IKM uke 44

Legger ved et til i negativ bilde:p

Vedlegg

• 9D566058-D6E3-47C6-9615-D524934C920D.jpeg
    9D566058-D6E3-47C6-9615-D524934C920D.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 52
Nå er testene tørket... men se forskjellen mellom rfsu strimmel og matbutikk-versjonen...
Samme dag.. strimmel tatt med morgenurin og den andre tatt noen timer etter.

Vedlegg

• 20191026_091938.jpg
    20191026_091938.jpg
    8,6 KB · Visninger: 75
Nå er testene tørket... men se forskjellen mellom rfsu strimmel og matbutikk-versjonen...
Ser jo tydelig strek på den som ikke er strimmel :happy: spennende å se om det blir noe etterhvert ❤️

Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp :hilarious: testen er babyplan early.

Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!

Den der er positiv! Gratulerer :)

Ja se der ja. Viser at strimlene ikke er så sensitive.
Du, jeg ble litt nysgjerrig på symptomene du hadde før positiv test jeg?:D

Blenda igår kveld 9 dpo, ikke antydning til skygge engang, kan skimte "noe" på dagens prøve på morgenurin. Den er tynn og ser fargeløs ut, og kan knapt sees, så tror det er skygge på dagens. Så teit at samme test fra samme pakning kan gi både blenda og skygge.

Blenda igår kveld 9 dpo, ikke antydning til skygge engang, kan skimte "noe" på dagens prøve på morgenurin. Den er tynn og ser fargeløs ut, og kan knapt sees, så tror det er skygge på dagens. Så teit at samme test fra samme pakning kan gi både blenda og skygge.
Hm... Ja, skjønner deg godt... Opplever det samme selv:oops:

Hm... Ja, skjønner deg godt... Opplever det samme selv:oops:

Irriterende :p Nå er dagens tørket, og nå så den litt rosa ut... Men nå er den vel ugyldig uansett. På gårsdagens så jeg ingenting, men ser idag at det er kommet en svak svak skygge på den og, men den ser gråere ut. På dagens dukket "noe" opp innen tidsfristen, og det "noe" er blitt mer tydelig og muligens litt mer rosa enn grå. Syns det er litt finurlig, men iom at jeg testet positivt 9 dpo forrige graviditet, så tenker jeg at jeg skal igang med ny pp så snart mensen kommer, for jeg har på følelsen at den dukker opp snart :)Hvis jeg henter frem viljestyrken i meg, klarer jeg kanskje å spare resten av 5-pakningen med tester til neste pp:nailbiting:

Ja se der ja. Viser at strimlene ikke er så sensitive.
Du, jeg ble litt nysgjerrig på symptomene du hadde før positiv test jeg?:D

Ja stor forskjell. Og det var også samme dag jeg fikk "gravid 1-2" på digital.

Tja. Veldig vanskelig å forklare. Jeg merket på sexlysten.. den forsvant helt ca 2 dager etter eggløsningen... og det er veldig unaturlig for meg! Haha.. så ble brystene litt annerledes. :)

Ser jo tydelig strek på den som ikke er strimmel :happy: spennende å se om det blir noe etterhvert ❤️
Takk for det snille deg.
De testene der er noen dager gamle. Tanken var mest å vise forskjellen på fargeskalaen.
Her er utviklingen hittil. :) ikm i dag eller i morgen.
Første testen tok jeg for 5 dager siden.

Vedlegg

• IMG_66091.jpg
    IMG_66091.jpg
    19,6 KB · Visninger: 88
Takk for det snille deg.
De testene der er noen dager gamle. Tanken var mest å vise forskjellen på fargeskalaen.
Her er utviklingen hittil. :) ikm i dag eller i morgen.
Første testen tok jeg for 5 dager siden.
Se her ja❤️ Gratulerer ❤️

Jeg har fått utrolig ømme bryster, men er bare 7 dpo, er ikke det litt rart? Det begynte for 3 dager siden og de blir bare mer og mer ømme! Tenker at det er alt for tidlig å kjenne noe om jeg skulle ha vært gravid. Hva tror dere? Jeg har aldri vært gravid før så har ikke peiling :hilarious:

Det som er ekstra merkelig er at det ene brystet er mye mer ømt enn det andre...

Jeg har fått utrolig ømme bryster, men er bare 7 dpo, er ikke det litt rart? Det begynte for 3 dager siden og de blir bare mer og mer ømme! Tenker at det er alt for tidlig å kjenne noe om jeg skulle ha vært gravid. Hva tror dere? Jeg har aldri vært gravid før så har ikke peiling :hilarious:

Det som er ekstra merkelig er at det ene brystet er mye mer ømt enn det andre...
Samme her, høyre bryst er mer ømt enn den venstre. Eller kanskje jeg bare er sterkere i høyre hånd og klemmer hardere med den? :hilarious:
Har vært ømt siden 5-6 dpo, så vi får se hva det blir til. Har hatt det både før positiv test og før mens. :)

Samme her, høyre bryst er mer ømt enn den venstre. Eller kanskje jeg bare er sterkere i høyre hånd og klemmer hardere med den? :hilarious:
Har vært ømt siden 5-6 dpo, så vi får se hva det blir til. Har hatt det både før positiv test og før mens. :)

Haha, oki :happy: Blir spennende å se da! Hvor mange dpo er du?

Haha, oki :happy: Blir spennende å se da! Hvor mange dpo er du?
Er 9 dpo.

Kjenner testetøsa i meg prøver å rive seg ut av lenkene. Men så lenge jeg ikke går på do med testehensikter klarer jeg meg. «Kan ta det neste gang» sier jeg til meg selv. Hver gang. :hilarious:

Er 9 dpo.

Kjenner testetøsa i meg prøver å rive seg ut av lenkene. Men så lenge jeg ikke går på do med testehensikter klarer jeg meg. «Kan ta det neste gang» sier jeg til meg selv. Hver gang. :hilarious:
Beundrer deg som klarer å la vær å teste :) jeg klarte ikke holde meg:p og nå som jeg kunne skimte ei litta rosa strek så ble jeg jo enda mere gira:banghead: søren klype

Beundrer deg som klarer å la vær å teste :) jeg klarte ikke holde meg:p og nå som jeg kunne skimte ei litta rosa strek så ble jeg jo enda mere gira:banghead: søren klype
Mannen har alle testene mine, bortsett fra én. Det er denne jeg er truende til å plukke med meg ned på badet. De resterende vet jeg ikke hvor er. Planen er å holde meg til neste lørdag, om ikke mens kommer før. :)

Jeg syns dere alle skal slippe testetøsene deres løs nå!!!
Skal for første gang ikke teste før IKM neste søndag, så trenger å leve på dere tester i 1 uker til!

Back
Topp