Matja
Betatt av forumet
Gratulerer!!Sååå.. Dette skjedde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Sååå.. Dette skjedde
Gratulerer!
Gratulerer !!Sååå.. Dette skjedde
Gratulerer !!Tusen takk Måtte jo svi av en digital nå på morgenen. Hurra! Vis vedlegget 311341
Sist gang jeg ble gravid så varte kun mensen i 2 dager! Da var det kun mensen i ca 2 dager å den gang pleide jeg å blø i 6 dager ca! Vet ikke om det er sammentreff eller ikke men jeg tok gravidittets test før jeg fikk mens og var ikke gravid! Men den kan kanskje variere litt. Da jeg ikke fikk mens den måneden med kun 2 dager var jeg gravid! Men fant det ut når jeg var ca 6 uker på vei Nå blør jeg vanligvis 4 til 5 dagerKan jeg stille et personlig spørsmål..? hehe.. Av ren nysgjerrighet i grunn
Vel, min TR varte kun i 2 dager. Bråstopp i dag! Veldig snedig.
Men har hatt vanlig mengde, og ganske mye i går. Og som sagt, bråstopp i dag.
Forrige mens varte en hel uke..
Etter å ha gått med hormonspiral i 7 år har jeg vel glemt hvordan dette her fungerer..
Tok den ut i januar, og har hatt blødning 4-6 dager.
Si meg, er det sånn for dere også, at det kan variere så mye?
Tusen takk!Gratulerer!!
Gratulerer!!Tusen takk Måtte jo svi av en digital nå på morgenen. Hurra! Vis vedlegget 311341
Tusen takk!!Gratulerer !!
Jeg har hatt 4 dager i mange mange år, men jeg har aldri brukt hormonell prevensjon da jeg reagerte ekstremt på det. Men da jeg var 10-18 kunne den variere fra 3 dager til 14 dager. Antar dette var fordi den ikke hadde stabilisert seg enda.Kan jeg stille et personlig spørsmål..? hehe.. Av ren nysgjerrighet i grunn
Vel, min TR varte kun i 2 dager. Bråstopp i dag! Veldig snedig.
Men har hatt vanlig mengde, og ganske mye i går. Og som sagt, bråstopp i dag.
Forrige mens varte en hel uke..
Etter å ha gått med hormonspiral i 7 år har jeg vel glemt hvordan dette her fungerer..
Tok den ut i januar, og har hatt blødning 4-6 dager.
Si meg, er det sånn for dere også, at det kan variere så mye?
Haha, ånei, jeg kan ikke være gravid. Hadde ordentlig blødning. Ikke sånn litt.Sist gang jeg ble gravid så varte kun mensen i 2 dager! Da var det kun mensen i ca 2 dager å den gang pleide jeg å blø i 6 dager ca! Vet ikke om det er sammentreff eller ikke men jeg tok gravidittets test før jeg fikk mens og var ikke gravid! Men den kan kanskje variere litt. Da jeg ikke fikk mens den måneden med kun 2 dager var jeg gravid! Men fant det ut når jeg var ca 6 uker på vei Nå blør jeg vanligvis 4 til 5 dager
Okay, takk for svarJeg har hatt 4 dager i mange mange år, men jeg har aldri brukt hormonell prevensjon da jeg reagerte ekstremt på det. Men da jeg var 10-18 kunne den variere fra 3 dager til 14 dager. Antar dette var fordi den ikke hadde stabilisert seg enda.
Hadde vel ordentlig blødning som jeg kan huske!! Men ble gravid den syklusen hvor jeg bare hadde 2 dagersen! Så kanskje nå går det?? Hvem vet?!?!Haha, ånei, jeg kan ikke være gravid. Hadde ordentlig blødning. Ikke sånn litt.
For du hadde kanskje liten blødning?
Å kjære vene... Får hjem og ta en test da ...men pokker heller, vil ikke ha forhåpninger!Hadde vel ordentlig blødning som jeg kan huske!! Men ble gravid den syklusen hvor jeg bare hadde 2 dagersen! Så kanskje nå går det?? Hvem vet?!?!