Matja
Betatt av forumet
Gratulerer2 dager til ikm og tror jeg tør å si at jeg kan settes på gravid nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer2 dager til ikm og tror jeg tør å si at jeg kan settes på gravid nå
Hm.. Ikke tatt test?CD33. Fortsatt ingen mens!! Hadde positiv EL test 13 okt
Joda, senest i går. NegativHm.. Ikke tatt test?
Skulle på apoteket å kjøpe cb early men de sa at denne er utsolgt fra leverandør og får den ikke inn igjen på en stund! Er det noen av dere som har kjøpt en sånn en de siste dagene? Føler meg så sinnsykt gravid å må få det bekrefta eller avkrefta fikk en rosa strek fra en eBay test i nå! Men jeg stoler ikke på de! For de viser forskjellige alle sammen sikkert en grunn for at de kosta 30 kr for 30 stk legger ved et par bilder! Sikker på at jeg ser noe på de
CD1 er når det er blødning, ikke bare spotting.Spottet såvidt i går, litt mer i dag. Når vet jeg om jeg har CD1? Er det CD1 om det tar seg opp i løpet av dagen?
Jeg vet ikke om jeg tror på det før jeg finner ut helt sikkert! Kan jo ta flere tester som er veldig svake mens noen syns bedre på må ha lupe for å se haha! Så jeg får vente til jeg har kjøpt en ordentlig test for å få sett om det er en liten bolle i ovnen men det var kjekt å vite at de er litt vanskelige å tyde! Som jeg sa sikkert en grunn til at de kosta ingen tinghar aldri fått strek uten at jeg faktisk har vært gravid på disse ebaytestene altså! Men graden av fargestoff kan variere slik at en test kan bli litt positiv mens neste ser negativ ut osv. Så strek er strek gratulerer
2 dager til ikm og tror jeg tør å si at jeg kan settes på gravid nå
Ja, det passer egentlig bra rent timeplanmessig. Selv om mensen godt kan komme når den først er på vei.CD1 er når det er blødning, ikke bare spotting.
Enig med deg om at den bare kan komme når den har begynt. Ikke lure greier med "hei her er jeg, eller jeg ombestemte meg litt..."Ja, det passer egentlig bra rent timeplanmessig. Selv om mensen godt kan komme når den først er på vei.
Når jeg tilter tlf så ser jeg strek på begge!Øverste testen fra i går den nederste fra i dag! Hva tror dere? Ikm til lørdag eller søndag