Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo tydelig strek på den som ikke er strimmel spennende å se om det blir noe etterhvertNå er testene tørket... men se forskjellen mellom rfsu strimmel og matbutikk-versjonen...
Samme dag.. strimmel tatt med morgenurin og den andre tatt noen timer etter.
Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp testen er babyplan early.
Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!
Nå er testene tørket... men se forskjellen mellom rfsu strimmel og matbutikk-versjonen...
Samme dag.. strimmel tatt med morgenurin og den andre tatt noen timer etter.
Hm... Ja, skjønner deg godt... Opplever det samme selvBlenda igår kveld 9 dpo, ikke antydning til skygge engang, kan skimte "noe" på dagens prøve på morgenurin. Den er tynn og ser fargeløs ut, og kan knapt sees, så tror det er skygge på dagens. Så teit at samme test fra samme pakning kan gi både blenda og skygge.
Hm... Ja, skjønner deg godt... Opplever det samme selv
Ja se der ja. Viser at strimlene ikke er så sensitive.
Du, jeg ble litt nysgjerrig på symptomene du hadde før positiv test jeg?
Takk for det snille deg.Ser jo tydelig strek på den som ikke er strimmel spennende å se om det blir noe etterhvert
Se her ja GratulererTakk for det snille deg.
De testene der er noen dager gamle. Tanken var mest å vise forskjellen på fargeskalaen.
Her er utviklingen hittil. ikm i dag eller i morgen.
Første testen tok jeg for 5 dager siden.
Takk for det snille deg.
De testene der er noen dager gamle. Tanken var mest å vise forskjellen på fargeskalaen.
Her er utviklingen hittil. ikm i dag eller i morgen.
Første testen tok jeg for 5 dager siden.
Samme her, høyre bryst er mer ømt enn den venstre. Eller kanskje jeg bare er sterkere i høyre hånd og klemmer hardere med den?Jeg har fått utrolig ømme bryster, men er bare 7 dpo, er ikke det litt rart? Det begynte for 3 dager siden og de blir bare mer og mer ømme! Tenker at det er alt for tidlig å kjenne noe om jeg skulle ha vært gravid. Hva tror dere? Jeg har aldri vært gravid før så har ikke peiling
Det som er ekstra merkelig er at det ene brystet er mye mer ømt enn det andre...
Samme her, høyre bryst er mer ømt enn den venstre. Eller kanskje jeg bare er sterkere i høyre hånd og klemmer hardere med den?
Har vært ømt siden 5-6 dpo, så vi får se hva det blir til. Har hatt det både før positiv test og før mens.
Er 9 dpo.Haha, oki Blir spennende å se da! Hvor mange dpo er du?
Beundrer deg som klarer å la vær å teste jeg klarte ikke holde meg og nå som jeg kunne skimte ei litta rosa strek så ble jeg jo enda mere gira søren klypeEr 9 dpo.
Kjenner testetøsa i meg prøver å rive seg ut av lenkene. Men så lenge jeg ikke går på do med testehensikter klarer jeg meg. «Kan ta det neste gang» sier jeg til meg selv. Hver gang.
Mannen har alle testene mine, bortsett fra én. Det er denne jeg er truende til å plukke med meg ned på badet. De resterende vet jeg ikke hvor er. Planen er å holde meg til neste lørdag, om ikke mens kommer før.Beundrer deg som klarer å la vær å teste jeg klarte ikke holde meg og nå som jeg kunne skimte ei litta rosa strek så ble jeg jo enda mere gira søren klype
Mannen har alle testene mine, bortsett fra én. Det er denne jeg er truende til å plukke med meg ned på badet. De resterende vet jeg ikke hvor er. Planen er å holde meg til neste lørdag, om ikke mens kommer før.