IKM uke 44

CD33. Fortsatt ingen mens!! Hadde positiv EL test 13 okt :sorry:

Spottet såvidt i går, litt mer i dag. Når vet jeg om jeg har CD1? Er det CD1 om det tar seg opp i løpet av dagen?

Skulle på apoteket å kjøpe cb early men de sa at denne er utsolgt fra leverandør og får den ikke inn igjen på en stund! Er det noen av dere som har kjøpt en sånn en de siste dagene? :p Føler meg så sinnsykt gravid å må få det bekrefta eller avkrefta :banghead: fikk en rosa strek fra en eBay test i nå! Men jeg stoler ikke på de! For de viser forskjellige alle sammen:shifty: sikkert en grunn for at de kosta 30 kr for 30 stk :joyful: legger ved et par bilder! Sikker på at jeg ser noe på de:banghead::p:p

har aldri fått strek uten at jeg faktisk har vært gravid på disse ebaytestene altså! Men graden av fargestoff kan variere slik at en test kan bli litt positiv mens neste ser negativ ut osv. Så strek er strek :-) gratulerer

Spottet såvidt i går, litt mer i dag. Når vet jeg om jeg har CD1? Er det CD1 om det tar seg opp i løpet av dagen?
CD1 er når det er blødning, ikke bare spotting.

har aldri fått strek uten at jeg faktisk har vært gravid på disse ebaytestene altså! Men graden av fargestoff kan variere slik at en test kan bli litt positiv mens neste ser negativ ut osv. Så strek er strek :) gratulerer
Jeg vet ikke om jeg tror på det før jeg finner ut helt sikkert! :arghh: Kan jo ta flere tester som er veldig svake mens noen syns bedre på:pompus: må ha lupe for å se:hilarious: haha! Så jeg får vente til jeg har kjøpt en ordentlig test for å få sett om det er en liten bolle i ovnen:p men det var kjekt å vite at de er litt vanskelige å tyde! Som jeg sa sikkert en grunn til at de kosta ingen ting :D

Dag to med kvalme, mer og mer ømme/tunge pupper og mensmurringer som har kommet og gått siden sent lørdag kveld. Så masse som kunne antydet en graviditet, og jeg drar kjensel på ting fra forrige svangerskap, men med negativ kveldstest 11 dpo er jeg ikke videre optimistisk. IKM imorgen, og jeg prøver å innstille meg på at den dukker opp, men disse "symptomene" gir meg jo samtidig et lite håp. Hadde jeg ikke testet negativt, hadde jeg mest sannsynlig trodd at jeg faktisk var gravid, sånn som kroppen er nå :p Blir spennende å se imorgen, men jeg prøver å innstille meg på mens og ny pp, slik at skuffelsen ikke blir så stor :)

5 dager til IKM!
9 dpo og dag #4 med murring i korsrygg med stråling ned i hofter og livmor.
Heldigvis ikke i nærheten så vondt idag som 6-8 dpo. Rart PMS-symptom jeg aldri har opplevd før.

Tørr nesten ikke si det, men før TR blir jeg alltid veldig veldig oppblåst og godtesugen rundt 8 dpo, men det har ikke skjedd ennå!
Tidligere når jeg har kjent disse komme skjønner jeg på en måte at det ikke gikk den pp heller...

Litt lyst på å ta en test, pleier jo å teste fra 8 dpo, men vet hvis den er negativ går jeg i kjelleren. Dessuten har jeg bare monitortest med følsomhet på 50. Bedre å være lykkelig uviten enn så lenge...

Ja, det passer egentlig bra rent timeplanmessig. :hilarious:Selv om mensen godt kan komme når den først er på vei.
Enig med deg om at den bare kan komme når den har begynt. Ikke lure greier med "hei her er jeg, eller jeg ombestemte meg litt..." :D
Og noen ganger passer det bedre at den kommer litt senere selv om det er kjedelig å vente.

Blendahvit lloyd tidligtest som jeg fikk tak i på apoteket i dag:banghead: søren klype:shifty: tatt nå på kvelden! Da endte alt i kjelleren:p 11dpo:wtf:

IMG_20191029_210524.jpg
LRM_EXPORT_8164540628440_20191029_211741579.jpeg
LRM_EXPORT_8073575222725_20191029_211610614.jpeg

Kjeeeempesvake tester, men ser en svaaaak strek i virkeligheten. 7 dpo idag!

Øverste testen fra i går den nederste fra i dag! Hva tror dere? Ikm til lørdag eller søndag :hilarious::facepalm:

Vedlegg

• F7773CF4-88C8-45E2-866C-9553D21C6CCD.jpeg
    F7773CF4-88C8-45E2-866C-9553D21C6CCD.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 117
Back
Topp