Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir du med gjengen videre over i uke 48 kanskje?Hoppa fra uke 45 til denne uka gitt. Tr på plass. Står ikke på denne lista og trenger ikke det heller siden møkk tanta er her
Njæææ... Har ikm søndagen i uke 47 ifølge appen, men spørs hvor lang mensperioden blir. Den er litt ubesluttsom kan man si.Blir du med gjengen videre over i uke 48 kanskje?
Venter på TR. Mulig IKM denne uken. Ble litt surr med EL, men er altså på CD33 i dagJeg er helt ny på forumet.. men er det noen her som fortsatt venter på tr og får negative tester? Helt forvirret her, aldri vært forsinket før. Klenger meg på håpet om at det kanskje kan lyse to streker på testen snart
Venter på TR. Mulig IKM denne uken. Ble litt surr med EL, men er altså på CD33 i dag
Jeg hadde plutselig en pp på 49 dager. Jeg kan omtrent stille klokka etter mensen til vanlig. Var bare kroppen som var vanskelig.Jeg er på CD32 idag.. bruker appen flo til å legge inn alt, og der har de siste syklusene mine vart 28/29 dager siden jeg sluttet på prevansjon.. utrolig frustrerende da testene er kritthvite lei av å vente på et svar
Hvis jeg ser 1 blank test til! Da brenner jeg resten av demJeg er på CD32 idag.. bruker appen flo til å legge inn alt, og der har de siste syklusene mine vart 28/29 dager siden jeg sluttet på prevansjon.. utrolig frustrerende da testene er kritthvite lei av å vente på et svar
Jeg hadde plutselig en pp på 49 dager. Jeg kan omtrent stille klokka etter mensen til vanlig. Var bare kroppen som var vanskelig.
Hvis jeg ser 1 blank test til! Da brenner jeg resten av dem
Svidde av 19 tester mens jeg ventet. Ble helt kokko. Nå er det tilbake på helt etter klokka.æsj.. kan vel sikkert bare innse at det ikke sitter noen spire
Svidde av 19 tester mens jeg ventet. Ble helt kokko. Nå er det tilbake på helt etter klokka.
Håper det blir som med meg. At det er den ene gangen.Du hadde rett, tr kom i går
GratulererJeg er gravid
Positiv digital i dag! Hadde jeg visst at jeg denne gangen også skulle teste positivt veldig sent, hadde jeg bare kjøpt 1 digital test og ventet.
Så mye blenda