NyttKapittel
Forelsket i forumet
Dag 1 for meg i dag.. IKM uke 48 for oss begge to?Nå har tr meldt sin ankomst litt mer enn enn i går, men lurer på om jeg sier CD2 for p komme igang med neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 1 for meg i dag.. IKM uke 48 for oss begge to?Nå har tr meldt sin ankomst litt mer enn enn i går, men lurer på om jeg sier CD2 for p komme igang med neste pp
Hmmm... kanskje det er streksynet mitt som feiler, men kan ikke se noe på hverken av dem...ser du noe mer i virkeligheten?Øverste testen fra i går den nederste fra i dag! Hva tror dere? Ikm til lørdag eller søndag
Streksynet ditt har feila helt er en skygge der! Men er nok bare detHmmm... kanskje det er streksynet mitt som feiler, men kan ikke se noe på hverken av dem...ser du noe mer i virkeligheten?
Jeg har IKM til søndag også, 10 dpo idag, men forsøker å ikke teste frem til IKM. Eller lørdag kanskje... hvis den er negativ vil jeg trenge et stort glass rødvin!
Blææææ
Dag 1 for meg i dag.. IKM uke 48 for oss begge to?
Håper noen vil lage 48-tråd
Dag tre med kvalme og IKM idag. Foreløpig er den ikke dukket opp. Ikke antydning til spotting når jeg tørker meg heller. Begynner jo nesten å lure, men tenker at det er for godt til å være sant at det skal ha klaffet allerede. Forrige syklus kom mensen på dag 15 (det blir da imorgen), men på det jevne kommer den på dag 14 (idag). Pleier jo å spotte litt før den kommer og, men absolutt ingenting. Mensmurringene er kommet og gått siden lørdag kveld, kvalmen dukket opp på mandag og har holdt seg der siden... Tørr ikke å teste, vil liksom leve i håpet i det lengste. Jeg tester på fredag dersom mensen ikke kommer før det.
Så spennende!!!
Jaa, er jo litt spennende, men prøver å "play it cool" for å ikke bli så skuffet hvis mensen dukker opp. Det murrer godt idag og, så neste gang jeg skriver her er den sikkert dukket opp
Jeg krysser fingrene for at mensen holder seg unna!!!
Oi. Aldri gått mer en en dag over tiden! Så jeg har ingen erfaringer håper den dukker opp snart så man bare får begynt ny ppNå skjønner jeg ingenting! IKM var på søndag, men enda ikke dukket opp noe mens.. tatt ca to tester daglig siden mandag, alle blendahvite.. Er jo skikkelig stuck i ingenmannsland her nå. Nå vil jeg bare få mens, slik at vi kan få begynt på ny pp. Har vanligvis fått mens enten på dagen eller dagen før forventet. Noen her med erfaringer med forsinket mens? Helt forvirret her nå
Ikm søndag? Prøve igjen i morgen da jeg skal kjøpe nye tester i dag stoler ikke på dissa fra eBay så får jeg se lykke til videreBlenda tester nå. Blæ