IKM uke 44

Streken på tørr CB-test syns ganske lett i virkeligheten :bag::bag:

bilde..! :woot: Er det cb early..?

cb early ja :) blåere strek i virkeligheten! 8491E395-59FD-424A-834D-44B1F0FA9B6A.jpeg

cb early ja :) blåere strek i virkeligheten! Vis vedlegget 310900

ah.. det ser jo BRA ut..!! Heldige deg! :woot:

får vente med neste test til ut på dagen i morgen tror jeg... Google er min venn:bookworm: .. mener at implantasjonen skjedde for ett døgn siden nå, så- det tar tid for kroppen å produsere HCG nok til utslag.
Prøve å la være å teste før søndag kveld sånn optimalt.. så er det gått 3 døgn... :blackeye: men klarer jeg det daa..:yuck:

9 dpo idag og jeg har gått til innkjøp av en 5-pakning med Makesure sine stavtester. Aldri brukt dette merket før, noen erfaringer? Lurer på å svi av en test ikveld, er veldig mentalt forberedt på negativ, men så hadde det jo vært gøy med to streker da... :p Testet positivt 9 dpo med vesla, på morgenurin da. Den gang forventet jeg heller ingen streker, ble nesten sjokka, for det var jo den pp-en jeg ikke hadde trua :p Jeg skulle liksom vente til IKM. Høhøh.... :angelic:

Det der er vel positiv?! :Heartred

håper jo det, men de er sååå svake i virkeligheten før den tørker. Men cb sin er mye bedre enn babyplan :)
Blir en lik i morgen tidlig!

ah.. det ser jo BRA ut..!! Heldige deg! :woot:

får vente med neste test til ut på dagen i morgen tror jeg... Google er min venn:bookworm: .. mener at implantasjonen skjedde for ett døgn siden nå, så- det tar tid for kroppen å produsere HCG nok til utslag.
Prøve å la være å teste før søndag kveld sånn optimalt.. så er det gått 3 døgn... :blackeye: men klarer jeg det daa..:yuck:
Spennende da! Hadde denne streken kommet med en gang før den tørket hadde jeg nok tenkt positiv, men jubler ikke enda ;) får krysse fingrene for sterkere tester de neste dagene :)

9 dpo idag og jeg har gått til innkjøp av en 5-pakning med Makesure sine stavtester. Aldri brukt dette merket før, noen erfaringer? Lurer på å svi av en test ikveld, er veldig mentalt forberedt på negativ, men så hadde det jo vært gøy med to streker da... :p Testet positivt 9 dpo med vesla, på morgenurin da. Den gang forventet jeg heller ingen streker, ble nesten sjokka, for det var jo den pp-en jeg ikke hadde trua :p Jeg skulle liksom vente til IKM. Høhøh.... :angelic:
Ikke erfaring med de, men kjenner meg igjen i tankegangen :p

Jeg fikk skygger av disse forrige pp! Hadde troa men de testene lurte meg skikkelig :banghead:

Sitter her i kveldingen og kjenner på småkvalmen. Ikke ordentlig kvalm, og milevis fra å kaste opp, men sånn... Uggen? To ganger i ettermiddag/kveld har jeg fått plutselig oppgulp av magesyre, og deeet husker jeg godt fra første trimester med vesla. Så begynner man å tenke da, at dette kanskje betyr noe, helt til man husker på at man bare er 9 dpo og at det sannsynligvis skyldes for stort og hurtig konsum av Nøttekos :p Åh, dpo-land.....

Redigert: røk rett på en test ikveld og den var snøhvit :p

Last edited:
Sitter her i kveldingen og kjenner på småkvalmen. Ikke ordentlig kvalm, og milevis fra å kaste opp, men sånn... Uggen? To ganger i ettermiddag/kveld har jeg fått plutselig oppgulp av magesyre, og deeet husker jeg godt fra første trimester med vesla. Så begynner man å tenke da, at dette kanskje betyr noe, helt til man husker på at man bare er 9 dpo og at det sannsynligvis skyldes for stort og hurtig konsum av Nøttekos :p Åh, dpo-land.....

Redigert: røk rett på en test ikveld og den var snøhvit :p
Godt å se det ikke bare er jeg som ryker på tester lenge før jeg burde :p

Driver å følger med på hvilepulsen. Så ser jeg plutselig mannen gå rundt med klokken min. Ja, ja :p Da gidder jeg ikke stresse med det.

Jeg fikk denne idag 11 dpo. Midt på dagen. Veldig usikker.

Vedlegg

• 1641E9C0-BC7C-44B4-884C-FD5078B5398F.jpeg
    1641E9C0-BC7C-44B4-884C-FD5078B5398F.jpeg
    46,2 KB · Visninger: 90
Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp :hilarious: testen er babyplan early.

Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!

Vedlegg

• 8B924962-2D8D-4FBA-9C8E-44F3C262836F.jpeg
    8B924962-2D8D-4FBA-9C8E-44F3C262836F.jpeg
    51,9 KB · Visninger: 103
  • C640195E-28B1-4CDF-8E2A-14954C1CE0A0.jpeg
    C640195E-28B1-4CDF-8E2A-14954C1CE0A0.jpeg
    51,9 KB · Visninger: 101
Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp :hilarious: testen er babyplan early.

Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!

Oi oi! Ja her kan man jammen se:D!!
Satse på at den blir sterkere og sterkere:Heartpink

Back
Topp