Ny babyplan test i dag
Den er rosa i virkeligheten
gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny babyplan test i dag
Håpet er ikke over før tr har meldt sin ankomst, men jeg hopper nok over i ny ikm uke jeg også. Hvor lang syklus har du? Kanskje vi følger hverandre i neste også?12 dpo, og kritthvit tidligtest...
Så for min del har jeg gitt opp denne pp'en. Testen burde da ha slått ut nå når den er så sensitiv. Hvertfall i følge en del diagrammer med jeg stigning som jeg har googlet meg frem til ..
Er skikkelig glad på deres vegne, dere som har fått positive tester. For en deilig følelse dere sitter med nå!!
Nyt følelsen sammen med kjæresten deres, og så håper jeg for oss andre at det klaffer neste gang
Tusen takk! Nei, jeg tror jeg venter til etter ikm. Har aldri funnet det ut så tidlig før, så Føles litt som om det kan tas fra meg når som helstgratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Jeg kjenner den følelsen der så altfor godt. Men ville bare si at med nr to tok jeg ikke test før 3 dager over ikm og da var den svak! Så ikke gi opp helt enda12 dpo, og kritthvit tidligtest...
Så for min del har jeg gitt opp denne pp'en. Testen burde da ha slått ut nå når den er så sensitiv. Hvertfall i følge en del diagrammer med jeg stigning som jeg har googlet meg frem til ..
Er skikkelig glad på deres vegne, dere som har fått positive tester. For en deilig følelse dere sitter med nå!!
Nyt følelsen sammen med kjæresten deres, og så håper jeg for oss andre at det klaffer neste gang
Takk men da tok du kanskje vanlig test på 25? ...Jeg kjenner den følelsen der så altfor godt. Men ville bare si at med nr to tok jeg ikke test før 3 dager over ikm og da var den svak! Så ikke gi opp helt enda
Jeg varierer mellom 25 og 26 dager. Så neste IKM er enten søn.24. eller man.25. nov.Håpet er ikke over før tr har meldt sin ankomst, men jeg hopper nok over i ny ikm uke jeg også. Hvor lang syklus har du? Kanskje vi følger hverandre i neste også?
Ja det gjorde jeg nok. Men jeg tok rfsu tidligtest og vanlig babyplan i går, og RFSU var nesten svakere enn babyplanTakk men da tok du kanskje vanlig test på 25? ...
Okay får klamre meg til håpet bittelitt til.Ja det gjorde jeg nok. Men jeg tok rfsu tidligtest og vanlig babyplan i går, og RFSU var nesten svakere enn babyplan
Hurra Gratulerer Blenda her i dag! 9dpo! Men fortsatt 6 dager til tr! Så kan fortsatt håpeJeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå
Øverste er normal, så babyplan early også vlear blue med ukesindikator!
Med 25 kommer vi i samme gruppe så så satser vi på detJeg varierer mellom 25 og 26 dager. Så neste IKM er enten søn.24. eller man.25. nov.
Beste hadde vært om vi kom i samme uke neste gang og
Takk!Gratulerer!
Takk!Hurra Gratulerer Blenda her i dag! 9dpo! Men fortsatt 6 dager til tr! Så kan fortsatt håpe
Jeg tror faktisk du kan gjøre detskal jeg sette seg på gravid?
TakkIngen tvil her - GRATULERER
Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå
Øverste er normal, så babyplan early også vlear blue med ukesindikator!
Ny babyplan test i dag
Den fra normal er jo helt blank da?Takk!
Jeg ser noe på den testen 10 dpo Kan være skygge eller babystrek vi får prøve igjen i morgen min var litt skygge på i dag en jeg tok nå etter frokost! Men er 6 dager til ikm så jeg tar det helt med roJeg er offisielt blitt skikkelig prøver, studerer, analyserer, knipser bilder og demontere tester Her ser dere et samlebilde av testene jeg tok igår (øverst) og idag (nederst). Her er de godt tørket da, og jeg vet at de ikke er å regne som gyldige lengrePå dagens syntes jeg at jeg kunne se noe innen tidsfristen når jeg la en god porsjon godvilje til. Jeg ser jo strekene her, og i virkeligheten, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er grå eller farget? Jeg tror ikke dette er babystrek, regner med at det blir ny pp på oss, men det er klart at man tenker litt når det blir streker
Edit: la til to bilder av dagens test tatt et par minutter etter tidsfristen var gått ut (men syns jeg så de akkurat innenfor fristen). Vet ikke om dere ser de engang, ekstremt svakt, for svakt for 10 dpo tror jeg... Vis vedlegget 310969 Vis vedlegget 310970 Vis vedlegget 310960