IKM uke 44

:DHoi hoi dere som har fått positive tester!!
Kan dere dele symptomene deres?? :pompus:
Bare litt murringer og «boblinger». Tenker det er litt tidlig for ordentlige symptomer ennå. Sist gang når det endte i SA var det ingen symptomer før rett før det gikk galt. Da starter plutselig litt kramper. denne gangen vil jeg si det er likt som første graviditeten som nå er et barn på 1,5 år :dummy1:

Jeg prøver å holde meg fra å teste i kveld.. er jo egentlig bare bortkastet.. :facepalm::banghead:

Så glad for at dere tester tidlig, jeg elsker å følge med på deres resultater!

Men denne pp skal jeg ikke teste før etter IKM.

Syns det er så kjedelig å få negativ teste tidlig - da er det liksom så lenge til mensen og ny prøveperiode kan starte.

Hvis jeg klarer å vente til etter IKM er det lettere å akseptere en negativ test siden det ikke er så lenge til eggløsning igjen.

Andre som også føler dette? jeg har tidligere vært en testetøs altså... men dette er 6pp og følelsen av at det faktisk skal gå har forsvunnet litt.

Syns det er så kjedelig å få negativ teste tidlig - da er det liksom så lenge til mensen og ny prøveperiode kan starte.

Hvis jeg klarer å vente til etter IKM er det lettere å akseptere en negativ test siden det ikke er så lenge til eggløsning igjen.

Andre som også føler dette? jeg har tidligere vært en testetøs altså... men dette er 6pp og følelsen av at det faktisk skal gå har forsvunnet litt.

Sniker fra 43 - helt enig med deg! Gjorde det samme selv denne gangen og forrige :)

Jeg orker ikke teste før ikm. Hadde en pp der tr kom 19 dager for sent. Testet en til to ganger til dagen i den perioden. Så nå orker jeg ikke. Tar en i trass på ikm.

Jeg har egentlig tenkt å vente for å se om mensen dukker opp, men vet ikke om jeg klarer det. I forrige svangerskap fikk jeg positiv test 9 dpo, og det er jeg imorgen, så begynner smått å kjenne på testetrang:p

Jeg skulle jo ikke testene kveld :facepalm:

med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..

Vedlegg

• 85600E70-5C54-4719-863C-30AE423E5E04.jpeg
    85600E70-5C54-4719-863C-30AE423E5E04.jpeg
    42,8 KB · Visninger: 77

Enig med deg. Sist jeg fikk positiv test gikk jeg helt bananas, og det var egentlig ikke noe ålreit. Akkurat nå er min mentale tilstand sånn at jeg klarer ikke noe mer stress enn å vente på mensen.

Nå har jeg gitt alle testene mine til mannen min også, jeg vet ikke hvor de er. Og det gjør jo at jeg ikke kan teste pinlig ofte, for da ser han jo hvor sprø jeg kan være. :rolleyes:

Denne ppen er jeg litt sånn «jaja». Hvis mensen kommer skal jeg igang med blodprøver og letrozol, så det er jo noe å se fram til, på et vis.

Dobbelpost

Jeg skulle jo ikke testene kveld :facepalm:

med litt redigering ser jeg noe på denne også, dessverre etter at den tørket.. frykter det kun er skugger altså..
Ser :) Jeg hadde nok sett streken uten redigering også :happy:

Back
Topp