Da krysses det som krysses kan for at denne holder seg til juli
gratulerer!!! Hvor mange dpo er du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert bare skygge
Hadde eggløsningssmerter søndag 13 oktober, så eggløsning da enten 13, 14 eller kanskje 15. oktober regner jeg med. Så 9-11 dpo regner jeg medgratulerer!!! Hvor mange dpo er du i dag?
Bare litt murringer og «boblinger». Tenker det er litt tidlig for ordentlige symptomer ennå. Sist gang når det endte i SA var det ingen symptomer før rett før det gikk galt. Da starter plutselig litt kramper. denne gangen vil jeg si det er likt som første graviditeten som nå er et barn på 1,5 årHoi hoi dere som har fått positive tester!!
Kan dere dele symptomene deres??
Sikkert bare skygge
Så glad for at dere tester tidlig, jeg elsker å følge med på deres resultater!
Men denne pp skal jeg ikke teste før etter IKM.
Syns det er så kjedelig å få negativ teste tidlig - da er det liksom så lenge til mensen og ny prøveperiode kan starte.
Hvis jeg klarer å vente til etter IKM er det lettere å akseptere en negativ test siden det ikke er så lenge til eggløsning igjen.
Andre som også føler dette? jeg har tidligere vært en testetøs altså... men dette er 6pp og følelsen av at det faktisk skal gå har forsvunnet litt.
Jeg orker ikke teste før ikm. Hadde en pp der tr kom 19 dager for sent. Testet en til to ganger til dagen i den perioden. Så nå orker jeg ikke. Tar en i trass på ikm.Så glad for at dere tester tidlig, jeg elsker å følge med på deres resultater!
Syns det er så kjedelig å få negativ teste tidlig - da er det liksom så lenge til mensen og ny prøveperiode kan starte.
Hvis jeg klarer å vente til etter IKM er det lettere å akseptere en negativ test siden det ikke er så lenge til eggløsning igjen.
Andre som også føler dette? jeg har tidligere vært en testetøs altså... men dette er 6pp og følelsen av at det faktisk skal gå har forsvunnet litt.
Enig med deg. Sist jeg fikk positiv test gikk jeg helt bananas, og det var egentlig ikke noe ålreit. Akkurat nå er min mentale tilstand sånn at jeg klarer ikke noe mer stress enn å vente på mensen.Så glad for at dere tester tidlig, jeg elsker å følge med på deres resultater!
Ser Jeg hadde nok sett streken uten redigering ogsåJeg skulle jo ikke testene kveld
med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..
Ser denJeg skulle jo ikke testene kveld
med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..