuffet om 1,5 uke. How do people do this? Blir oppgitt av meg selv!
Hvordan går det an å være avslappet og ha en "ta-det-som-det-kommer" - holdning i dpo-land!?! Jeg skulle ikke prøve igjen helt enda. Og jeg skulle ihvertfall ikke stresse... Neida. Her sitter jeg 5 dpo og googler og tenker og venter. Veksler mellom å tenke at jeg sikkert er blitt gravid til å tenke at jeg selvfølgelig ikke er blitt gravid, og at jeg må roe meg kraftig ned for å ikke bli så skuffet om 1,5 uke. How do people do this? Blir oppgitt av meg selv!
Aj! Dette er spennende! Hva er det du føler? Jeg er også ca 6dpo. Kjenner litt kiling/stikking/svak kløe langt nede i magen. men jeg har kjent så mye forskjellig og blitt skuffet at jeg tør nesten ikke tro på noen symptomer, men kan jo håpe6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.
Ikke helt lett å forklare, men litt vonde tak nederst i magen og på sidene der. Stikking kjenner jeg godt flere ganger om dagen. Er rett og slett litt stramt og rart.Aj! Dette er spennende! Hva er det du føler? Jeg er også ca 6dpo. Kjenner litt kiling/stikking/svak kløe langt nede i magen. men jeg har kjent så mye forskjellig og blitt skuffet at jeg tør nesten ikke tro på noen symptomer, men kan jo håpe
6 dpo her. Kan virkelig si at jeg aldri har følt meg så merkelig som nå i hele min prøverkarriere.
Også med førstemann.