Pingu91
Blir kjent med forumet
Jeg syns dere alle skal slippe testetøsene deres løs nå!!!
Skal for første gang ikke teste før IKM neste søndag, så trenger å leve på dere tester i 1 uker til!
Lurt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns dere alle skal slippe testetøsene deres løs nå!!!
Skal for første gang ikke teste før IKM neste søndag, så trenger å leve på dere tester i 1 uker til!
Det er forresten et uhell at en ikke er hos han. Den fulgte med da jeg fylte opp lageret med el-tester. "Her, denne må du ta!" sa jeg til ham, men jammen ligger den ikke på kjøkkenbordet enda. Er som å ha sjokolade i skuffen, ass....Lurt!
Det er forresten et uhell at en ikke er hos han. Den fulgte med da jeg fylte opp lageret med el-tester. "Her, denne må du ta!" sa jeg til ham, men jammen ligger den ikke på kjøkkenbordet enda. Er som å ha sjokolade i skuffen, ass....
Håpe håpe håpe Jeg også må ta en til i kveldTok en tidligtest til nå kl 14.15. Kan fortsatt skimte noe! Må teste i morgentidlig også nå
Sånn så det ut for oss da det klaffet sist. Grønne prikker er aksjer. Hyttetur med bare oss og mamma gav ikke spesielt mye rom for romantikk, men to ganger fikk vi til. Den lange rekka med blå prikker i midten av august er testetøsa som tok av litt....Dere som det har klaffet for, når la dere inn aksjer rundt eggløsning? Hadde vært litt artig å sett på kalenderen deres (om dere har)
Klaffet nok ikke denne gangen. Klaffet i forrige pp, men endte i kjemisk/tidlig SA. Positiv EL test den 26 og 27 juli. Negativ den 27 på kvelden. Hjerte = sex.Dere som det har klaffet for, når la dere inn aksjer rundt eggløsning? Hadde vært litt artig å sett på kalenderen deres (om dere har)
Så på testen jeg tok istad, det var ikke en tidligtest og streken er tydeligere. Herregud, kan vi faktisk være så heldige å få en i 2020?
Mannen er sendt ut for å kjøpe test med indikator som skal tas i morgenÅ Hællemin! Det er klart dere får det! FOR en tydelig strek!!
Mannen er sendt ut for å kjøpe test med indikator som skal tas i morgen
Og du, du tok jo tidlig test i dag til morgenen, og vanlig test nå..? Du må jo hatt et kjempe hopp med hcg i dagSå på testen jeg tok istad, det var ikke en tidligtest og streken er tydeligere. Herregud, kan vi faktisk være så heldige å få en i 2020?
Så på testen jeg tok istad, det var ikke en tidligtest og streken er tydeligere. Herregud, kan vi faktisk være så heldige å få en i 2020?
Det er så spennende og det er så gøy at mannen har begynt å bli like gira som meg til å teste i morgenOg du, du tok jo tidlig test i dag til morgenen, og vanlig test nå..? Du må jo hatt et kjempe hopp med hcg i dag
gratulerer!!
hvordan var streken på testen du tok før denne..? Og hvor mange dpo er du nå?