IKM uke 44

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg trodde tr kom, men det spottet bare litt et par dager. Nå i dag har jeg to streker på gravitest - midt på dagen, ikke morgenurin. Ikke sånn supersterk, men ser godt at den er der. Hva i alle dager, eggløsninga må jo ha vært supertreg - vi hadde samleie for over TO uker siden. Og nå har jeg jo bestilt masse eggløsningstester og graviditetstester. Og tatt influensavaksine (jeg var jo ikke gravid):bored: De spurte til og med om jeg var gravid i første trimester, for da vil man unngå vaksiner som ikke er veldig nødvendige.

Jeg må ta en kontrolltest, kanskje det er noe galt med den jeg har? Går det an?
Hvis dere hadde samleie for to uker siden så kan jo det stemme med eggløsning og positiv test nå :) kanskje den spottingen du hadde var festeblødning ;) Så spennende med positiv test! Har du noe symptomer? xsmile9

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg trodde tr kom, men det spottet bare litt et par dager. Nå i dag har jeg to streker på gravitest - midt på dagen, ikke morgenurin. Ikke sånn supersterk, men ser godt at den er der. Hva i alle dager, eggløsninga må jo ha vært supertreg - vi hadde samleie for over TO uker siden. Og nå har jeg jo bestilt masse eggløsningstester og graviditetstester. Og tatt influensavaksine (jeg var jo ikke gravid):bored: De spurte til og med om jeg var gravid i første trimester, for da vil man unngå vaksiner som ikke er veldig nødvendige.

du ser gravid ut :D

Oioi..så gøy..!! Dobbeltsjekke med cb digital?:woot:

Cb er enig. Så da er jeg vel gravid da. Har ikke digitale her nå, de er på vei i posten sammen med en drøss eggløsningstester og graviditetstester. Hehe, typisl
Kjekt med digitale for å se fremgang da. Får vel bare krysse fingrene for at det med vaksinen ikke påvirker, og at det går bra:happy:

Vis vedlegget 311297
Gratulerer..!! :woot::woot:

Dagens test:hilarious: blir ikke klokere på dissa testene men er en tydelig rosa strek der:p men jeg skjønner ikke hvorfor de er så sabla svake! Ikm lørdag

Vedlegg

• F143453A-6D84-4D60-8E70-43B42123CB8F.jpeg
    F143453A-6D84-4D60-8E70-43B42123CB8F.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 94

Den så veldig positiv ut! Gratulerer! For en hyggelig overraskelse når du trodde at tr hadde vært her! :joyful:

Jeg begynte så smått med blodflekker på papiret igår kveld, og det har fortsatt idag. Ingenting som ligner en ordentlig mens i det hele tatt. Kommer nada på truseinnlegg, og heller ikke når jeg tørker meg. Jeg må liksom, unnskyld detaljene, "grafse" for å se at jeg spotter. Håper jeg ikke er den eneste som tar en liiiitt for grundig sjekk med papiret i dpo-land :p Ifølge mine egne beregninger skulle jeg hatt mensen igår, tenkte jeg kunne strekke det til idag, men den har ikke ankommet enda. Regner dog med at det snart tar seg opp, men håååper jo selvfølgelig at det ikke gjør det.

Spennende! Krysser alt for sterkere tester snart :joyful:
Har lest litt på nettet om de one sted testene fra eBay og de blir vist ikke sterkere ved sånn20dpo :hilarious: de viser sykt svake streker:p men er de positive så er de positive så får vente å se om tr dukker opp i helgen:D:joyful:

Cb er enig. Så da er jeg vel gravid da. Har ikke digitale her nå, de er på vei i posten sammen med en drøss eggløsningstester og graviditetstester. Hehe, typisl
Kjekt med digitale for å se fremgang da. Får vel bare krysse fingrene for at det med vaksinen ikke påvirker, og at det går bra:happy:

Vis vedlegget 311297
Vil du settes på gravid? :Heartpink

Sååå.. Dette skjedde

Vedlegg

• IMG_20191031_203004_BURST001_COVER.jpg
    IMG_20191031_203004_BURST001_COVER.jpg
    19,1 KB · Visninger: 95
Back
Topp