Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6DPO idag Duda?
Lucky you! Da kan du snart begynne å teste du, eller har du is i magen til IKM?
Litt usikker faktisk. Er vant med EL-smerter en dag, denne gangen hadde jeg det i 4 dager, litt av og på og varierende styrke. Kan i teorien være alt fra 3 til 6 dpo, men holder en knapp på at EL kom siste dagen med smerter, og at jeg da er 3 dpo. Føles kroppen noe annerledes ut? Har dere noen magefølelse på om det kan ha klaffet?
Den var fin
Tusen takk, da skal jeg sjekke ut den. Og prøve det neste mnd. Denne syklusen gir jeg opp og tenker løpet er kjørt dessverre. Lykke til til deg og dere andreAnanaskjerne i 5 dager fra 1 dpo. Det inneholder bromelain (eller noe i den dur), som skal fungere bra. Denne tråden er veldig fin: https://forum.babyverden.no/threads/hvor-man-kjøper-tester-babyklister-etc-til-prøvingen.1985721/
Er 2 dpo, og syns det jobbes fælt nedentil. Men det er vel nesten ikke mulig å Merke noe allerede nå?
El-testene ble negative på torsdag, så el var nok da. Finner vel ut om et par ukers tid hva det er.Om EL har vært tidligere enn beregna, så. Men kikk litt lengre opp i tråden her, jeg la ut en oversikt over celledeling og ca tid som det tar fra befruktning til implantasjon i livmorveggen
Om det er to dager etter EL, har ikke celleklumpen kommet så langt ennå
5 dpo i dagHvor ligger folket i dpo-land?