IKM uke 44

Kjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo
Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom? :hilarious: Skjønner ikke denne stillingen jeg

Jeg er så... Rar? Vært iskald, fryser og følt meg pjusk på formiddagen. På ettermiddag/kveld er jeg varm og fæl. Svimler når jeg beveger meg for brått, puppene kjennes mer spente/større og ømme ut. Hatt perioder idag med kvalme og uvelhet. Jeg håper jeg brygger på en baby, men stygt redd for at det er noe annet i gjære :nailbiting: Imorgen er jeg 8 dpo. Klarer jeg meg gjennom helgen uten å teste? :nailbiting:

Vi går for at du brygger på baby:cool:. Krysser fingrene for det!:Heartred

Jeg kjenner til.
Det ble et par dager med "ser strek" - "ser ikke strek" - "kanskje jeg ser en liten strek allikevel"..

Måtte legge fra meg de tidlig testene for de var altfor forvirrende.

:-/ heier på deg ❤

Hadde du noe sånn som at du så strek en dag, men neste dag var det ingen der?:joyful:

Utrolig hvordan kroppen begynner å tulle når man har er snev av tanker som «det kan ha gått»..
veldig ubehagelig nederst i symfysen, det var det periodevis i går ettermiddag også.. og skikkelig irriterende at symptomene kan være både tr på vei og baby :facepalm::banghead:

Ja.. joiner deg på den følelsen om når kroppen sier det ene og det andre..
Huff... :facepalm:

Fortsetter på listen:

6 DPO: Uvel før frokost. Trøtt hele dagen. Stor matlyst. Murringer i magen da jeg la meg. Sov dårlig natten før. Hormonell.
7 DPO: Ultrasvak strek på testen. Trøtt hele dagen. Ukonsentrert (men var nok pga den svake testen). Stor matlyst. Murringer i magen hele dagen, og øm i ryggen. Blank test på ettermiddagen (4 timers urin). Munnsår på innsiden av underleppa. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
8 DPO: Blank test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Munnsår på innsiden av underleppa er større og vondere. Spenning i tenner/kjeve. Hormonell.
9 DPO: Ikke tatt test. Stor matlyst. Murringer i magen. Øm i ryggen. Øm i hofte, høyre side bak. Fortsatt munnsår.

Knallsterk EL test i dag også :D

Mannen er med på det :hilarious:

Håper på å få g-tester i posten i dag. Får teste litt med det også. Spennende!

Ser dere noe her? Er vel 10 dpo

Vedlegg

• 20191024_132849.jpg
    20191024_132849.jpg
    21,4 KB · Visninger: 91
  • PSX_20191024_132910.jpg
    PSX_20191024_132910.jpg
    22,5 KB · Visninger: 90
Huff ja, tar vel opp mye tankevirksomhet når man får sånne tester som du i hvert fall! Håper testene dine blir sterkere!

skulle bare ønske det var enten eller. Jeg har jo i utgangspunktet ikke troa, og stresser ikke enda heller. Så er ikke verdens undergang å komme igang med pp4 :) men man blir jo spent når man ser håp :p
Jaja.. skal prøve å ikke teste i morgen, så kanskje drøye det til lørdagsmorgen. Håper jeg vet da, for skal egentlig drikke på lørdag..

Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom? :hilarious: Skjønner ikke denne stillingen jeg
Hos meg stakk det noen ganger etter hverandre, kanskje som en spiss negl? :p litt svakere enn når jeg kjente eggløsningen denne mnd.

Sikkert bare skygge :(

Vedlegg

• 0CB204CD-BD52-4E00-98AF-B1477FB362B5.jpeg
    0CB204CD-BD52-4E00-98AF-B1477FB362B5.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 73
  • 7B25B333-52AC-441D-BC08-49C5C583EFED.jpeg
    7B25B333-52AC-441D-BC08-49C5C583EFED.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 78
  • 97C757F1-669D-4E10-AEB2-9C7BE171D567.jpeg
    97C757F1-669D-4E10-AEB2-9C7BE171D567.jpeg
    33,5 KB · Visninger: 81
Back