IKM uke 44

935EDC08-1DE6-442E-BA6F-E4EBA8A6CB4E.png E53B4DF2-7422-4379-8601-67A7EFAA7A89.png

Noen som ser noe her? :pompus:

Omg omg omg... jeg som ikke skulle teste ryker på kveldsurin, ca 1 time etter jeg tissa sist... ikke tidligtest. Bare jeg som ser?? Dukka opp etter ca 1,5 min

Vedlegg

• 536B6ABE-324B-4CC8-A3B2-41D62BCFF997.jpeg
    536B6ABE-324B-4CC8-A3B2-41D62BCFF997.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 115
Moro med så mange fine tester! håper det holder til mål :)

Dere får si i fra når dere vil over på gravid :)

Her var det litt rødt på papiret, så temmelig sikker på at det dessverre var en kjemisk denne gangen og at tr melder sin ankomst (noe tidlig) i løpet av natten eller morgendagen.

Tror virkelig noe har klikka i topplokket nå jeg :hilarious: Fant plutselig ut at jeg skulle ta enda en test av et annet merke nå rett før vi krøyp i seng, og den var jo selvfølgelig blenda :facepalm: Dette blir en lang og urolig natt, blir sååå skuffa hvis de strekene fra tidligere i dag bare var kjemisk eller feil på testene :arghh:

Synes jeg skimter noe blått på cb early, men det er mest når jeg nistirrer på den. Lenge. :playful: pleier det kanskje være en liten linje det der skal komme strek på cb? Har ikke prøvd den før. Vis vedlegget 310957

Det er jo helt klart en strek der! Har du operert den ut av plasten og sett på strimmelen inni? :)
Blir det testing hver dag fremover på deg?:happy: .. mvh testoholiker

Tror virkelig noe har klikka i topplokket nå jeg :hilarious: Fant plutselig ut at jeg skulle ta enda en test av et annet merke nå rett før vi krøyp i seng, og den var jo selvfølgelig blenda :facepalm: Dette blir en lang og urolig natt, blir sååå skuffa hvis de strekene fra tidligere i dag bare var kjemisk eller feil på testene :arghh:

Høres helt normal ut, spør du meg! Blir jo full av forhåpninger :gen113
Hvilket merke var det på denne testen du tok nå, som ble blenda? Krysser fingra for sterkere tester!

Husk - kroppen trenger 30-72 timer for å doble hcg-verdien. (Prøver å minne meg sjæl på det og... hehe.. utålmodig much..!!!)

Hvor mange dpo er du? Man kan jo blø litt til og fra under graviditet uten at det i seg selv er farlig, men jeg skjønner at du blir bekymret. Krysser fingrene for at det er en uskyldig brist i slimhinne eller noe og at testene blir sterkere og sterkere:Heartred
Når har du ikm da? Håper det var en uskyldig blødning!

11 dpo i dag. Ikm mandag/tirsdag. Babyplan tidlig tatt i kveld kunne jeg ikke se noe på. Cb early svakere i dag tidlig enn i går kveld.

Høres helt normal ut, spør du meg! Blir jo full av forhåpninger :gen113
Hvilket merke var det på denne testen du tok nå, som ble blenda? Krysser fingra for sterkere tester!

Husk - kroppen trenger 30-72 timer for å doble hcg-verdien. (Prøver å minne meg sjæl på det og... hehe.. utålmodig much..!!!)
De jeg har tatt på dagen har vært babyplan sine og den siste nå var en fra normal. Krysser alt jeg har for at det blir noe i morgen. Blir oppdatering så fort jeg har testet for dette her er vanskelig å holde for seg selv :Heartred

De jeg har tatt på dagen har vært babyplan sine og den siste nå var en fra normal. Krysser alt jeg har for at det blir noe i morgen. Blir oppdatering så fort jeg har testet for dette her er vanskelig å holde for seg selv :Heartred

mener å ha lest at de fra normal gir sent utslag og dårlig farge.
Krysser fingrene for deg ❤️

Jeg er offisielt blitt skikkelig prøver, studerer, analyserer, knipser bilder og demontere tester:p Her ser dere et samlebilde av testene jeg tok igår (øverst) og idag (nederst). Her er de godt tørket da, og jeg vet at de ikke er å regne som gyldige lengre:pPå dagens syntes jeg at jeg kunne se noe innen tidsfristen når jeg la en god porsjon godvilje til. Jeg ser jo strekene her, og i virkeligheten, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er grå eller farget? Jeg tror ikke dette er babystrek, regner med at det blir ny pp på oss, men det er klart at man tenker litt når det blir streker:)

Edit: la til to bilder av dagens test tatt et par minutter etter tidsfristen var gått ut (men syns jeg så de akkurat innenfor fristen). Vet ikke om dere ser de engang, ekstremt svakt, for svakt for 10 dpo tror jeg...
IMG_20191026_230020.jpg
IMG_20191026_082128.jpg
IMG_20191026_155442.jpg

Last edited:

ah, de slår ut seint! Og har dårlig fargestoff. Så da ville jeg ikke vært noe bekymret overhodet:Heartred

Jeg er offisielt blitt skikkelig prøver, studerer, analyserer, knipser bilder og demontere tester:p Her ser dere testen jeg tok igår (øverst) og idag (nederst). Her er de godt tørket da, og jeg vet at de ikke er å regne som gyldige lengre:pPå dagens syntes jeg at jeg kunne se noe innen tidsfristen når jeg la en god porsjon godvilje til. Jeg ser jo strekene her, og i virkeligheten, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er grå eller farget? Jeg tror ikke dette er babystrek, regner med at det blir ny pp på oss, men det er klart at man tenker litt når det blir streker:)
Sist jeg var gravid testet jeg tidlig, da kom ikke streken fram før etter en stund(over det som egentlig er gyldig) tok en i vann for å sammenligne når den tørket, men kom aldri noe strek på den. Tror derfor strek er strek og da er man gravid;)

Sist jeg var gravid testet jeg tidlig, da kom ikke streken fram før etter en stund(over det som egentlig er gyldig) tok en i vann for å sammenligne når den tørket, men kom aldri noe strek på den. Tror derfor strek er strek og da er man gravid;)

Har sett at flere har samme erfaringen, men jeg sammenligner mye med forrige graviditet. Da var det svakt, men helt soleklart positivt 9 dpo. Jeg vet jo at man produserer forskjellig mengde hcg i hvert svangerskap, men jeg er ikke videre optimistisk :rolleyes: Også klarer jeg ikke å se om deg virkelig er farge på dem! Føler meg jo litt rar, men jeg holder en knapp på at det er "prøversyka" fremfor graviditet som forårsaker den følelsen :angelic::p

Back
Topp