IKM uke 44

Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp :hilarious: testen er babyplan early.

Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!
Skimter lett :D

Så mange som har fått streker på denne gjengen!:D
Håper det er min tur snart og:Heartpink
Tok test i stad. Helt hvit... Så begynner vel å miste motet i grunn:sorry:
Var ute med jobben i går da. Og ble noen glass for mye... Ble rimelig påseila:facepalm: Kanskje jeg ødela for en eventuell graviditet pga det...??:(
Så ligger her nå da, med en mix av 2 følelser:
Ødela jeg en graviditet?:wideyed:
Og fylleangst etter å ha vært litt for ærlig med sjefen min om div ting.:wideyed:
Så her ligger jeg da..:hilarious:

Var ute med jobben i går da. Og ble noen glass for mye... Ble rimelig påseila:facepalm: Kanskje jeg ødela for en eventuell graviditet pga det...??:(
Og fylleangst etter å ha vært litt for ærlig med sjefen min om div ting.:wideyed:
Sniker :happy: at du ble brisen i går skal ha lite eller ingen betydning så tidlig. Tenk så mange som har levd helt vanlig, med alt det innebærer, og ikke funnet ut at de har vært gravide mye lenger ut i svangerskapet. Selv var jeg på skikkelig fylla dagen før jeg fant ut at jeg var gravid sist. Det gikk helt fint!

Sniker :happy: at du ble brisen i går skal ha lite eller ingen betydning så tidlig. Tenk så mange som har levd helt vanlig, med alt det innebærer, og ikke funnet ut at de har vært gravide mye lenger ut i svangerskapet. Selv var jeg på skikkelig fylla dagen før jeg fant ut at jeg var gravid sist. Det gikk helt fint!
Takk for svar:D god lesning her nå på morgenen:rolleyes: hehe. Satse på at fylleangsten ifht sjefen legger seg og da, og ikke blir værende helt til mandag:hilarious::hilarious:

Ganske sikker på at du ikke har ødelagt noen ting, det er nok i så fall alt for tidlig. Så er jeg usikker på om alkohol demper fertiliteten, eller det blir anbefalt å holde seg unna mer pga utvikling og næring man skal gi til babyen :) Tenk heller på hvor morsomt du hadde det i går :)

Takk for svar:D god lesning her nå på morgenen:rolleyes: hehe. Satse på at fylleangsten ifht sjefen legger seg og da, og ikke blir værende helt til mandag:hilarious::hilarious:
Haha, du kan trøste deg at det sikkert ikke var like ille som da en kollega av mannen fant ut at han skulle diskutere lønnsøkning med sjefen sin drita full, fikk selvfølgelig er nei og slo hull i en vegg (i et splitter nytt jobblokale) :hilarious:

Jeg tror ikke dette blir noe.. kan fremdeles skimte noe, men like vanskelig å få på bilde. Blir ikke sterkere :( tenker kjemisk..

De små spirene deler ikke blodbane med mor før uke 8. Så det skal du ikke tenke på :chicken:
Tenker det er dumt å ikke tillate seg å ha det gøy sånn.. når den først sitter, blir det lenge til neste gang!

Ikke gi opp før tr. Krysser alt for at den blir sterkere nærmere ikm!

Kjøper noen til av cb early, så ser jeg hvor lenge jeg klarer å vente. Har hele tiden hatt best streker på kvelden, så håper å holde meg fra å teste i kveld, så teste i morgen kveld evt. Så ikke før etter ikm som da nærmer seg..

Haha, du kan trøste deg at det sikkert ikke var like ille som da en kollega av mannen fant ut at han skulle diskutere lønnsøkning med sjefen sin drita full, fikk selvfølgelig er nei og slo hull i en vegg (i et splitter nytt jobblokale) :hilarious:
Oisann! Haha du har rett. Det var ikke så ille:hilarious: Prøver å tenke at det var bra at jeg sa ifra. Du skjønner det at jeg har vært litt furten på jobb en tid. Litt tilbaketrukket, for det skjer litt for mye for tiden og så i tillegg denne prøvingen setter meg litt ut.. Så jeg ba faktisk om unnskyldning for at jeg har vært tilbaketrukket og at jeg skal bli flinkere til å prate om ting. Sa også til henne at jeg trenger en leder som er tydelig. Uten at det blir vingling på svarene hun gir. Det må ikke være svarene jeg ønsker, men det må være noe jeg kan forholde meg til. Sa også at jeg ikke helt vet hvor jeg har henne, fordi hun kan plapre litt videre om ting som blir sagt.
Så alt i alt var jeg jo ærlig... men altså. Jeg kunne tatt det i arbeidstiden...Og ikke på ute på den måten:facepalm::facepalm: ååhhh ..
Og la meg skyte inn at jeg i tillegg sa at vi prøver å få barn men at det ikke går som vi vil..
Huff.. den dyne trekker jeg over hodet mitt her nå altså...:hilarious::hilarious::hilarious:

Last edited:
Var på do etter en runde i senga og det som ble tørket var blandet med lyserosa farge.. fortsatt litt i tidligste laget med tr, men vi får se hvordan der utvikler seg..

Dagens tester de også tørket, babyplan sin kan jeg knapt se noe på, mens cb sin ser jeg noe, men svakere enn den i går kveld..

Ikke gi opp helt enda:Heartpink Skulle vi prøvd å ventet til IKM begge to?:Heartpink

Tror jeg skal prøve det.. dritt å bli skuffa når man håper det skal bli sterkere, men heller blir svakere. Og ekstra surt når jeg så det «så godt» på cb sin..
vel, dette er jo ulempen med å teste så tidlig :(

Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp :hilarious: testen er babyplan early.

Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!
Her er det noe❤️

8dpo og jeg lurer på om det er en liten strek her! Testa flere dager nå med disse fra eBay og ikke fått noen skygger! Men i dag! På morgenurin:nailbiting: kan det endelig ha klaffet???? Håper på sterkere i morgen❤️

Vedlegg

• BB15F832-B327-410B-87FB-63A2D91B7D5E.jpeg
    BB15F832-B327-410B-87FB-63A2D91B7D5E.jpeg
    11 KB · Visninger: 86
Back
Topp