IKM uke 44

Lite søvn kan ha innvirkning på temperaturen akkurat som alkohol:) hvor mange dpo? Jeg temper ikke så har ikke så mye peil på akkurat det! :p Har du testet eller når har du tenkt? :D

Jeg er 8 dpo :happy: Nei, har tenkt å vente på tr, hvis hun ikke dukker opp på ikm så tester jeg noen dager etterpå :happy:

Fortsatt veldig tidlig:) alt kan skje:) har du testet noe? Isåfall når skal du teste? Jeg også har ikke troa denne pp:hilarious: men prøver å holde roen å slappe av kanskje det går! Man vet aldri så lenge ikke tr dukker opp ❤️

IKM neste søndag og skal for aller første gang ikke teste før.

Merket jeg ble så skuffet forrige PP av 3-4 dager med skyggetyding og så dukker TR opp uansett. Kanskje blir nederlaget på IKM litt bedre når det er så kort til neste EL. Istedenfor negativt test 8dpo og så må jeg vente en uke på neste syklus.

Lever av å lese dere tester da!

IKM neste søndag og skal for aller første gang ikke teste før.

Merket jeg ble så skuffet forrige PP av 3-4 dager med skyggetyding og så dukker TR opp uansett. Kanskje blir nederlaget på IKM litt bedre når det er så kort til neste EL. Istedenfor negativt test 8dpo og så må jeg vente en uke på neste syklus.

Lever av å lese dere tester da!
Stemmer det! Husker fra forrige ikm gruppe at du også fikk streker uten at det var noe:mad: gjorde det samme! Men har fortsatt ikke lært :banghead: om det ikke klaffer nå så skal jeg gjøre det samme neste pp! Kanskje det er alt stresset med testing osv som gjør at det ikke klaffer:shifty: vi får bare vente å se:p

Har vanvittig vondt i hodet i dag, og det eneste som hjelper er Ibux..... som man ikke bør ta. Vurderer å ta sjokolade i skuffen-testen for å sjekke om jeg kan ta den ibuxen, men tror ikke det er en tidligtest. Er 10 dpo. Vil den gi utslag om det er noe, tro?
Hvis du kun er 10 DPO skal det ikke være store overføringer fra ditt blod til baby, så kan ikke se at det skal være farlig å ta Ibux xsmile5

IKM i dag!! Spent hver gang jeg går på do om det er kommet noe rødt i trusa.. Er småkvalm og tidvis vondt i korsryggen, men det er jo typiske menssmerter også.. Krysser fingrene for at TR ikke kommer! Har vært flink denne pp og ikke tatt en eneste test! Tester definitivt i morgen tidlig om TR ikke har dukket opp til da. :notworthy

Hvis du kun er 10 DPO skal det ikke være store overføringer fra ditt blod til baby, så kan ikke se at det skal være farlig å ta Ibux xsmile5
Neida, men man skal vel helst holde seg unna Ibux egentlig, når man prøver og mens man går gravid. Tidligere tok jeg det "når som helst", nå prøver jeg å holde meg til når mensen er her, da trenger jeg det virkelig.

Det murrer og jobbes i mage og korsrygg. Fikk et lite snev av håp tidligere idag, for det pleier jeg ikke å ha før mensen er godt i gang. Tok en test nå ikveld, 11 dpo, blenda :p

13 DPO: Blank test (tidligtest). Litt uvel nå på morgenen/formiddagen. Tett nese da jeg våknet. Trøtt. Drømte om graviditetstest som ble borte så jeg aldri fikk vite svaret, hehe. Våknet tidlig. Fortsatt munnsår og spenning i tenner/kjeve. Forkjølelse følelse i kroppen. Øm i mage og rygg.

Har ikke fått de ømme puppene som jeg pleier å få før mensen.

IKM i morgen eller over imorgen.

Kjenner jo at jeg fortsatt lever i håpet:Heartpink

Vedlegg

• 20191028_094334.jpg
    20191028_094334.jpg
    19,4 KB · Visninger: 76
Har ikke troa lenger:banghead: får bare innstille meg på ikm uke 48:shifty:

Har ikke troa jeg heller :grumpy: ..blæh. Blanke tester er kjipt!

Får håpe mensen kommer nå snart da, har ikke fått tilbake syklus etter fødsel i April. Har bare testet etter EL innimellom, og fant den nå 16-18 Oktober.

Lykke til jenter! :chicken:

Jeg melder meg inn her i tillegg til uke 46, håper det går fint. Fikk positiv EL-test i dag, og skal ta progesteronstøtte, så er usikker på om det påvirket lutealfasen. Vanligvis får jeg mensen rundt 7-10 dager etter EL.

Babydrøm2020 - 28 år - PP6 - B1 - EL 29.10 - IKM 9.11

Kjennes ut som mens på vei. Er veldig glad hvis den kommer i morgen, løser en det logistisk utfordring mtp blodprøvetaking CD 2-3. Og så skal jeg prøve letrozol! Veldig spent på det!

To blendahvite tester på morgenen i dag. IKM i går, enda ikke sett noe til TR. Har egentlig ikke trua i det hele tatt, men det lille håpet er jo der så lenge TR ikke er kommet. Er så slitsom å gå sånn på vent, så nå kan mens egentlig bare komme! :wtf:

Jeg melder meg inn her i tillegg til uke 46, håper det går fint. Fikk positiv EL-test i dag, og skal ta progesteronstøtte, så er usikker på om det påvirket lutealfasen. Vanligvis får jeg mensen rundt 7-10 dager etter EL.

Babydrøm2020 - 28 år - PP6 - B1 - EL 29.10 - IKM 9.11
Da er nok ikke dette riktig gruppe :) vi har ikm denne uken :)

Back
Topp