Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jo være positiv
Det må jo være positiv
Streken på tørr CB-test syns ganske lett i virkeligheten
Der skjønner jeg veldig godtjeg håper virkelig - for nå blir jeg skuffa hvis det ikke blir noe :/
cb early ja blåere strek i virkeligheten! Vis vedlegget 310900
cb early ja blåere strek i virkeligheten! Vis vedlegget 310900
Det der er vel positiv?!
Spennende da! Hadde denne streken kommet med en gang før den tørket hadde jeg nok tenkt positiv, men jubler ikke enda får krysse fingrene for sterkere tester de neste dageneah.. det ser jo BRA ut..!! Heldige deg!
får vente med neste test til ut på dagen i morgen tror jeg... Google er min venn .. mener at implantasjonen skjedde for ett døgn siden nå, så- det tar tid for kroppen å produsere HCG nok til utslag.
Prøve å la være å teste før søndag kveld sånn optimalt.. så er det gått 3 døgn... men klarer jeg det daa..
Ikke erfaring med de, men kjenner meg igjen i tankegangen9 dpo idag og jeg har gått til innkjøp av en 5-pakning med Makesure sine stavtester. Aldri brukt dette merket før, noen erfaringer? Lurer på å svi av en test ikveld, er veldig mentalt forberedt på negativ, men så hadde det jo vært gøy med to streker da... Testet positivt 9 dpo med vesla, på morgenurin da. Den gang forventet jeg heller ingen streker, ble nesten sjokka, for det var jo den pp-en jeg ikke hadde trua Jeg skulle liksom vente til IKM. Høhøh....
Så gøøøøy Dette er vel positivcb early ja blåere strek i virkeligheten! Vis vedlegget 310900
Jeg fikk skygger av disse forrige pp! Hadde troa men de testene lurte meg skikkelig9 dpo idag og jeg har gått til innkjøp av en 5-pakning med Makesure sine stavtester. Aldri brukt dette merket før, noen erfaringer? Lurer på å svi av en test ikveld, er veldig mentalt forberedt på negativ, men så hadde det jo vært gøy med to streker da... Testet positivt 9 dpo med vesla, på morgenurin da. Den gang forventet jeg heller ingen streker, ble nesten sjokka, for det var jo den pp-en jeg ikke hadde trua Jeg skulle liksom vente til IKM. Høhøh....
Godt å se det ikke bare er jeg som ryker på tester lenge før jeg burdeSitter her i kveldingen og kjenner på småkvalmen. Ikke ordentlig kvalm, og milevis fra å kaste opp, men sånn... Uggen? To ganger i ettermiddag/kveld har jeg fått plutselig oppgulp av magesyre, og deeet husker jeg godt fra første trimester med vesla. Så begynner man å tenke da, at dette kanskje betyr noe, helt til man husker på at man bare er 9 dpo og at det sannsynligvis skyldes for stort og hurtig konsum av Nøttekos Åh, dpo-land.....
Redigert: røk rett på en test ikveld og den var snøhvit
Herregud, jeg synes virkelig jeg ser noe! Mannen sa til og med at han kunne skimte en strek. Tatt på andre gangs morgenurin fordi jeg glemte testen første gang jeg sto opp testen er babyplan early.
Ser dere noe? Er faktisk litt tydeligere i virkeligheten. Herregud, så redd for å få forhåpninger nå og tr om 3 dager!