IKM uke 44

Takk! :Heartpink
Vi er i vår 11 prøveperiode. Startet å prøve i januar etter jeg tok ut hormonspiralen.
Har to fantastiske barn fra før, men med feil mann.. Så gikk det noen år, og jeg og prinsen fant hverandre (derav nicket "nytt kapittel", og jammen er vi nygift også. Giftet oss nå i september.:Heartpink
Han er verdens snilleste bonuspappa som virkelig SER barna, og har et enormt stort og omsorgsfullt hjerte..
Han har ikke barn fra før.. Så vi håper virkelig på en liten hjerteknuser.
Jeg har en dagbok gående med masse surr og rør (for man blir jo litt tussete i denne prøveperioden) : :hilarious:
https://forum.babyverden.no/threads/kjære-dagbok-kjære-unnfangelse.1985926/

Se det! Det funket jo bra det! :woot:
Hvordan føles det hos deg nå? :angelic::angelic::angelic:

Aha, skjønner. Vurderer å ta med en sånn fra butikken altså.. Men er vel litt nervøs..:nailbiting:

Jeg ser den. Greier du å vente et par dager til?

Tja. Det føles rart! Klarer helt ikke å glede meg så veldig ennå. Men har noen sommerfugler i magen

Wow.. det var som å høre meg selv.
Jeg har også 2 fra før.. og er sammen med en som ikke har barn. Han er verdens beste bonus pappa!
Så kjekt når man finner noen som engasjerer seg i livet til ungene. ❤❤

Gratulerer så mye med giftemål ❤❤❤❤

Min rfsu "strimmel" var veeeldig svak i dag.
Så jeg mistet nesten håpet... og tenkte at det var kjemisk eller skyggestrek. Men måtte løpe på do og kaste opp (altfor tidlig for sånt)... så jeg ble betenkelig og kjøpte ny nå i lunsjen... de rfsu fra matbutikkene og strekken var så myye sterkere.. så det er håp for deg også!!! :) jeg tror jeg er 9-10dpo i dag.
Fy søren så moro!!! :D

Å herremin... jeg besvimer snart! **rørt**
Vår regnbue babe ❤

Vedlegg

• 20191023_164853.jpg
    20191023_164853.jpg
    14,1 KB · Visninger: 97
Jeg klarte ikke å dy meg, så måtte ta en test. Fikk litt stikninger nederst i magen, en slags tygde følelse..
tidligtest fra babyplan, og med første øyekast ser jeg ikke noe. Burde legge den bort med ender med å studere den, og syns til slutt at jeg kan se et eller annet der det skal være en strek :facepalm: sikkert bare tull, men så blir man jo smårar:arghh:

Ååååå! Hatt skikkelig stikk i siden i dag og masse utflod. Tok en EL test og den var positiv :banghead:
Hadde positiv 14. Oktober også. Legger ved begge. Nederste er fra i dag...
Jeg vet de kan slå ut ved graviditet, men er i disse dager jeg egentlig skal ha EL i følge app. Så da er det kanskje sant! Kan man få positiv flere ganger i løpet av en syklus? :hungover:

Vedlegg

• 1CCE524E-24B1-4A8A-9F00-194BE55A75BA.jpeg
    1CCE524E-24B1-4A8A-9F00-194BE55A75BA.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 58
  • FA939F14-2886-4BC0-8ED1-6666BDB68E5E.jpeg
    FA939F14-2886-4BC0-8ED1-6666BDB68E5E.jpeg
    55,3 KB · Visninger: 58
Ååååå! Hatt skikkelig stikk i siden i dag og masse utflod. Tok en EL test og den var positiv :banghead:
Hadde positiv 14. Oktober også. Legger ved begge. Nederste er fra i dag...
Jeg vet de kan slå ut ved graviditet, men er i disse dager jeg egentlig skal ha EL i følge app. Så da er det kanskje sant! Kan man få positiv flere ganger i løpet av en syklus? :hungover:
Det kan man få hvis kroppen ikke klarte EL første gangen så vil den prøve igjen. Så kjedelig å rykke tilbake når man var kommet så langt inn i dpo land da.

Flere som kan se noe? Herregud - jeg hadde ikke troa, men klarte ikke å dy meg..

Vedlegg

• 8FE7A72E-A9C3-42E4-A3C1-8E41A05BF468.png
    8FE7A72E-A9C3-42E4-A3C1-8E41A05BF468.png
    155,3 KB · Visninger: 100
6 dpo. Har hatt litt... ubehag? I underlivet i dag. Puppene er litt såre. Flo sier mensen kommer på tirsdag, Clue neste lørdag. Blir spennende å se hvem som vinner. :p jeg opererer etter Clue.

Fin strek! Kanskje den bare må være enda litt sterkere for å synes etter den har tørket?

kanskje.. ikke vet jeg. Er jo uansett tidlig, så får vente å se :)

Back
Topp