IKM uke 44

12 dpo, og kritthvit tidligtest...
Så for min del har jeg gitt opp denne pp'en. Testen burde da ha slått ut nå når den er så sensitiv. Hvertfall i følge en del diagrammer med jeg stigning som jeg har googlet meg frem til .. :(

Er skikkelig glad på deres vegne, dere som har fått positive tester. For en deilig følelse dere sitter med nå!!:wav
Nyt følelsen sammen med kjæresten deres, og så håper jeg for oss andre at det klaffer neste gang:Heartpink
Håpet er ikke over før tr har meldt sin ankomst, men jeg hopper nok over i ny ikm uke jeg også. Hvor lang syklus har du? Kanskje vi følger hverandre i neste også?

Her murrer det i magen og fortsatt rødt på papiret når jeg tørker.. ellers kommer det ikke mer, men jeg kan tok settes på tr ganske snart og dermed gjøre meg klar for uke 48!

12 dpo, og kritthvit tidligtest...
Så for min del har jeg gitt opp denne pp'en. Testen burde da ha slått ut nå når den er så sensitiv. Hvertfall i følge en del diagrammer med jeg stigning som jeg har googlet meg frem til .. :(

Er skikkelig glad på deres vegne, dere som har fått positive tester. For en deilig følelse dere sitter med nå!!:wav
Nyt følelsen sammen med kjæresten deres, og så håper jeg for oss andre at det klaffer neste gang:Heartpink
Jeg kjenner den følelsen der så altfor godt. Men ville bare si at med nr to tok jeg ikke test før 3 dager over ikm og da var den svak! Så ikke gi opp helt enda:Heartpink

Håpet er ikke over før tr har meldt sin ankomst, men jeg hopper nok over i ny ikm uke jeg også. Hvor lang syklus har du? Kanskje vi følger hverandre i neste også?
Jeg varierer mellom 25 og 26 dager. Så neste IKM er enten søn.24. eller man.25. nov.
Beste hadde vært om vi kom i samme uke neste gang og:D:D

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå :woot:

Øverste er normal, så babyplan early også vlear blue med ukesindikator!
Hurra❤️ Gratulerer❤️ Blenda her i dag! 9dpo! Men fortsatt 6 dager til tr! Så kan fortsatt håpe:)

Jeg varierer mellom 25 og 26 dager. Så neste IKM er enten søn.24. eller man.25. nov.
Beste hadde vært om vi kom i samme uke neste gang og:D:D
Med 25 kommer vi i samme gruppe :D så så satser vi på det

Håper ikke det bare er inbildning, men i dag har jeg blitt enda trøttere. Tung i kroppen. Det murrer, og korsryggen knirker :p
Hadde bekkenløsning med lillemann.

kameraet fanger opp svaak antyding til strek, men det dårlige synet mitt sliter litt :hilarious:

håper, håper, håper...!

Jeg er offisielt blitt skikkelig prøver, studerer, analyserer, knipser bilder og demontere tester:p Her ser dere et samlebilde av testene jeg tok igår (øverst) og idag (nederst). Her er de godt tørket da, og jeg vet at de ikke er å regne som gyldige lengre:pPå dagens syntes jeg at jeg kunne se noe innen tidsfristen når jeg la en god porsjon godvilje til. Jeg ser jo strekene her, og i virkeligheten, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er grå eller farget? Jeg tror ikke dette er babystrek, regner med at det blir ny pp på oss, men det er klart at man tenker litt når det blir streker:)

Edit: la til to bilder av dagens test tatt et par minutter etter tidsfristen var gått ut (men syns jeg så de akkurat innenfor fristen). Vet ikke om dere ser de engang, ekstremt svakt, for svakt for 10 dpo tror jeg... Vis vedlegget 310969 Vis vedlegget 310970 Vis vedlegget 310960
Jeg ser noe på den testen 10 dpo❤️ Kan være skygge eller babystrek:) vi får prøve igjen i morgen:) min var litt skygge på i dag en jeg tok nå etter frokost! Men er 6 dager til ikm så jeg tar det helt med ro:)

Back
Topp