IKM uke 44

Jeg varierer mellom 25 og 26 dager. Så neste IKM er enten søn.24. eller man.25. nov.
Beste hadde vært om vi kom i samme uke neste gang og:D:D
Ser ut som det blir ikm 24/25 her også :p snakke henge i uke 47 og 48 da :laughing002

Har vanvittig vondt i hodet i dag, og det eneste som hjelper er Ibux..... som man ikke bør ta. Vurderer å ta sjokolade i skuffen-testen for å sjekke om jeg kan ta den ibuxen, men tror ikke det er en tidligtest. Er 10 dpo. Vil den gi utslag om det er noe, tro?

Jeg ser noe på den testen 10 dpo❤️ Kan være skygge eller babystrek:) vi får prøve igjen i morgen:) min var litt skygge på i dag en jeg tok nå etter frokost! Men er 6 dager til ikm så jeg tar det helt med ro:)

Ser du strek på den som ikke er demontert? :) Spennende, håper du får sterkere streker etterhvert! :)

Håper ikke det bare er inbildning, men i dag har jeg blitt enda trøttere. Tung i kroppen. Det murrer, og korsryggen knirker :p
Hadde bekkenløsning med lillemann.

kameraet fanger opp svaak antyding til strek, men det dårlige synet mitt sliter litt :hilarious:

håper, håper, håper...!

Åååå! Bilde, bilde! :joyful: Så spennende da:)

Får håpe vi kommer på samme! Eller bare helgardere oss og ta 24? Hehehe:D
Her har ikke tr tatt seg opp. Nå var det ikke rødt på papiret heller. Kun snev av lyserosa.. men mange timer igjen av dagen.. hvis det ikke kommer skikkelig igang setter jeg nok heller CD1 i morgen, sa blir ikm 25 :p

Den som et demontert :D den nederste:)
Jeg har ikke troa på denne pp heller:banghead: ønsker meg sårt en positiv test og fikk troa i går når jeg så en strek :facepalm: men nå ser jeg ingen ting:p åååå hater dette! Neste pp om ikke det klaffer nå så skal jeg ikke teste etter eggløsning eller noe! Bare slappe av å ta det som det kommer! Kanskje det hjelper ❤️

Endra nick fra prøver1986 til maggie86:p

Noen som i det hele tatt ser noen ting? Ca 8 eller 9 dpo! Men brystene mine er supertunge og verker i hele ryggen:facepalm: murringer i magen:banghead: jeg vet å lete etter symptomer:dead: men jeg måtte bare ta en test selvom jeg har drukket kaffe i dag:p testetøs vet jeg at jeg er :schocked028

Vedlegg

• 8DBFB0C9-FEEA-4BCE-9140-C766570E9E71.jpeg
    8DBFB0C9-FEEA-4BCE-9140-C766570E9E71.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 112
  • 0864F23B-EFFC-400E-817E-406D004A2D35.jpeg
    0864F23B-EFFC-400E-817E-406D004A2D35.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 103
Æsj... 6-7 dpo og masse typiske PMS symptomer. Både vondt i korsryggen, menskramper, trett og dårlig humør. I natt drømte jeg tilogmed at jeg fikk negativ test!

Selv underbevisstheten min tror det ikke gikk i 5pp...

FF har ikke troen denne måneden :hilarious::hilarious:
9934081C-67CD-419B-BB5A-A48D7A3E45DC.jpeg

Men jeg synes at temperaturene mine seg greie ut, eller hva? Temperaturen i dag er gjerne litt misvisende fordi jeg bare hadde sovet en time før jeg målte. Måler alltid kl. 6.00 men var på fest i går så det ble sent i tillegg til at vi stilte klokken og jeg ikke fikk stilt klokken på temperaturmåleren min. Jeg drakk ikke, men lite søvn kan vel også ha innvirkning på temperaturen, kan det ikke?
CF9EE48D-8EC6-48D1-8C58-86B6C894BD4F.jpeg

Æsj... 6-7 dpo og masse typiske PMS symptomer. Både vondt i korsryggen, menskramper, trett og dårlig humør. I natt drømte jeg tilogmed at jeg fikk negativ test!

Selv underbevisstheten min tror det ikke gikk i 5pp...
Fortsatt veldig tidlig:) alt kan skje:) har du testet noe? Isåfall når skal du teste? Jeg også har ikke troa denne pp:hilarious: men prøver å holde roen å slappe av kanskje det går! Man vet aldri så lenge ikke tr dukker opp ❤️

FF har ikke troen denne måneden :hilarious::hilarious:
Vis vedlegget 311001

Men jeg synes at temperaturene mine seg greie ut, eller hva? Temperaturen i dag er gjerne litt misvisende fordi jeg bare hadde sovet en time før jeg målte. Måler alltid kl. 6.00 men var på fest i går så det ble sent i tillegg til at vi stilte klokken og jeg ikke fikk stilt klokken på temperaturmåleren min. Jeg drakk ikke, men lite søvn kan vel også ha innvirkning på temperaturen, kan det ikke?
Vis vedlegget 311002
Lite søvn kan ha innvirkning på temperaturen akkurat som alkohol:) hvor mange dpo? Jeg temper ikke så har ikke så mye peil på akkurat det! :p Har du testet eller når har du tenkt? :D

Back
Topp