Jeg skulle jo ikke testene kveld
med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..
Det her må jo være positiv test, much..!!
Skyggestreker blir ikke så sterke?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle jo ikke testene kveld
med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..
Jeg føler ikke jeg ser den på bildet uten redigering, men så jo noe før jeg tok bilde. Bare synd det var etter testen tørket..Ser Jeg hadde nok sett streken uten redigering også
Det her må jo være positiv test, much..!!
Skyggestreker blir ikke så sterke?!
men så den ikke før testen var tørket.. hadde ganske grei skyggestrek på tørket test (kun en test) forrige pp..
Har murringer og stråling nedover bena og nesten et press helt nederst som minner om kynnere i en graviditet. Dette har kommet og gått litt i går og i dag. Kribler litt og stikker litt -som om noen poker en gang med en spiss blyant innenfra. Dere som har positiv test har dere denne strammingen? Litt som om livmoren strammer seg?
Jeg som ikke kjente noe til hverken symptomer eller testetrang har selvsagt fått litt lyserosa på papiret i dag og er utrolig oppblåst. Håper selvsagt det er noe, men kommer ikke til å teste før evt ikm for får besøk av søstera mi de dagene og om jeg blir gravid vil vi holde det hemmelig så lenge som mulig.
Skimter streker her jegJeg føler ikke jeg ser den på bildet uten redigering, men så jo noe før jeg tok bilde. Bare synd det var etter testen tørket..
Disse bildene er uredigert. Første er testen i dag tidlig, andre bilder er fra i kveld (den som er redigert lengre opp)
Skimter streker her jeg
Jeg føler ikke jeg ser den på bildet uten redigering, men så jo noe før jeg tok bilde. Bare synd det var etter testen tørket..
Disse bildene er uredigert. Første er testen i dag tidlig, andre bilder er fra i kveld (den som er redigert lengre opp)
Det er en strek der. Jeg testet med samme test som deg i dag, og min ble helt blank. Har nistirret så mye på min egen at når jeg da så din og så streken din med en gang, så er da det et godt tegn?Nå har jeg sett meg så blind at jeg ikke ser noe som helst lengre
Noen som vet om et program hvor man kan gjøre om til negativ?
Jeg er 10/11 dpo i dag. Så det kan slå ut på en test i dag. Men er så redd for å bli skuffet...-Det høres ut som gode tegn på graviditet, kroppen begynner å jobbe, så murringer og stikk er helt normalt. Hvor mange dpo er du?
Det er en strek der. Jeg testet med samme test som deg i dag, og min ble helt blank. Har nistirret så mye på min egen at når jeg da så din og så streken din med en gang, så er da det et godt tegn?