IKM uke 44

Ja, jo,, så du på den redigere eller vanlige? jeg syns den tørkede testen ser negativ ut nå, men samtidig føler jeg at jeg kan skimte noe der streken skal være.. syns bare den burde vært noe sterkere nå...

Jeg har sett noe på begge :bored:

Ja. skjønner det. Nå har jeg saumfart nettet, og slik jeg ser det så er det mange som ikke tester positivt før sent. Så vil jo si at det fortsatt er håp for oss?

Åh i dag har jeg skikkelig vondt i ryggen. Har kontorjobb, så har måtte reise meg opp noen ganger og stå. Kanskje hjernen min forverrer det..? For murringene i magen er verre og..
IKM er tirsdag eller onsdag neste uke.. Så enten er det PMS eller så er det baby. Vil så gjerne at det er baby.. :Heartpink

Jeg har sett noe på begge :bored:

Ja. skjønner det. Nå har jeg saumfart nettet, og slik jeg ser det så er det mange som ikke tester positivt før sent. Så vil jo si at det fortsatt er håp for oss?

Åh i dag har jeg skikkelig vondt i ryggen. Har kontorjobb, så har måtte reise meg opp noen ganger og stå. Kanskje hjernen min forverrer det..? For murringene i magen er verre og..
IKM er tirsdag eller onsdag neste uke.. Så enten er det PMS eller så er det baby. Vil så gjerne at det er baby.. :Heartpink

føler mye av det samme. Jeg er oppblåst i dag, og ubehag i magen. Murrigene i ryggen har gitt seg. Småkvalm/uggen, men kan være fordi jeg bør spise også..

Definitivt fortsatt håp, jeg er 10 dpo i dag. Litt usikker på ikm, Flo mener mandag, jeg regner tirsdag. Håper på litt lengre mellom EL og tr enn 12 dager..

føler mye av det samme. Jeg er oppblåst i dag, og ubehag i magen. Murrigene i ryggen har gitt seg. Småkvalm/uggen, men kan være fordi jeg bør spise også..

Definitivt fortsatt håp, jeg er 10 dpo i dag. Litt usikker på ikm, Flo mener mandag, jeg regner tirsdag. Håper på litt lengre mellom EL og tr enn 12 dager..

Vi kan jo ikke gjøre annet enn å vente.. Men veldig hyggelig å ha noen å dele frustrasjonene med da;):)

Vi kan jo ikke gjøre annet enn å vente.. Men veldig hyggelig å ha noen å dele frustrasjonene med da;):)

Ja, det er helt gull :p jeg hadde håpet på et klarere svar i dag, da vi egentlig skal kose oss med vin i kveld til middagen :p

Ja, det er helt gull :p jeg hadde håpet på et klarere svar i dag, da vi egentlig skal kose oss med vin i kveld til middagen :p

Hehe, skjønner deg godt :wacky: Jeg hadde samme følelsen i går da jeg fikk ei venninne over og vi skulle dele en flaske rødvin. Jeg tok 1,5 glass jeg altså. Hun sa til meg: "Hvis du ikke skal kunne kose deg i det hele tatt og dette skal ta over hele livet ditt, så tror jeg det kan ta lenger tid. Slapp av og nyt mens du kan".
Så, valgte å høre på henne.
I morgen er jeg invitert på jentefest.. Og om jeg ikke kan skimte noe som helst i morgen heller, så kan det være at jeg unner meg et glass eller to da også.

Så om du vil, så må du gjerne lytte til venninnen min sitt råd du også :D

Jeg tok en test til morningen i dag! :banghead: Helt blank som forventet da! Men nå kan jeg kjenne at det skjer noe! Syns puppene også kjennes litt «tunge» «såre» men ikke sånn vondt i brystvortene liksom. Er bare 7dpo så forventer jo ikke tr før neste lørdag så er leeeeenge til. Men jeg kjenner meg selv. Å kommer til å ta test i morgen også :hilarious: vin skal jeg også drikke i dag! Selvom bare det er meg og sambo som skal være hjemme men! Jeje! Kose dere mens dere kan :D

CD 26 - 8 dpo.

Såre brystvorter bare, ellers ingen symptomer på noe som helst.

Helg da! I morgen skal vi ha konsert med påfølgende fest. Jeg gidder ikke drikke. Ikke fordi jeg tenker på ev graviditet, men fordi jeg vil kjøre hjem på kvelden. :P Er så lite festlysten at du aner ikke. Menmen. Dagen går da.

Siden 21:00 ish i går kveld har det murret.. og det gjør det fremdeles:nailbiting:
Tok en test i dag tidlig.. syntes jeg kunne ane noe, men da testen tørket var det ikke noe likevel.

kommer vel til å kaste bort en ny test i kveld:bag:

Siden 21:00 ish i går kveld har det murret.. og det gjør det fremdeles:nailbiting:
Tok en test i dag tidlig.. syntes jeg kunne ane noe, men da testen tørket var det ikke noe likevel.

kommer vel til å kaste bort en ny test i kveld:bag:
Som å høre meg ;)

tisset kl 14, klarte ikke å holde meg lengre enn 16.15. idiotisk å ta test da, 10 dpo..
men jeg klarte jo ikke å la være, syns jet skimtet noe svakt på babyplan - så jeg tok en CB Early. Skimter noe der også, men det er jo så svakt! Æsj altså..

Testetøs uten like skjønner jeg :banghead:

856B2FBA-5C9A-428B-AAA9-F66DE52DB9F5.jpeg C19DC5EF-70F5-42C6-8FA5-F5FC3AC2A55C.jpeg CDA697DC-470B-407D-8609-D35D5A797711.jpeg

Back
Topp