IKM uke 44

Jeg skulle jo ikke testene kveld :facepalm:

med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..

Det her må jo være positiv test, much..!! :woot:
Skyggestreker blir ikke sterke?!

Ser :) Jeg hadde nok sett streken uten redigering også :happy:
Jeg føler ikke jeg ser den på bildet uten redigering, men så jo noe før jeg tok bilde. Bare synd det var etter testen tørket..

Disse bildene er uredigert. Første er testen i dag tidlig, andre bilder er fra i kveld (den som er redigert lengre opp)

Vedlegg

• 4891FA2B-2962-4928-BF69-6A1B1AD7AB2A.png
    4891FA2B-2962-4928-BF69-6A1B1AD7AB2A.png
    119 KB · Visninger: 87
  • 4043C55F-6469-4ED0-8A11-328856388223.png
    4043C55F-6469-4ED0-8A11-328856388223.png
    117,2 KB · Visninger: 88
Nå i kveld har jeg fått murringer.. med litt ‘stråling’ i lårene:wideyed:
Lørdag er testedag.. men kommer nok til å teste i morgen og :wacky:

Det her må jo være positiv test, much..!! :woot:
Skyggestreker blir ikke sterke?!

men så den ikke før testen var tørket.. hadde ganske grei skyggestrek på tørket test (kun en test) forrige pp..

men så den ikke før testen var tørket.. hadde ganske grei skyggestrek på tørket test (kun en test) forrige pp..

Hm.. er babyplan kjent for sånt tøyseri..? Synes den redigerte var veldig tydelig. Vet det kan være vanskelig å få frem svak strek på bilder, så ville ikke mistet håpet var jeg deg.

Har murringer og stråling nedover bena og nesten et press helt nederst som minner om kynnere i en graviditet. Dette har kommet og gått litt i går og i dag. Kribler litt og stikker litt -som om noen poker en gang med en spiss blyant innenfra. Dere som har positiv test har dere denne strammingen? Litt som om livmoren strammer seg?

Jeg som ikke kjente noe til hverken symptomer eller testetrang har selvsagt fått litt lyserosa på papiret i dag og er utrolig oppblåst. Håper selvsagt det er noe, men kommer ikke til å teste før evt ikm for får besøk av søstera mi de dagene og om jeg blir gravid vil vi holde det hemmelig så lenge som mulig.

Har murringer og stråling nedover bena og nesten et press helt nederst som minner om kynnere i en graviditet. Dette har kommet og gått litt i går og i dag. Kribler litt og stikker litt -som om noen poker en gang med en spiss blyant innenfra. Dere som har positiv test har dere denne strammingen? Litt som om livmoren strammer seg?

Det høres ut som gode tegn på graviditet, kroppen begynner å jobbe, så murringer og stikk er helt normalt. Hvor mange dpo er du? :)

Jeg som ikke kjente noe til hverken symptomer eller testetrang har selvsagt fått litt lyserosa på papiret i dag og er utrolig oppblåst. Håper selvsagt det er noe, men kommer ikke til å teste før evt ikm for får besøk av søstera mi de dagene og om jeg blir gravid vil vi holde det hemmelig så lenge som mulig.

Der kan være festeblødning da..! Spennende :joyful: krysser fingra!

Nok en test hvor jeg kan skimte ble der streken skal være, men ikke noe sterkere enn før. Nesten umulig å få med på bilder. Så det innenfor tiden

Jeg føler ikke jeg ser den på bildet uten redigering, men så jo noe før jeg tok bilde. Bare synd det var etter testen tørket..

Disse bildene er uredigert. Første er testen i dag tidlig, andre bilder er fra i kveld (den som er redigert lengre opp)
Skimter streker her jeg :)

Skimter streker her jeg :)

men burde den ikke bli sterkere?! 10 dpo i dag, men skimter jo første strek for flere dager siden..
Slenger ut et originalt og et redigert bilde av dagens test etterpå :p

//skulle ikke ta noen tester før i morgen:facepalm::banghead:

Jeg er ekstremt oppblåst, så ille at buksa på jobb er trang (de er store ellers). Så ut som jeg var 17 uker på vei, minst når jeg så meg i speilet.
Av og på med murringer i ryggen. Små tak av magesmerter i sta/ubehag. Og kvalm..

Men alt kan jo være tr også, så umulig å si.. kan sitte i hodet også :p

Nå har jeg sett meg så blind at jeg ikke ser noe som helst lengre :facepalm:
Noen som vet om et program hvor man kan gjøre om til negativ?

Vedlegg

• 01BD3A87-EFBF-44C7-B91F-02E32F2CC6F8.png
    01BD3A87-EFBF-44C7-B91F-02E32F2CC6F8.png
    105,9 KB · Visninger: 88
  • 1BA26A83-0C34-4ACB-B76A-A02FA0285F8D.jpeg
    1BA26A83-0C34-4ACB-B76A-A02FA0285F8D.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 75
10 DPO: Blank test. Litt uvel før frokost. Øm/vondt(!) i ryggen (ubehagelig å sitte rolig), og øm i den ene hofta. Murringer i magen. Luft i magen. Fortsatt munnsår. Våknet opp forkjølet. Usikker på om jeg drømte at jeg hadde magesmerter i natt eller om jeg virkelig hadde det.

Er håpet ute mon tro..? At dette rett og slett er PMS som herjer?o_O

Last edited:

Jeg ser den jeg altså :rolleyes:

Nå har jeg sett meg så blind at jeg ikke ser noe som helst lengre :facepalm:
Noen som vet om et program hvor man kan gjøre om til negativ?
Det er en strek der. Jeg testet med samme test som deg i dag, og min ble helt blank. Har nistirret så mye på min egen at når jeg da så din og så streken din med en gang, så er da det et godt tegn? :D

Det er en strek der. Jeg testet med samme test som deg i dag, og min ble helt blank. Har nistirret så mye på min egen at når jeg da så din og så streken din med en gang, så er da det et godt tegn? :D

Ja, jo,, så du på den redigere eller vanlige? jeg syns den tørkede testen ser negativ ut nå, men samtidig føler jeg at jeg kan skimte noe der streken skal være.. syns bare den burde vært noe sterkere nå...

Noen som har erfaringer med CB tidligtest?

Back
Topp