Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom? Skjønner ikke denne stillingen jegKjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom? Skjønner ikke denne stillingen jegKjente tydelige stikk da jeg ble gravid sist, det varte vel i noen minutter bare, og deretter kom mensmurringer. Ca 8 dpo
Å herremin... jeg besvimer snart! **rørt**
Vår regnbue babe ❤
Huff ja, tar vel opp mye tankevirksomhet når man får sånne tester som du i hvert fall! Håper testene dine blir sterkere!hadde heller ingen følelse, før jeg kjente stikking i går.. er til å bli sprø av alt dette styret egentlig..
Jeg er så... Rar? Vært iskald, fryser og følt meg pjusk på formiddagen. På ettermiddag/kveld er jeg varm og fæl. Svimler når jeg beveger meg for brått, puppene kjennes mer spente/større og ømme ut. Hatt perioder idag med kvalme og uvelhet. Jeg håper jeg brygger på en baby, men stygt redd for at det er noe annet i gjære Imorgen er jeg 8 dpo. Klarer jeg meg gjennom helgen uten å teste?
Jeg kjenner til.
Det ble et par dager med "ser strek" - "ser ikke strek" - "kanskje jeg ser en liten strek allikevel"..
Måtte legge fra meg de tidlig testene for de var altfor forvirrende.
:-/ heier på deg ❤
Utrolig hvordan kroppen begynner å tulle når man har er snev av tanker som «det kan ha gått»..
veldig ubehagelig nederst i symfysen, det var det periodevis i går ettermiddag også.. og skikkelig irriterende at symptomene kan være både tr på vei og baby
Ser noe der jaSer dere noe her? Er vel 10 dpo
Ser dere noe her? Er vel 10 dpo
Ser dere noe her? Er vel 10 dpo
Huff ja, tar vel opp mye tankevirksomhet når man får sånne tester som du i hvert fall! Håper testene dine blir sterkere!
Hos meg stakk det noen ganger etter hverandre, kanskje som en spiss negl? litt svakere enn når jeg kjente eggløsningen denne mnd.Men er det stikk som i at noen står å stikker deg med en negl liksom? Skjønner ikke denne stillingen jeg
Sikkert bare skygge
Jeg skimter noe, og syns den er for synlig til at det er skyggeSikkert bare skygge
Håper det er babystrek altsåJeg skimter noe, og syns den er for synlig til at det er skygge
Jaa, takkkrysser for at det blir sterkere! Jeg kan skimte noe