IKM uke 44

2 dpo i dag:) forrige periode hadde jeg murringer helt til tr dukket opp! Nå merker jeg ingen ting:) kanskje et godt tegn? :hilarious:

kjenner meg igjen :p sist kjente jeg på mye rart, hittil har jeg vært i andre tanker pga bryllupet - kjenner ikke noe :p
 
Prøver sånn diskret å ikke tenke så mye på det for å slippe skuffelsen om 1 ukes tid :hilarious: Så her går dagene i å prøve å være opptatt store deler av tiden og rett og slett ikke ha tid til å tenke over saken :hilarious: Heldigvis går det fint siden eksamensperioden nærmer seg:happy:

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test, men tror ikke det betyr så mye siden jeg har drømt om det ganske ofte det siste halvåret. Men hadde vært morsomt å endelig få det til da!:happy:
 
Haha, for en forvirrende tid. Fikk disse testene i dag, noen som kan si noe om hvor langt unna El er da? Hadde egentlig gitt opp denne syklusen jeg:joyful:
Kommer an på. Tror d er 12-48 timer etter positiv test at egge slipper. Jeg temper og ser ut som om jeg har hatt el samme dag som testen var positiv denne pp. Sist hadde jeg el dagen etter.
 
Tredje dagen med blinkende fjes idag. El tester negative. Vi rakk en runde igår, og håper på en runde imorgen.
IMG_20191020_132550.jpg
 
8 DPO her :p Har ikke noe trua denne pp. Ikke hatt noe el smerter, noe jeg vanligvis har. Ikke testet positiv på el test heller.. Så blir nok bare å vente på tr, og bli med inn i neste prøvetråd. Skal hvertfall prøve å ikke teste noe, er jo alltids bittelitt optimistisk likevel :hilarious:
 
4 dpo. Hvorfor kunne jeg ikke hatt ikm på en mandag, da hadde jeg vært kanskje en 8-9 dpo nå. :hilarious:

Har en del murringer i dag, til dels ganske ubehagelige. Men det kan jo være hva som helst. :rolleyes:
 
Disse dagene er så kjedelige.. jeg har ingen symptomer og ingen følelse av at det har klaffet :p
 
Imorgen er jeg 6 dpo og da føler jeg at jeg liksom begynner å nærme meg noe, enten mens eller positiv test :p 1-5 dpo er så gørr...
 
Back
Topp