IKM uke 44

Litt usikker faktisk. Er vant med EL-smerter en dag, denne gangen hadde jeg det i 4 dager, litt av og på og varierende styrke. Kan i teorien være alt fra 3 til 6 dpo, men holder en knapp på at EL kom siste dagen med smerter, og at jeg da er 3 dpo. Føles kroppen noe annerledes ut? Har dere noen magefølelse på om det kan ha klaffet? :)
 
3 DPO. Kikker stadig på denne..

EF5DC80E-F9E2-4302-A6A8-6DC59BB8A4F4.jpeg
 
Litt usikker faktisk. Er vant med EL-smerter en dag, denne gangen hadde jeg det i 4 dager, litt av og på og varierende styrke. Kan i teorien være alt fra 3 til 6 dpo, men holder en knapp på at EL kom siste dagen med smerter, og at jeg da er 3 dpo. Føles kroppen noe annerledes ut? Har dere noen magefølelse på om det kan ha klaffet? :)

Hadde også gått utifra den siste, da blir man heller positivt overrasket om testen er tidlig positiv:shy:
Har litt murringer og litt kvalme som kommer og går + litt trøtthet, men kan være tr og, selvom jeg gjerne ligger i fosterstilling mellom EL og tr:hilarious:
 
Er 2 dpo, og syns det jobbes fælt nedentil. Men det er vel nesten ikke mulig å Merke noe allerede nå?
 
Er 2 dpo, og syns det jobbes fælt nedentil. Men det er vel nesten ikke mulig å Merke noe allerede nå?

Om EL har vært tidligere enn beregna, så. Men kikk litt lengre opp i tråden her, jeg la ut en oversikt over celledeling og ca tid som det tar fra befruktning til implantasjon i livmorveggen :)
Om det er to dager etter EL, har ikke celleklumpen kommet så langt ennå
 
Om EL har vært tidligere enn beregna, så. Men kikk litt lengre opp i tråden her, jeg la ut en oversikt over celledeling og ca tid som det tar fra befruktning til implantasjon i livmorveggen :)
Om det er to dager etter EL, har ikke celleklumpen kommet så langt ennå
El-testene ble negative på torsdag, så el var nok da. Finner vel ut om et par ukers tid hva det er. :rolleyes:
 
Jeg gikk på en smell og tok en test som selvfølgelig var blenda:hilarious: aldri fått positiv test 6DPO, egget er jo sikkert ikke festet engang:hilarious:
 
El i dag. 8 dager etter mannen reiste. Blir spennende å se hvor mye «symptomer» jeg får denne pp.
 
5 dpo i dag- venter spent på noen kjennetegn... det blir en lang og spennende uke! Har en fungerende eggleder, så det kan også være at vi uansett hadde null sjangs. Hadde vondt på begge sider ved el, så umulig å vite
 
Her har det vært stille de siste dagene - i går ble vi mann og kone :Heartred:Heartred:Heartred
 
2 dpo i dag:) forrige periode hadde jeg murringer helt til tr dukket opp! Nå merker jeg ingen ting:) kanskje et godt tegn? :hilarious:
 
Haha, for en forvirrende tid. Fikk disse testene i dag, noen som kan si noe om hvor langt unna El er da? Hadde egentlig gitt opp denne syklusen jeg:joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20191020_132518.jpg
    IMG_20191020_132518.jpg
    12,6 KB · Visninger: 40
Back
Topp