IKM uke 44

Da kom «endelig» TR her og! Fire dager forsinket og i full forvirring! Klar for ny pp! Satser på full klaff neste runde!

Der kom TR, etter det som sannsynligvis har vært en kjemisk graviditet. Gleden var stor, men forbeholden etter to positive tidligtester. med tilsvarende vonde følelser når det ikke gikk veien:( Så får vi vente og se når vi får stimulere til neste eggløsning, om vi rekker det i år eller om syklusen vil ødelegge det denne gangen også:sorry: lang syklus og reisejobb på mannen er utfordrende. Nå er vi på god vei inn i andre året som prøvere, kan det ikke gå snart for oss også?:arghh::shy:

Tusen takk:happy: Måtte jo svi av en digital nå på morgenen. Hurra!
20191101_064550.jpg

Kan jeg stille et personlig spørsmål..? hehe.. Av ren nysgjerrighet i grunn:rolleyes:

Vel, min TR varte kun i 2 dager. Bråstopp i dag! Veldig snedig.
Men har hatt vanlig mengde, og ganske mye i går. Og som sagt, bråstopp i dag.
Forrige mens varte en hel uke..

Etter å ha gått med hormonspiral i 7 år har jeg vel glemt hvordan dette her fungerer..
Tok den ut i januar, og har hatt blødning 4-6 dager.

Si meg, er det sånn for dere også, at det kan variere så mye? :confused:

Kan jeg stille et personlig spørsmål..? hehe.. Av ren nysgjerrighet i grunn:rolleyes:

Etter å ha gått med hormonspiral i 7 år har jeg vel glemt hvordan dette her fungerer..

Sist gang jeg ble gravid så varte kun mensen i 2 dager! Da var det kun mensen i ca 2 dager å den gang pleide jeg å blø i 6 dager ca! :joyful: Vet ikke om det er sammentreff eller ikke men jeg tok gravidittets test før jeg fikk mens og var ikke gravid! Men den kan kanskje variere litt. Da jeg ikke fikk mens den måneden med kun 2 dager var jeg gravid! Men fant det ut når jeg var ca 6 uker på vei;) Nå blør jeg vanligvis 4 til 5 dager:p

Jeg har hatt 4 dager i mange mange år, men jeg har aldri brukt hormonell prevensjon da jeg reagerte ekstremt på det. Men da jeg var 10-18 kunne den variere fra 3 dager til 14 dager. Antar dette var fordi den ikke hadde stabilisert seg enda.

Sist gang jeg ble gravid så varte kun mensen i 2 dager! Da var det kun mensen i ca 2 dager å den gang pleide jeg å blø i 6 dager ca! :joyful: Vet ikke om det er sammentreff eller ikke men jeg tok gravidittets test før jeg fikk mens og var ikke gravid! Men den kan kanskje variere litt. Da jeg ikke fikk mens den måneden med kun 2 dager var jeg gravid! Men fant det ut når jeg var ca 6 uker på vei;) Nå blør jeg vanligvis 4 til 5 dager:p
Haha, ånei, jeg kan ikke være gravid. Hadde ordentlig blødning. Ikke sånn litt.
For du hadde kanskje liten blødning?:rolleyes:

Jeg har hatt 4 dager i mange mange år, men jeg har aldri brukt hormonell prevensjon da jeg reagerte ekstremt på det. Men da jeg var 10-18 kunne den variere fra 3 dager til 14 dager. Antar dette var fordi den ikke hadde stabilisert seg enda.
Okay, takk for svar :):)

Uæææ!
12 dpo og tok en test på monitoren og den viste «ikke gravid». Den har en følsomhet på 50.
Har fremdeles den samme forbanna murringen mellom korsrygg og hofter som startet 5dpo.
Grått veldig mye idag, og jeg som ikke skulle teste før IKM på søndag...
Veldig lyst til å kjøpe en tidligtest nå og drikke bort sorgene i helgen hvis den er negativ...

Her kom TR idag :) Gratulerer nok en gang til alle som ble gravide, og bedre lykke neste gang for oss andre :)

Haha, ånei, jeg kan ikke være gravid. Hadde ordentlig blødning. Ikke sånn litt.
For du hadde kanskje liten blødning?:rolleyes:
Hadde vel ordentlig blødning som jeg kan huske!! :D Men ble gravid den syklusen hvor jeg bare hadde 2 dagersen! Så kanskje nå går det?? Hvem vet?!?!:p

Back
Topp